بهترین مدل های کیک ولنتاین

با انتخاب بهترین مدل های کیک ولنتاین این روز خاص را شیرین‌تر کنید. هر جشن و مناسبت شادمانه بدون وجود کیک و شیرینی انگار چیزی کم دارد. در مورد ولنتاین نیز به همین صورت است. علاوه بر هدایای مختلف ولنتاین، انواع کیک ولنتاین عاشقانه هم وجود دارد که می‌تواند لحظات شیرین و پراحساس روز عشق را زیباتر کند.

کیک‌های زیبای ولنتاین آن‌قدر زیبا هستند که با دیدنشان دوست داریم به‌جای خوردن، ساعت‌ها آن‌ها را تماشا کنیم. بااین‌حال این ها برای خوردن تهیه شده‌اند و می‌توانند کام ما را شیرین‌تر کنند. در این مقاله از گالری شهرکادو ایده های جذاب برای کیک ولنتاین را معرفی می‌کنیم.

آماده برای روز ولنتاین

آماده برای روز عشق

روز 25 بهمن یعنی 14 فوریه روز خاصی برای دختران و پسران جوان است. روز عشق، روز ولنتاین که به یاد کشیش والنتین عشاق جوان و همسران به یکدیگر کادو می‌دهند. یک کشیش در زمان روم باستان که عقد و پیوند آسمانی بین عشاق جوان را جاری می‌کرد و به جرم این عمل به دستور پادشاه آن زمان اعدام شد.

امروزه از پادشاه کلودیوس به نیکی یاد نمی‌شود و نام کشیش والنتین است که در یادها زنده مانده است. مردی که نشان داد عشق مقدس است و باید به آن احترام گذاشت. این روز دوست‌داشتنی در کشورهای مختلف به شیوه‌های گوناگون برگزار می‌شود که می‌توانید اطلاعات مربوط به آن را از ولنتاین و تاریخچه آن در کشورهای مختلف پیدا کنید.

کادوهای مخصوص ولنتاین، متن‌های تبریک خاص برای روز ولنتاین و بهترین مدل های کیک ولنتاین چند نمونه از مواردی است که در این روز کاربرد زیادی دارد.

بهترین مدل های کیک لنتاین؛ یک هدیه خاص

بهترین مدل های کیک لنتاین؛ یک هدیه خاص

اگر شما هم منتظر رسیدن روز خاص ولنتاین هستید قطعاً به دنبال ایده های ناب و جذاب جشن و هدیه هستید تا برای کسی که دوستش دارید، تدارک ببینید. انواع مختلف هدایای ولنتاین برای دختران، پسران، خانم‌ها و آقایان وجود دارد که بنا بر سن، سلیقه و علایق طرف مقابل و همچنین میزان هزینه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

قطعاً می‌خواهید این لحظات خاطراتی ماندگار برای شما باشند پس بهتر است از کیک ولنتاین عاشقانه غافل نشوید. در روز ولنتاین قنادی‌ها نیز مملو از جمعیتی می‌شود که می‌خواهند بهترین مدل های کیک ولنتاین را خریداری کنند. قنادهای ماهر و باذوق و سلیقه نیز بیکار ننشسته و ایده‌های جذاب برای کیک ولنتاین را روی محصولات خود اجرا می‌کنند تا به صورتی شریک لحظات زیبای مشتریان خود باشند. علاوه بر خرید کیک می‌توانید روز ولنتاین را با ارسال گل زیبا کنید.

بهترین مدل های کیک ولنتاین

بهترین مدل های کیک ولنتاین

وقتی به فکر جشن گرفتن و کادو دادن در روز ولنتاین هستید حتماً برای یک کیک ولنتاین زیبا و عاشقانه هم فکری کرده‌اید. قنادی از جمله مشاغلی است که علاوه بر مهارت به ذوق هنری زیادی هم نیاز دارد. این گروه در تلاش برای طرح ایده های جذاب برای کیک روز عشق، انواع مختلف بهترین مدل ها را آماده کرده و ویترین‌های فروشگاه خود را با آن‌ها زیبا می‌کنند. در ادامه چند نمونه از انواع کیک ولنتاین عاشقانه را معرفی می‌کنیم.

  • کیک قلب و رز قرمز: کیکی بسیار زیبا و جذاب که تناسب زیادی با روز عشق دارد. پایه و طرح اصلی به شکل قلب تهیه شده و شکلات قرمزرنگ روی آن را پوشانده است. در پایان نیز گل‌های رز سرخ، زینت‌بخش قلب هستند.
  • کیک قلب قرمز: یکی دیگر از بهترین مدل ها کیک استوانه‌ای سفیدرنگ که قلب‌های ریزودرشت در تمام قسمت‌های کیک خودنمایی می‌کنند. روی کیک هم یک قلب زیبا و بزرگ قرار گرفته است. در قسمت پایه، دانه‌های قرمزرنگ مانند گردن‌بند این کیک ولنتاین عاشقانه را احاطه کرده‌اند.
  • کیک ردپای عشق: یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای کیک روز عشق، روی کیک ردپای عشق اجرا شده است. کیکی به شکل قلب که از بالای کیک تا روی صفحه‌ای که کیک روی آن قرار می‌گیرد قلب‌های کوچک با نظم زیبایی مانند ردپا قرار گرفته‌اند.
  • کیک درخت عشق: یک کیک ولنتاین عاشقانه با پس‎زمینه سفید، همراه با درختی که از پایه شروع شده و نیمی از کیک را در برمی‌گیرد. تمام برگ‌ها و میوه‌های این درخت زیبا قلب‌های قرمز و صورتی نماد عشق هستند. طرح سایه زن و مردی را نیز می‌بینیم که مرد قلبی به زن هدیه می‌دهد.
  • کیک قلب آویز: یکی دیگر از بهترین مدل های کیک ولنتاین با آویز قلب‌های نقره‌ای و قرمز

ایده های جذاب برای خاص کردن کیک

ایده های جذاب برای خاص کردن کیک

همه کسانی که برای عشق و احساس احترام قائل هستند به نحوی سهم خود را در این روز دوست‌داشتنی ادا می‌کنند. قنادها نیز از جمله این گروه هستند. می‌توانید یکی از انواع مختلف کیک را که قنادهای خوش‌ذوق برای این روز آماده کرده‌اند خریداری کنید. یک راه دیگر این است که خودتان ایده‌های جذاب برای کیک ولنتاین ارائه دهید و از قناد بخواهید آن طرح را برای شما سفارشی کند.

همچنین با انتخاب یک متن کوتاه و زیبای ولنتاین بخواهید که آن را روی کیک طرح بزنند. در این صورت یکی از بهترین مدل های کیک ولنتاین را خواهید داشت. انواع دیگری از کیک‌های زیبا وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را به‌عنوان کیک ولنتاین زیبا و  عاشقانه خریداری کنید.

جمع‌بندی

روز ولنتاین یا روز عشق برای بسیاری از جوانان پر از شادمانی و شور است. فروشگاه‌های مختلف، لوازم کادویی و حتی قنادی‌ها در این روز مملو از جمعیت جوانی هستند که دوست دارند این روز را برای کسی که دوستش دارند خاص کنند. کیک و شیرینی جزء جدایی‌ناپذیر چنین جشن‌های زیبایی هستند.

در این روز قنادی‌ها و ویترین‌های شیرینی‌فروشی مملو از زیباترین و بهترین مدل های کیک ولنتاین است. انواع مختلف کیک ولنتاین عاشقانه مانند کیک رد پای عشق، کیک قلب صورتی و کیک درخت عشق از نمونه‌های جذاب برای این روز خاص هستند. به‌عنوان یکی از ایده های جذاب برای کیک ولنتاین می‌توانید با انتخاب یک طرح زیبای کیک برای این روز دوست‌داشتنی، از قناد بخواهید که متنی کوتاه و زیبا درباره ولنتاین روی کیک حک کند.

امید که شیرینی، متن‌های زیبای و کادوی انتخابی همراه با احساسات خالصانه شما بتواند زیباترین لحظات را برایتان رقم زده و آن‌ها را برای همیشه در یاد شما ماندگار کند. گالری تخصصی شهرکادو تلاش می‌کند بهترین و زیباترین هدایای مناسبتی را با بهترین کیفیت، قیمت و بسته‌بندی در دسترس مشتریان خود قرار دهد.  برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها