راهنمای ارسال هدیه برای شب یلدا به خارج ایران

آرام‌آرام به روزهای پایانی فصل خزان نزدیک می‌شویم و همگی در فکر تهیه هدیه برای شب یلدا هستیم. پاییز هزار رنگ با تمام زیبایی‌هایش، آخرین روزهای خود را طی می‌کند و به زمستان سرد و مغرور خوشامد می‌گوید. شب یلدا یکی از زیباترین میراث‌هایی است که اجدادمان برای ما به یادگار گذاشتند.

طولانی‌ترین شب سال همراه با عزیزان، بهترین لحظات را برای ما رقم می‌زند. هندوانه سرخ و زیبا، خوراکی‌های اصیل ایرانی همراه با هدایای ریزودرشت به فصل زمستان خوشامد گفته و یلدا همچون نگینی بر انگشتری زمستان می‌درخشد. خرید کادو شب یلدا یکی از  رسوم زیبایی است که لبخند را مهمان چهره عزیزانمان می‌کند.

گل، پک‌های هدیه، لباس و انواع مختلفی از هدایا وجود دارند که می‌توانیم در شب یلدا به خانواده خود هدیه دهیم. بسیاری از ما دوست، آشنا یا عزیزی داریم که در خارج از کشور ساکن است. ارسال گل به خارج از ایران در شب یلدا یک ایده زیبا و عالی است؛ اگر می‌خواهید عزیزان خود را با هدیه برای شب یلدا شگفت‌زده کنید با گالری تخصصی شهرکادو همراه باشید.

هدیه برای شب یلدا

سرخی هندوانه با ظرف‌های آجیل رنگارنگ روی کرسی خودنمایی می‌کنند. در کنار این‌ها جای یک چیز خالی است. بله هدیه برای شب یلدا می‌تواند بلندترین شب سال را به زیبایی رقم بزند، وقتی گرمای لبخند را روی صورت عزیزانمان و برق خوشحالی را در چشمان آنان می‌بینیم.

ایده‌های مختلفی برای هدیه شب یلدا وجود دارد که باتوجه‌به سن، جنسیت و نسبت افراد می‌توانیم آن‌ها را انتخاب کنیم. البته برخی هدایا مانند گل را می‌توان بدون هیچ حد و مرزی برای عزیزان خود تهیه کنیم. در ادامه ایده‌های مختلف برای خرید کادو شب یلدا را بررسی می‌کنیم.

هدیه برای شب یلدا

1. خوراکی‌ های یلدایی

یکی از رسوم جدایی‌ناپذیر شب یلدا، قراردادن آجیل و خوراکی و تنقلات مختلف روی میز یا کرسی شب یلدا است. امروزه در فروشگاه‌های مختلف لوازم کادویی پک‌ها و باکس‌های زیبای خوراکی‌های شب یلدا به‌صورتی بسیار زیبا آماده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد. این پک‌ها در اندازه‌ها، شکل‌ها و قیمت‌های مختلف هستند. خرید یکی از این پک‌های خوراکی می‌تواند یک گزینه مناسب هدیه برای شب یلدا باشد.

2. لباس زمستانی

برای خرید کادو شب یلدا گزینه مناسب و متناسب دیگری وجود دارد و آن خرید لباس زمستانی شیک و زیبا است. یک‌دست کلاه و شال‌گردن یا یک جفت دستکش گرم، یک پالتو، کاپشن، یک پلیور زیبا یا یک شال زمستانی زنانه یا مردانه همگی انواع مناسب هدیه برای شب یلدا هستند.

هدیه برای شب یلدا؛ گل

3. هدیه برای شب یلدا؛ گل

یکی از زیباترین هدایا که در هر مناسبتی می‌توان آن را به عزیزان خود هدیه دهیم گل‌های زیبا هستند. گل طراوت، زندگی، شادمانی و آغازی دوباره را به همراه می‌آورد. خرید یک باکس گل بسیار زیبا به‌عنوان هدیه برای شب یلدا ایده‌ای بسیار جالب است. البته در این زمینه نیز انتخاب‌های زیادی وجود دارد.

از باکس گل گرفته تا دسته‌گل و گلدان‌های گل که باتوجه‌به سلیقه و علاقه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بسیاری از ما کسانی را داریم که دور از وطن در خارج از کشور زندگی می‌کنند و دوست داریم در شبی عزیز همچون یلدا حضور آن‌ها را در کنار خود حس کنیم. می‌توانیم با ارسال گل به خارج از ایران در شب یلدا عشق و محبت خود را به آنان نشان دهیم.

4. لوازم تزئینی

یکی دیگر از ایده‌های جذاب هدیه برای شب یلدا، خرید لوازم دکوری و تزیینی است. در بازار هدیه و کادو انواع مختلف محصولات دکوری مخصوص شب یلدا وجود دارند که می‌توانید باتوجه‌به روحیات طرف مقابل و سلیقه خودتان، برای خرید کادو شب یلدا اقدام کنید.

انواع مجسمه، عروسک، تابلوهای موزیکال یا ساده و شمع‌های زیبای شب یلدا در بازار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به‌تنهایی یا همراه با یک دسته‌گل زیبا خریداری کنید. فراموش نکنید که علاوه بر ارسال گل به خارج از ایران در شب یلدا می‌توانید هر نوع دیگر از هدایای خود را نیز به خارج از کشور ارسال کنید.

خرید کادو شب یلدا برای بچه‌ها

کودکان همیشه از هدیه‌گرفتن خوشحال می‌شوند. برای کودکان جنبه مادی هدیه زیاد مهم نیست و بیشتر هدیه‌ای را دوست دارند که در همان لحظه از آن لذت ببرند. خرید ماکت ماشین، هدفون یا اسپیکر برای پسربچه‌ها و خرید عروسک، کیف دخترانه و اکسسوری‌های مناسب با سن دختربچه‌ها می‌تواند مناسب‌ترین هدیه برای شب یلدا بچه‌ها باشد.

خرید کادو شب یلدا برای بچه‌ها

هدیه یلدا برای مادر و همسر

خرید کادو شب یلدا برای خانم‌ها خواه مادر یا همسر، کار دشواری نیست. به دلیل آنکه در بازار تنوع زیاد کادو برای خانم‌ها وجود دارد. خرید گل به‌عنوان هدیه برای شب یلدا برای مادر یا همسر ایده جذابی است؛ چرا که با روحیات مادران و همسران نیز کاملاً سازگاری دارد.

علاوه بر لباس زمستانی، کیف‌دستی مجلسی یا صنایع دستی، خرید  زیورآلاتی مانند گوشواره، انگشتر و گردن‌بند مخصوص شب یلدا که به شکل انار هستند نیز یکی دیگر از هدایای جذاب شب یلدایی برای خانم‌ها است.  شاید شما مادر یا پدری باشید که فرزندتان در خارج از کشور زندگی می‌کند و قصد دارید برای شب یلدا با یک باکس یا یک سبد گل زیبا فرزند خود را غافلگیر کنید. نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید با ارسال گل به خارج از ایران در شب یلدا، گل لبخند را بر لبان فرزند خود شکوفا کنید.

هدیه برای شب یلدا برای آقایان

احتمالاً شما همسر، دختر یا مادری هستید که قصد خرید کادو شب یلدا برای شوهر، پدر یا پسر خود را دارید. به‌عنوان هدیه برای شب یلدا برای آقایان، موارد متعددی وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به سلیقه خود، سن و روحیات طرف مقابل یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

پلیورهای زمستانی زیبا و خوش‌بافت، ست سه تکه چرمی بسیار شیک، کراوات، پیراهن، عطر و ادکلن و کتاب و هدایای فرهنگی برای پدران از جمله انواع هدیه برای شب یلدا هستند که می‌توانید برای آقایان تهیه کنید.

اگر فرزند شما برای کار یا ادامه تحصیل در خارج از کشور به سر می‌برد می‌توانید همراه با ارسال گل به خارج از ایران در شب یلدا، یکی از این هدایا را در یک بسته‌بندی زیبا سفارش داده و برای عزیز خود ارسال کنید.

ثبت زیباترین شب سال

ثبت زیباترین شب سال

انواع خوراکی‌ها روی کرسی چیده شده، تمام اعضای خانواده گرد هم آمده‌اند و پدر خانواده حافظ و سپس شاهنامه می‌خواند. کودکان می‌خندند و چشمشان به چیزی است که بزرگ‌ترها به‌عنوان هدیه برای شب یلدا تدارک دیده‌اند. یک شب زیبا همراه با تمام اعضای خانواده گرما را در روح و جان همه بیدار می‌کند و به زمستان خوشامد می‌گوید.

مادر انگار دلتنگ فرزندی است که فرسنگ‌ها دورتر از وطن زندگی می‌کند. پدر خانواده همان‌طور که به فکر خرید کادو شب یلدا برای تمام اعضای خانواده بوده است با سفارش ارسال گل به خارج از ایران در شب یلدا، فرزندش را در آن‌سوی مرزها خوشحال کرده است. مادر تا این را می‌فهمد لبخندی زیبا بر لبانش نقش می‌بندد و زیباترین شب سال در ذهن و جان همه ثبت می‌شود.

جمع‌بندی

شب یلدا زیباترین و بلندترین شب سال، یادگار کهن اجداد ما است که هر سال آن را جشن می‌گیریم. خرید هدیه برای شب یلدا یکی از رسوم ماندگاری است که لبخند را مهمان چهره عزیزانمان می‌کند. ایده‌های زیادی مانند انواع لباس زمستانی، لوازم دکوری، پک‌های خوراکی و گل برای خرید هدیه برای شب یلدا وجود دارد.

اگر یکی از عزیزان شما در خارج از کشور زندگی می‌کند، می‌توانید از طریق شهرکادو که امکان ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به کانادا، ارسال گل به آمریکا، ارسال گل به آلمان و… را دارد، در شب یلدا سفارش داده و او را سورپرایز کنید. گالری شهرکادو با معرفی و عرضه بهترین لوازم کادویی و انواع هدایا، شما را به دیدن جدیدترین هدایای یلدایی خود دعوت می‌کند. برای سفارش می‌توانید به صفحه هر چه می خواهید سفارش دهید مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها