سبد هدیه روز مادر

یکی از ایده‌های جذاب هدیه، سبد هدیه روز مادر است که می‌تواند سورپرایزی عالی برای روز مادر باشد. هدیه‌دادن یکی از بهترین روش‌هایی است که از طریق آن می‌توانیم علاقه و احساسات قلبی خود را به عزیزانمان ابراز کنیم. سبد یا باکس هدیه برای روز مادر از جمله هدایای ترکیبی زیبا و نفیس است و هدیه‌ای بسیار لوکس برای وجود نازنینی بنام مادر است. در این مقاله از گالری شهرکادو انواع پک هدیه روز مادر، سبد هدیه و انواع دیگر هدایای مناسب برای روز مادر را معرفی می‌کنیم.

معرفی سبد هدیه روز مادر

به‌عنوان هدیه روز مادر، علاوه بر خرید جواهرات، لباس، چادر، صنایع‌دستی و… ایده‌ دیگری نیز وجود دارد و آن سبد هدیه روز مادر است. این سبد هدیه می‌تواند همان باکس هدیه برای روز مادر باشد که اقلام داخل آن معمولاً اندکی با یکدیگر متفاوت هستند؛ ولی همگی تقریباً در یک طیف قرار دارند. روسری، عطر و ادکلن زنانه، کیف چرمی و… از جمله مواردی هستند که به‌عنوان پک ویژه هدیه روز مادر یا سبد هدیه، به زیباترین شکل در یک باکس هدیه، سبد زیبا یا جعبه‌ای شکیل، آراسته و بسته‌بندی می‌شوند.

خرید کادو روز مادر

خرید کادو روز مادر

کم‌کم به روز مادر نزدیک می‌شویم و هرکدام از ما به فراخور موقعیت خود تلاش می‌کنیم مراتب قدردانی خود را به مادر عزیزمان نشان دهیم. برای قدردانی از مادر و گرامیداشت این روز عزیز، ایده‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام در نوع خود جذاب و زیبا هستند. انواع مختلف دسته‌ گل مانند دسته گل مهرانا، باکس گل سورنا و بهاران، پک هدیه روز مادر و حتی کیک‌های مخصوص روز مادر وجود دارند. تمام این گزینه‌ها انتخاب‌هایی شایسته هستند و سبد هدیه روز مادر یکی دیگر از گزینه‌های هدیه روز مادر است.

"انواع

انواع باکس و سبد هدیه روز مادر

همان‌طور که گفتیم انواع مختلف سبد برای کادوی روز مادر وجود دارد و در هر پک هدیه روز مادر انواع مختلفی از اقلام خاص و جذاب زنانه به زیبایی تمام آراسته شده‌اند. بسته به اینکه این هدایا در سبدهای نفیس و زیبا بسته‌بندی شوند یا در باکس‌های جذاب و باکیفیت، نام آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. این در حالی است که تقریباً هدایای داخل سبد یا باکس برای روز مادر در یک طیف قرار دارند. در ادامه انواع پک‌های هدیه روز مادر را معرفی می‌کنیم.

  • پک ویژه هدیه روز مادر شامل ست کیف و روسری لاکچری ال وی
  • پک هدیه ساحل: شامل کیف چرم مصنوعی طرح ال وی و روسری ساتن ابریشم که همگی در یک هارد باکس زیبا قرار دارند.
  • ست مجلسی کریستین دیور: همانند سایر پک‌های هدیه روز مادر، این باکس هدیه برای روز مادر نیز بسیار شیک و زیبا است. این باکس هدیه نیز شامل یک روسری مجلسی قواره بزرگ همراه با کیف مشکی مجلسی شیک است.
  • باکس هدیه صنوبر: این باکس هدیه که می‌توان آن را به‌صورت سبد هدیه روز مادر نیز سفارش داد شامل گل رز جاودان، روسری قواره بزرگ ساتن، کیف‌دستی زنانه چرمی و هارد باکس زیبا است.
  • باکس هدیه سبا: این باکس هدیه برای روز مادر رنگ و بویی دیگر دارد. باکس سبا شامل کیف‌دستی زنانه، جای عود لیزری چاپی، جا کارتی چرم و کیف‌دستی زنانه است.

سبد هدیه خلاقانه

سبد هدیه خلاقانه

همان‌طور که مشاهده کردید اجزای اصلی انواع پک یا باکس برای روز مادر، کیف‌دستی، عطر و ادکلن و روسری‌های ساتن یا ابریشم است. می‌توان با سلیقه خود نوع دیگری از سبد هدیه روز مادر را سفارش داد که در آن صنایع‌دستی نفیس نیز جایگاه ویژه‌ای داشته باشند.

تهیه یک سبد هدیه ویژه روز مادر با خاتم‌کاری یا فیروزه کوبی همراه با یک روسری یا کیف زیبا ایده‌ای زیبا است. قراردادن یک ست دوتایی گلدان فیروزه کوبی همراه با یک روسری ساتن و یک کارت‌پستال موزیکال در یک سبد نفیس هدیه، و تزیین سبد با روبان سرخ یکی از این ایده‌های خلاقانه است. یک تابلوی مس و فیروزه همراه با کیف‌دستی زنانه، کارت‌پستال لوکس با متن تبریک روز مادر و ادکلن لالیک لامور زنانه در سبد ویژه کادو، از دیگر خلاقیت‌های زیبا برای تهیه سبد هدیه روز مادر است.

"سفارش

سفارش باکس هدیه برای روز مادر از شهرکادو

در فروشگاه اینترنتی شهر کادو انواع مختلف اجناس و هدایای نفیس برای روز مادر و مناسبت‌های دیگر وجود دارد. انواع مختلف پک هدیه روز مادر، ست‌های شیک و لاکچری مخصوص روز مادر و هدایای دیگری مانند ادکلن زنانه، صنایع‌دستی نفیس، وسایل برقی مانند هواپز، همزن و… وجود دارد.

شما می‌توانید هر کدام از پک‌ها یا باکس‌های آماده را سفارش دهید تا در کمترین زمان برایتان ارسال شود. همچنین می‌توانید سفارش تهیه هدیه روز مادر را ثبت کرده و اقلام درخواستی خود را برای بسته هدیه، سفارش دهید. تمام سفارش‌ها به بهترین صورت و بالاترین کیفیت انجام و ارسال می‌شوند.

جمع‌بندی

علاوه بر گردنبند طرح مادر، دسته‌گل، صنایع‌دستی، نوع دیگری از هدایای ترکیبی وجود دارند که به‌عنوان هدیه روز مادر بسیار جذاب هستند. سبد هدیه روز مادر یکی از این ایده‌های لوکس و جذاب است که می‌توانید به سلیقه خود روسری، کیف، صنایع‌دستی و… را در سبدی زیبا و نفیس سفارش داده یا خود تهیه کنید.

انواع مختلف باکس کادو برای روز مادر نیز همانند سبد هدیه هستند. یعنی در تمامی آن‌ها اقلامی مانند روسری ساتن، کیف چرمی زنانه، ادکلن و… همراه با کارت‌پستال تبریک روز مادر با نظمی زیبا قرار می‌گیرند. می‌توانید این باکس یا سبدهای هدیه و اقلام هدایا را خریداری و به سلیقه خود بچینید یا ازطریق فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این زمینه تهیه کنید.

گالری شهرکادو تلاش می‌کند بهترین و زیباترین هدایای مناسبتی را با بهترین کیفیت، قیمت و بسته‌بندی در دسترس مشتریان خود قرار دهد. رضایت مشتریان افتخار ماست. برای سفارش می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها