شیوه تبریک تولد عزیزان

تولد یکی از عزیزان شما نزدیک است. آیا نوع شیوه تبریک تولد عزیزان در خوشحالی آن‌ها تاثیر دارد؟ چه شیوه‌ای را برای تبریک گفتن به او انتخاب کرده‌اید؟ قطعاً تصمیم دارید با یک تبریک تولد خاص او را غافلگیر کنید و بهترین تبریک تولد از نظر خودتان را برایش تدارک ببینید. تولد یکی از مناسبت‌هایی است که از طریق آن می‌خواهیم خالصانه‌ترین نیت و احساسات قلبی خود را به عزیزان خود نشان دهیم. البته این را هم به یاد داشته باشیم که ممکن است بعضی از عزیزان و اطرافیان ما به دلیل مشغله‌ها و گرفتاری‌های زندگی تاریخ تولد خود را فراموش کنند؛ پس چه چیزی بهتر از اینکه شما با یک تبریک خاص تولد او را شگفت‌زده و خوشحال کنید و به آن‌ها نشان دهید که چقدر برای شما ارزش و اهمیت دارند.

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که سورپرایز کردن دیگران را دوست دارید در اینجا چند شیوه تبریک تولد عزیزان را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت گالری شهر کادو عرضه‌کننده بهترین و زیباترین هدایای مناسبتی خاص، هدیه خاص خود را سفارش دهید تا با بهترین بسته‌بندی و در کمترین زمان برای شما ارسال شود.

شیوه تبریک تولد عزیزان

اگر شما به دلایل متعدد نمی‌توانید به‌صورت حضوری تولد عزیزان خود را تبریک بگویید و در جشن تولد او حاضر شوید یا قصد دارید به شیوه‌ای خاص و قبل از رسیدن به محل جشن او را غافلگیر کنید و از نظر خودتان یک تبریک تولد خاص برای او تدارک ببینید ما می‌توانیم چندین شیوه تبریک تولد عزیزان در اختیار شما قرار دهیم تا از طریق آن‌ها برق خوشحالی در چشمان‌شان بدرخشد.

1. گل رز

گل رز یکی از زیباترین گل‌هایی است که تمام احساسات از قبیل عشق، زیبایی و مهربانی را در خود جای‌داده است. یک شیوه تبریک تولد عزیزان این است که می‌توانید با تهیه یک دسته‌گل رز و یک یادداشت تبریک تولد آن را برای عزیز خود ارسال کنید. همچنین می‌توانید با یک جعبه گل رز مصنوعی، رز جاودان یا تک گل رز شیشه‌ای یا طلایی که نام عزیز شما روی آن حک شده است، یک تبریک تولد زیبا برای عزیزتان رقم بزنید.

تبریک تولد عزیزان با گل رز جاودان

2. آهنگ و موسیقی؛ شیوه تبریک تولد عزیزان

این هم یک شیوه خاص و منحصربه‌فرد برای تبریک تولد عزیزان است که می‌توانید آهنگ‌های موردعلاقه او را روی یک فلش ضبط کنید و همراه با گلی زیبا برایش ارسال کنید. بهتر است اولین آهنگ، آهنگ تولد مبارک باشد تا عزیز شما هنگام اجرای فلش روی دستگاه با شنیدن آهنگ تولد خوشحال شود.

3. جعبه پر از عشق و شادی

یک شیوه تبریک تولد عزیزان تهیه جعبه عشق و شادی است. یک جعبه تزیینی یا شیشه‌ای را با تعداد زیادی یادداشت و چند کارت‌پستال زیبای تولد پر کنید. یادداشت‌ها درباره اشعار و متن تبریک تولد، خاطرات زیبایی که با هم داشتید، نقل‌قول‌های موردعلاقه او و چند جوک باشد. بهتر است تمام این‌ها را روی کاغذهای رنگی و طرح‌دار کوچک بنویسید. روی یک کارت‌پستال موزیکال هم اصلی‌ترین یادداشت تولد خود را برایش بنویسید.

4. تهیه یک ست تبریک تولد خاص

ست‌های تولد فانتزی یا رمانتیک یکی از بهترین گزینه‌ها و یک شیوه تبریک تولد عزیزان برای یک تبریک تولد ویژه است. محتوای این ست‌ها به سلیقه خودتان و خصوصیات و علاقمندی‌های طرف مقابل بستگی دارد؛ مثلاً تهیه پیراهن و تیشرت، لوازم تزیینی، طلا و جواهر، بدلیجات، ماگ‌های طرح‌دار زیبا، قلب کاشتنی و… جذاب است. البته در کنار همه این‌ها یک کارت‌پستال با متن تبریک تولد و یک شاخه گل زیبا هدیه شما را خاص‌تر می‌کند.

شیوه تبریک تولد عزیزان با ماگ

5. تبریک تولد خاص با چاپ عکس

به‌عنوان یک گزینه دیگر برای تبریک تولد خاص می‌توانید چند عکس دونفره از خودتان را روی چوب یا پارچه چاپ کنید و همراه با یک کارت‌پستال زیبا حاوی متن تبریک تولد در بسته‌بندی زیبا برایش ارسال کنید. چاپ عکس روی شیشه هم گزینه بسیار زیبایی است که با قراردادن آن روی میز خود همیشه به یاد شما و غافلگیری خاص شما خواهد بود.

6. تهیه پک تولد

یک ایده خاص شیوه تبریک تولد عزیزان تهیه پک تولد است. در این روش تبریک تولد می‌توانید باکس‌های رنگارنگی تهیه کنید و داخل آن‌ها فرفره رنگی، ریسه، بادکنک و سوت مخصوص تولد قرار دهید و برای چند تا از دوستان خود ارسال کنید. سپس در یک ساعت مشخصی از طریق ویدئو کال دسته‌جمعی تولد عزیزتان را تبریک بگویید. این می‌تواند بهترین تبریک تولد او باشد.

7. گیفت‌کارت خرید مجازی

دیگر شیوه تبریک تولد عزیزان تهیه گیفت‌کارت‌های خرید مجازی است. این روزها گیفت‌کارت‌ها محبوبیت زیادی دارند. این کارت‌ها به عزیز شما حق انتخاب زیادی می‌دهد تا هر هدیه‌ای که خودش دوست دارد خریداری کند. می‌توانید با قراردادن گیفت‌کارت در یک باکس کوچک زیبا و یک متن تبریک تولد نه‌تنها او را شگفت‌زده کنید؛ بلکه حق انتخاب برای خرید را به خودش واگذار کنید.

8. بهترین شیوه تبریک تولد عزیزان با سفارش خوراکی

امروزه سایت‌ها و اپلیکیشن‌های سفارش غذا انتخاب‌های زیادی در اختیار ما گذاشته است. به‌عنوان یک شیوه تبریک تولد خاص می‌توانید غذای موردعلاقه دوستتان را همراه با یک کارت‌تبریک سفارش دهید و با این کار او را غافلگیر کنید. به‌عنوان یک ایده جالب‌تر بهتر است یک صبحانه لاکچری برایش سفارش دهید تا صبح روز تولدش هیجان‌زده شود.

بهترین تبریک تولد با هدایای خاص

9. پخش آهنگ از رادیو

اگر دوست یا عزیز شما اهل گوش‌دادن به رادیو است می‌توانید با بخش آهنگ‌های رادیو تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید آهنگ موردعلاقه دوستتان را پخش کنند و در کنار آن تولد او را تبریک بگویید. شاید این بهترین تبریک تولد برای او باشد.

10. شیوه تبریک تولد عزیزان؛ بلیت سفر

به‌عنوان یک شیوه تبریک تولد عزیزان که خاص باشد می‌توانید برای یک سفر به مقصد موردعلاقه‌اش بلیت تهیه کنید یا برایش هتل رزرو کنید. این ایده برای افرادی که سفر را دوست دارند بسیار جالب و کاربردی است.

11. جشن غافلگیرکننده

به‌عنوان بهترین تبریک تولد می‌توانید یک مهمانی غافلگیرانه برایش ترتیب دهید. تمام کارها را مطابق سلیقه او انجام دهید، مهمانانی را که برایش اهمیت دارند دعوت کنید و به مهمان‌ها بگویید که قصد غافلگیری عزیز خود را دارید. موزیک، خوراکی، تم تولد و همه چیز طبق سلیقه عزیز شما باشد. این هم یک شیوه تبریک تولد عزیزان است که می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند.

جشن غافلگیرکننده

12. تبریک تولد در وبلاگ یا سایت خبری

ابتدا باید بدانید عزیز شما روزانه از کدام وبلاگ یا وب‌سایت‌های خبری بازدید می‌کند. سپس برای یک تبریک ویژه تولد با پرداخت هزینه می‌توانید یک بنر تبریک تولد سفارش دهید. مطمئن باشید عزیز شما از دیدن آن خوشحال و شگفت‌زده خواهد شد.

13. شیوه ای خاص برای تبریک تولد عزیزان؛ تهیه بلیت تئاتر، سینما یا کنسرت موسیقی

یکی از تفریحات و علاقمندی‌های عاشقان هنر سینما و موسیقی، رفتن به کنسرت، سینما و تئاتر است؛ اگر عزیز شما هم از این دسته افراد است می‌توانید با تهیه یک بلیت برای او تولدش را به او تبریک بگویید. توصیه ما در اینجا بلیت کنسرت است تا تولد او را خاطره‌انگیزتر کند.

14. تبریک تولد غافلگیرانه در ماشین

در این شیوه تبریک تولد عزیزان می‌توانید در روز تولد او در یک ساعت مشخصی با او قرار بگذارید. در ساعت مقرر با او  سوار ماشین شوید، آهنگ مخصوص تولد را روی سیستم ماشین آماده کنید و همراه با شکلات پازلی یا هر هدیه دیگری که از قبل برایش تهیه کرده‌اید تولد او را تبریک بگویید.

جمع‌بندی

همه ما دوست داریم همیشه برق خوشحالی و لبخند شادی را در چهره عزیزانمان ببینیم. حال اگر این شادمانی بعد از یک غافلگیری زیبا باشد هیجان ما و اطرافیان بیشتر خواهد شد. تولد و تبریک تولد یکی از زیباترین بخش‌های زندگی هر انسان است که همگی دوست دلاریم در این رویداد مفرح همراه با عزیزان خود شاد باشیم و با یک تبریک تولد خاص جایگاه آنها را در زندگی خود نشان دهیم.

بهترین تبریک تولد از نظر همه یکسان نیست و سلیقه‌های متفاوتی وجود دارد. می‌توانیم با انتخاب یک شیوه تبریک تولد عزیزان در شروع برگی دیگر از زندگی، آن‌ها را همراهی کنیم. اگر به دنبال هدیه یا ایده خاصی برای تبریک تولد عزیزان خود هستید پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت شهر کادو دیدن کنید و از صفحه هدایای خاص سفارشی هدیه ای خاص وجذاب انتخاب کنید.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به آمریکا، ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها