خاص ترین ادکلن های زنانه

انتخاب ادکلن به‌عنوان هدیه یک گزینه بسیار جذاب و لوکس است. خاص ترین ادکلن های زنانه با بسته‌بندی زیبا، عطر دل‌انگیز و اغواکننده خود تمام نگاه‌ها را مجذوب خود می‌کنند. هنگام خرید ادکلن زنانه برای هدیه دادن باید سلیقه، شخصیت و موقعیت اجتماعی فرد مقابل را هم در نظر بگیرید. برخی خانم‌ها ادکلن‌هایی با رایحه گرم و تند را می‌پسندند. برخی دیگر رایحه خنک یا تلخ را دوست دارند.

برای خرید کادو ادکلن زنانه توجه به این نکات بسیار مهم است تا بتوانید یک ادکلن خاص و جذاب برای عزیز خود تهیه کنید. گالری شهر کادو با عرضه جذاب‌ترین و خاص‌ترین هدایا پیشنهادهای عالی و شگفت‌انگیزی برای شما خواهد داشت تا بتوانید عزیزان خود را شگفت‌زده کنید.

خاص ترین ادکلن های زنانه

علاوه بر توجه به بهداشت و پاکیزگی فردی استفاده از عطر و ادکلن هم یکی از ملزومات پاکیزگی هر خانم متشخص است. انتخاب کادو ادکلن زنانه باید بر اساس سلیقه، شخصیت و موقعیت اجتماعی فرد باشد. در اینجا قصد داریم خاص ترین ادکلن های زنانه را معرفی کنیم تا با انتخاب یکی از آن‌ها به‌عنوان هدیه، عزیزان خود را شگفت‌زده کنید.

خاص ترین ادکلن های زنانه برای هدیه دادن

1. کالوین کلین ایفوریا

ادکلن سی‌کی یوفوریا معروف به ایفوریا یکی از خاص ترین ادکلن های زنانه است که در سال 2005 وارد بازار شد. این ادکلن زنانه برای هدیه دادن با رایحه شرقی گل‌فام و طبع گرم خود انتخابی مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها و مراسم رسمی است. نت آغازین ادکلن کالوین کلین ایفوریا دارای رایحه جذاب و ترش و شیرین انار است. رایحه و نت میانی آن دو رایحه لاله مردابی و ارکیده را در خود دارد. نت پایانی تلفیقی از کهربا، چوب ماهون، بنفشه و مشک است تا عطر دل‌انگیز خود را در مشام شما ماندگار کند.

2. ادکلن های زنانه برای هدیه دادن؛ میس دیور بلومینگ بوکت

عطر و ادکلن‌های فرانسوی از مشهورترین‌ها در دنیا هستند. میس دیور بلومینگ بوکت با نام دیگر بلومین بوکه یک عطر فرانسوی خنک با رایحه گل‌فام است. این ادکلن خاص زنانه که در سال 2014 وارد بازار ادکلن‌های زنانه شد تا دو سال بعد هم در گروه خاص ترین ادکلن های زنانه قرار داشت. این ادکلن فرانسوی شیک در مدت کوتاهی به ادکلن محبوب خانم‌های جوان، آراسته و سرزنده تبدیل شد.

نت ابتدایی میس دیور رایحه ترش و خنک نارنگی ماندارین است. در نت میانی ترکیبی از روایح دلفریب رز، گل صدتومانی هلو و زردآلو شامه شما را نوازش می‌دهد. در نت پایانی میس دیور رایحه مشک با هوشمندی تمام گنجانده شده است تا ماندگاری و جذابیت آن را افزایش دهد.

3. لانکوم

یکی دیگر از خاص ترین ادکلن های زنانه عطر لاوی اِست بل لانکوم است. یک ادکلن بی‌نظیر با عطری به لطافت شکوفه‌های زیبای بهاری که نمادی از سادگی و آزادی را به نمایش می‌گذارد. نام این عطر دقیقاً با رایحه آن در تناسب است یعنی «زندگی زیباست». نت آغازین لانکوم ترکیبی از انگور فرنگی سیاه و گلابی است. در نت دوم ترکیبی بهاری و جذاب از شکوفه‌های پرتقال و یاسمن به مشام شما خواهد رسید. نت پایانی هم تلفیقی از رایحه نعنا هندی و وانیل است.

ادکلن لانکوم هدیه ای خاص

4. پاکو رابان لیدی میلیون

یکی از فوق‌العاده خاص ترین ادکلن های زنانه paco rabanne/ Lady Million EDP (اصل) یا پاکو رابان لیدی میلیون است که شیشه زیبا و منحصربفرد آن نشان از رایحه‌ای دل‌انگیز و جذاب دارد. این عطر بسیار عالی مخصوص خانم‌های مشکل‌پسند، شیک پوش و متشخص است که توسط یک گروه سه‌نفره از طراحان عرضه شد. نت ابتدایی پاکورابان شامل عطر دل‌انگیز بهارنارنج، تمشک و لیموترش است. در نت میانی روایح گاردنیای یاسمنی، شکوفه پرتقال و یاس خاص بودن پارکو رابان را نشان می‌دهد. این ادکلن زنانه برای هدیه دادن با روایح نعناع هندی، عسل و کهربا به پایان می‌رسد.

5. لالیک لامور

برای خرید ادکلنی خاص برای یک خانم جوان با روحیه رمانتیک و لطیف لالیک لامور گزینه‌ای عالی از گروه خاص ترین ادکلن های زنانه است. این عطر خنک فرانسوی ترکیبی از روایح چوبی، مشک‌اندود و گل‌فام است. لالیک لامور نماد دختری زیبا، جذاب، آرام و خجالتی است. در نت ابتدایی این ادکلن زنانه برای هدیه دادن رایحه ترنج، رز و بهارنارنج قرار دارند. با رسیدن به نت میانی سه رایحه گل مریم، یاس و یاسمن گاردنیا به شام می‌رسد. نت آخر با بوی چوب صندل سفید، سدر و مشک پایان می‌یابد.

6. خاص ترین ادکلن های زنانه؛ کوکومادمازل

یکی دیگر از خاص ترین ادکلن های زنانه و یکی از بهترین آن‌ها کوکومادمازل شنل است. نام کمپانی شنل کافی است تا در خاص بودن این ادکلن زنانه برای هدیه دادن شک نکنید. عطری استثنایی با ماندگاری باورنکردنی که دقیقاً مناسب یک بانوی متشخص است. رایحه خنک کوکومادوازل با همان اولین اسپری شما را مجذوب خود می‌کند. نت آغازین کوکومادمازل آمیزه‌ای از عطر دل‌انگیز شکوفه درخت پرتقال، نارنج، عصاره پرتقال و پرتقال ماندارین است.

هنگام رسیدن به نت میانی با سمفونی زیبای گل یاسمن، یلانگ یلانگ، گل رز و عصاره درخت ابریشم مواجه خواهید شد. کوکومادمازل شاهکار خلاقانه خود را با ترکیبی از روایح گیاه پچولی، وانیل، مشک، اوکس موس، دانه‌های تونکا و اپوپوناکس به پایان می‌برد. کوکومادمازل یک کادو ادکلن زنانه ماندگار است که عزیز شما هرگز عطر سحرانگیز آن را از یاد نخواهد برد.

ادکلن زنانه خاص کوکومادمازل

7. دلچه گابانا د وان

کمپانی معروف ایتالیایی دلچه اند گابانا با معرفی یکی دیگر از خاص ترین ادکلن های زنانه همه را شگفت‌زده کرد. این ادکلن دقیقاً مخصوص خانم‌هایی است که نه فقط با ظاهر بلکه در منش، رفتار و باطن خود توجه همگان را به خود جلب می‌کنند. عطر جذاب و دل انگیز DOLCE & GABBANA/ The One (اصل) یا دلچه اند گابانا د وان مناسب مهمانی‌های شبانه و رسمی است.

دلچه اند گابانا د وان با رایحه‌های دل‌انگیز ماندارین، ترنج، لیچی و هلو آغاز می‌شود. در نت دوم عطر گل یاس، سوسن و آلوبرقانی مشام شما را نوازش می‌دهد. نت آخر با زیرکی تمام عطر وانیل، عنبر، مشک و خس خس را در خود جای داده است.

8. ادکلن زنانه برای هدیه دادن؛ مابوسین الکسیر پور ال

در سال 2015 نام دیگری از خاص ترین ادکلن های زنانه از کمپانی فرانسوی وارد بازار شد. ادکلن مابوسین الکسیر پور ال ترکیبی از رایحه شرقی وانیلی است و مناسب بانوان خاص‌پسند برای مناسبت‌های رسمی است؛ اگر هنگام خرید ادکلن زنانه برای هدیه دادن آن را برای یک خانم کلاسیک‌پوش موقر با استایل رسمی می‌خواهید این عطر انتخابی بسیار مناسب است.

رایحه‌های پرتقال، فلفل صورتی، انگور فرنگی سیاه نت ابتدایی آن را تشکیل می‌دهند. در نت میانی با روایح دلنشین یاس، زنبق و رز همراه خواهیم بود. مابوسین هنر خود را با پرالین، عود و وانیل به پایان می‌رساند تا ماندگاری خود را در مشام شما جاودانه سازد.

ادکلن زنانه برای هدیه دادن

9. خاص ترین ادکلن های زنانه؛ ایو سن لورن لیبر

یک عطر زنانه جذاب و معروف که نام آن همواره در گروه خاص ترین ادکلن های زنانه قرار دارد. این ادکلن گرانقیمت درسال 2019 توسط کمپانی فرانسوی وارد بازار شد. ایو سن لورن لیبر با رایحه شرقی فوژه خود مورد توجه بسیاری از خانم‌های دارای استایل کلاسیک و اصیل  قرار گرفت. ماندگاری قابل‌توجه ایو سن لورن لیبر آن را به گزینه‌ای مناسب برای مهمانی‌های شبانه و مناسبت‌های رسمی تبدیل کرده است.

نت آغازین با رایحه شیک پرتقال ماندارین، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه و اسطوخودوس شروع می‌شود. نت میانی با رایحه اسطوخودوس، شکوفه پرتقال و یاس امتداد می‌یابد تا به نت سوم برسیم. در نت سوم نیز آمیزه‌ای از روایح مشک، سدر، وانیل و عنبر است.

جمع‌بندی

ادکلن‌ها یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها برای هدیه دادن هستند. اگر تصمیم گرفته‌اید تا برای یک خانم به‌عنوان کادو ادکلن زنانه خریداری کنید ابتدا باید سلیقه، استایل، موقعیت اجتماعی و شخصیت او را بشناسید. در این‌صورت می‌توانید یکی از خاص ترین ادکلن های زنانه را انتخاب و به او هدیه دهید. در گروه عطر و ادکلن زنانه برای هدیه دادن تنوع بسیار زیادی وجود دارد. از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به عطرهای فرانسوی، محصولات کمپانی شنل و کمپانی دولچه اند گابانا اشاره کرد. گالری شهر کادو تنوع گسترده‌ای از هدایا و انواع عطر و ادکلن‌های خاص را در پیش روی مشتریان خود قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم از وب‌سایت شهر کادو دیدن کنید.شهرکادو علاوه بر ارسال هدیه و گل در سراسر ایران، امکان ارسال گل به خارج از ایران را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند عزیزان خود را در خارج از کشور سورپرایز کنند.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها