بهترین کارت پستال روز مادر

در فروشگاه‌های فانتزی و کادویی به دنبال بهترین کارت پستال روز مادر می‌گردم. انواع مختلف کارت پستال در این فروشگاه‌ها به چشم می‌خورند و من می‌خواهم یک کارت پستال تبریک روز مادر انتخاب کنم که بسیار خاص باشد. این روزها شهر حال و هوای دیگر دارد و همه در جنب‌وجوش خریداری هدیه‌ای خاص برای روز مادر هستند. در کنار هدایایی مانند جواهرات، لباس، دسته‌گل و کیک، خرید یک کارت پستال موزیکال روز مادر همراه با متنی جذاب، می‌تواند هدیه شما را فانتزی و خاص‌تر کند. در این مقاله از گالری شهرکادو نگاهی به بهترین کارت پستال‌های روز مادر خواهیم داشت.

کارت پستال چیست؟

بهترین کارت پستال روز مادر؛ آشنایی با کارت پستال

قبل از پرداختن به انتخاب و خرید بهترین کارت پستال روز مادر، بهتر است ابتدا با کارت‌پستال و انواع آن آشنا شویم. کارت‌پستال قطعه‌ای کارت کاغذی است که با کمک دستگاه پرینتر روی آن تصاویر زیبا و متن‌هایی مناسب چاپ می‌شود. کارت پستال‌ها هدایای مناسبتی هستند که در کنار هدیه ویژه‌ای که برای یکی از عزیزان خود خریداری کرده‌ایم یک کارت‌پستال زیبا را هم قرار می‌دهیم. هدیه شما برای مادر می‌تواند گردنبند ماه بانو، پک هدیه سحر یا هر چیز دیگری که بخواهید باشد.

البته ممکن است بدون مناسبت هم به فردی از عزیزان کارت‌پستال هدیه دهیم یا برای مناسبت‌هایی مانند تبریک سال جدید یک کارت‌پستال مناسب با حال و هوای سال نو برای عزیزانمان ارسال کنیم. در مورد مادر قضیه کاملاً متفاوت است و تهیه بهترین کارت پستال روز مادر کمتر کاری است که می‌توانیم برای او انجام دهیم.

مادر نازنین‌ترین عزیزی است که هر انسان می‌تواند داشته باشد. به همین دلیل کارت‌پستال تبریک ویژه روز مادر باید بسیار خاص باشد. به دلیل عشق بی‌حدوحصر مادر، در این‌باره ایده‌ها و متن‌های جذاب زیادی وجود دارد که می‌توان کارت‌پستال‌ها را بر آن اساس طراحی کرد. کارت‌پستال موزیکال روز مادر هم یکی دیگر از ایده‌های بسیار جالبی است که می‌توانید در کنار هدیه اصلی خود تقدیم مادر کنید.

انواع کارت پستال

انواع کارت پستال

بهتر است قبل از اقدام برای خرید بهترین کارت پستال روز مادر، با انواع کارت‌پستال آشنا شوید. روی‌هم‌رفته انواع کارت‌پستال را می‌توان به دو گروه کلاسیک و لوکس دسته‌بندی کرد. انتخاب هر کدام از این دو نوع کارت‌پستال تبریک برای روز مادر جذابیت‌های خود را دارد و می‌تواند در کنار هدایایی مانند دسته‌گل، پک هدیه صنوبر، کیک روز مادر و… قرار گیرد.

1. کارت پستال کلاسیک

معمولاً جنس کارت‌پستال کلاسیک از مقوای گلاسه با روکش سلفون براق یا مقوای کتان است. از طرف دیگر فرایند تولید کارت‌پستال کلاسیک به‌صورت چاپ، سلفون‌کشی، برش و خط تاخوردن است. همچنین کارت‌پستال‌های کلاسیک حاشیه سفید رنگ و کادر طلاکوب ندارند. این کارت‌پستال‌ها نوعی حالت نوستالژیک دارند و می‌توان از میان آن‌ها یک کارت‌پستال تبریک روز مادر را در کنار هدیه روز مادر انتخاب کرد.

 بهترین کارت پستال روز مادر؛ کارت پستال لوکس

2. بهترین کارت پستال روز مادر؛ کارت پستال لوکس

نوع دیگر کارت‌پستال که می‌توان از بین آن‌ها نیز بهترین کارت پستال روز مادر را انتخاب کرد، کارت‌پستال‌های لوکس هستند. این کارت‌پستال‌ها تقریباً در قطع کاغذ A5 هستند و جنس مقوای آن‌ها، مقوای متالایز است. فرایند تولید کارت پستال لوکس به این صورت است که ابتدا روی مقوای متالایز، حاشیه طلاکوب چاپ می‌شود. بعد از این مرحله مقوا تیغ و خط تا می‌خورد. در مرحله چاپ، تمام مراحل چاپ، سلفون کشی و برش روی مقوای گلاسه انجام می‌شود. در نهایت بخش چاپی روی مقوای متالایز‌ مونتاژ می‌شود.

نوع دیگری از کارت‌پستال‌ها‌ وجود دارند که بسیار جذاب هستند. این کارت‌پستال‌ها موزیکال هستند و با گشودن کارت‌پستال، موزیکی از آن پخش می‌شود. انتخاب یک کارت‌پستال موزیکال مخصوص روز مادر هم یکی دیگر از همان جذابیت‌های خرید هدیه روز مادر است.

بهترین کارت پستال روز مادر

بهترین کارت پستال روز مادر

همانند هدایای دیگر همچون گل، دسته گل، لباس، صنایع دستی و جواهرات می‌توانید به سلیقه خود از میان انواع کارت پستال تبریک روز مادر، یکی را انتخاب کرده و در کنار هدیه خود قرار دهید. برخی کارت‌پستال‌ها بدون نوشته هستند. می‌توانید با خط خوش، متن یا شعری زیبا در وصف مقام مادر  روی آن بنویسید.

اینکه بهترین کارت پستال روز مادر کدام است به سلیقه و ذوق هنری هر فرد بستگی دارد. البته با شناختی که از علائق و ویژگی‌های شخصیتی مادر خود سراغ دارید نیز می‌توانید کارت‌پستال لوکس، کارت‌پستال کلاسیک، موزیکال یا هر نوع کارت‌پستال دیگر انتخاب کنید.

"</p

نمونه‌ای از متن ها و تصاویر حک شده روی انواع کارت پستال

وقتی که وارد فروشگاه لوازم کادویی و کارت‌پستال می‌شوید انگار که وارد سرزمین عجایب و فانتزی‌های دوست‌داشتنی شده‌اید. شما با انبوهی از کارت‌پستال‌‌های رنگارنگ و زیبا روبرو خواهید شد که شاید در نگاه اول، انتخاب بهترین کارت پستال روز مادر برایتان دشوار باشد. با اندکی جستجو و راهنمایی خواستن از صاحب فروشگاه می‌توانید یک کارت پستال تبریک روز مادر خاص پیدا کنید. در ادامه چند نمونه از انواع چاپ و نوشته تبریک روز مادر آمده است.

  • یک کارت‌ لوکس با حاشیه طلاکوب که تصویری از دسته‌ گل مرداد روی آن حک شده است با این متن که: گرمای مهر تو از جنس آفتاب است مادرم. روزت مبارک.
  • یک کارت‌پستال موزیکال روز مادر با گل‌های ریز گلایل و رز سرخ در گوشه‌ای از کادر طلاکوب که وقتی کارت‌پستال را باز می‌کنید آهنگی زیبا به گوش می‌رسد. ممکن است داخل کارت‌پستال متنی نباشد و شما می‌توانید با خطی خوش مراتب قدردانی خود را به مادرتان ابراز کنید.
  • یک کارت‌ کلاسیک با تصویری از فرشته‌ای که فرزندانش را در آغوش گرفته و ملائکه تاجی از ستارگان بر سر مادر می‌گذارند. در گوشه‌ای از تصویر متنی به این مضمون حک شده است که: تاجی از ستارگان و گردن‌بندی از خوشه انگور هم در برابر لطف و مهر تو ناچیز است مادر.

جمع‌بندی

حالا که تصمیم دارید هدیه‌ای برای مادر خود تهیه کنید می‌توانید یک کارت پستال تبریک روز مادر را هم در کنار هدیه خود قرار داده و تقدیم مادرتان کنید. انتخاب بهترین کارت پستال روز مادر به سلیقه و علائق شخصی خود و شناختی که از مادرتان دارید بستگی دارد.

می‌توانید کارت‌هایی که متن‌های زیبای تبریک روز مادر روی آن‌ها حک شده تهیه کنید یا از کارت‌پستال‌هایی که جای خالی برای متن دارند استفاده کنید. سپس با خطی خوش شعر یا متنی زیبا در مقام مادر روی کارت‌پستال بنویسید. یک نمونه دیگر، کارت‌ پستال موزیکال روز مادر است که بسیار جالب و جذاب هستند. مادر شما با گشودن این کارت‌پستال و شنیدن آهنگ آن قطعاً خنده بر لبانش نقش خواهد بست.

گالری تخصصی شهرکادو فروشگاه تخصصی انواع کادوهای مناسبتی زیبا، نفیس و دوست‌داشتنی است. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی شهرکادو می‌توانید از انواع هدایای زیبا و لوکس مناسبتی به‌ویژه برای روز مادر دیدن کنید. برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها