ایده برای سورپرایز تولد

اینکه به دنبال ایده برای سوپرایز تولد دخترانه و یا پسرانه باشید، فرقی نمی‌کند. ما تمام ایده‌های یک تولد عالی و بی‌نظیر را برای شما عزیزان مطرح کرده‌ایم تا بتوانید عزیزانتان را در این روز سوپرایز کنید. برای آشنایی با 5 ایده برای سوپرایز تولد در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی 5 ایده برای سورپرایز تولد

همه افراد چه دختر و چه پسر سورپرایز شدن را دوست دارند، بنابراین چه بهتر که لحظات غافلگیر کننده‌ای را برای عزیزانمان در روز تولدشان رقم بزنیم. اگر به دنبال ایده برای سوپرایز تولد هستید، می‌توانید از ایده‌های زیر بهره ببرید.

1- خانه را تزیین کنید

اولین و اصلی‌ترین ایده برای سوپرایز تولد تزیین خانه و غافلگیر کردن عزیزانمان است. برای اکثر افراد روز تولدشان مهم‌ترین روز زندگی‌شان محسوب می‌شود، بنابراین اگر قصد دارید کسی را سوپرایز کنید، به فکر تزیین کردن خانه باشید.

برای تزیین خانه و محیطی که قرار است در آن جشن تولد برگزار شود را می‌توانید با بادکنک آرایی تزیین نمایید و از تم‌های تولد برای جذابیت بیشتر آن استفاده کنید. تم و رنگ و مدل بادکنک‌ها را براساس سن، سلیقه و جنسیت فرد مورد نظرتان انتخاب نمایید.

ایده برای سوپرایز تولد

2- مهمان‌هایی را که با آن‌ها به او خوش می‌گذرد برای حضور در جشن تولد دعوت نمایید

قطعا یک جشن تولد شلوغ در کنار تمامی اقوامی که شخص مدنظر شما با آن‌ها خوشحال است، خیلی بهتر از یک جشن تولد خلوت است که بعد از فوت کردن شمع هر کس به کار خود مشغول شود. بنابراین یک ایده برای سوپرایز تولد را می‌توان دعوت مهمان دانست.

برای دعوت مهمان‌ها بهتر است که از انواع کارت‌های دعوت استفاده کرد. کارت دعوت شما بهتر است که با تم تولد یکسان باشد.

یک متن مناسب و زیبا متناسب با سلیقه شخص مدنظرتان برای کارت دعوت تولد انتخاب نمایید. هرچقدر که متن کارت دعوت تولد کوتاه‌تر باشد، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و خوانده می‌شود.

برای پذیرایی از مهمان‌ها در جشن تولد حتما از خوراکی‌های مختص جشن تولد استفاده کنید. برای اینکه این روز را برای عزیزانتان همیشه ماندگار کنید، از گرفتن عکس و فیلم غافل نشوید.

سوپرایز تولد

3- یک هدیه خاص و مورد علاقه او را خریداری نمایید

یکی از شیرین‌ترین و جذاب‌ترین انواع ایده برای سورپرایز تولد خرید هدیه تولد است . در واقع می‌توان آن را بهترین ایده برای سوپرایز تولد دانست. هدیه مناسب را متناسب با سلیقه، سن و جنسیت شخص مورد نظر انتخاب نمایید.

ایده برای سوپرایز تولد

4- او را به یک صبحانه جذاب و یا به رستوران دعوت کنید

به صبحانه و یا غذای مورد علاقه او فکر کنید. تهیه یک صبحانه مفصل و خوشمزه برای افرادی که به دلیل داشتن مشغله زیاد در روزهای عادی فقط فرصت خوردن یک فنجان چای یا قهوه را دارند، می‌تواند سورپرایز فوق‌العاده‌ای باشد.

همچنین دعوت او به یک رستوران با کیفیت برای ناهار و یا شام نیز می‌تواند روز تولدش را در خاطر او همیشه زنده نگه داشته و برایش بیادماندنی کند.

ایده برای سوپرایز تولد

 

5- کیک تولد با طرح مورد علاقه او را سفارش دهید

یک ایده برای سوپرایز تولد شیرین و خوشمزه خرید یک کیک تولد مناسب است. انواع کیک تولد با طرح‌‎های متنوع را از شهرکادو خریداری نمایید.

ایده برای سوپرایز

آموزش سورپرایز تولد

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه شخص مد نظر خود را در روز تولدش سوپرایز کنید. در ادامه معرفی ایده برای سوپرایز تولد چند آموزش سوپرایز تولد را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

وانمود به فراموش کردن

سعی کنید به طرف مقابلتان وانمود کنید که تولدش را فراموش کردید و چیزی در خاطرتان نیست. لطفا کاملا باورپذیر و طبیعی رفتار کنید. به او بگویید که جلسه دارید و یا برای انجام کار و یا خرید باید به بیرون بروید.

سپس خانه را تزیین کنید و او را سوپرایز کنید. یا اینکه از از یک رستوران و یا کافی‌شاپ برای محل برگزاری تولد استفاده کنید و از یک دوست یا آشنا بخواهید که او را به آن مکان بکشاند.

رستوران قیمه قورمه تهران (صبحانه)

ایده برای سوپرایز تولد

فست فود د ل پ تهران

ایده برای سوپرایز تولد

کبابی قربان اردبیل

ایده تولد

برای مشاهده پیشنهادات بیشتر به سایت شهرکادو و یا لینک دعوت به رستوران مراجعه کنید.

ارسال یک بسته پستی غافلگیرانه

یک نامه بنویسید و تمام احساسات و عواطف خود را در آن بیان کنید. این نامه را به همراه یک هدیه به اداره پست بدهید تا به دست شخص مد نظر شما برساند. این ایده هم برای همسرتان و هم افرادی که از شما دور هستند، بسیار مناسب است.

دستبد طلا و چرم قرمز – طرح جان من است او

ست هدیه دخترانه

هدیه سایه

برای مشاهده سایر هدایای ترکیبی به این دسته بندی مراجعه کنید.

سورپرایز تولد همسر

اگر به تولد همسرتان نزدیک می‌شوید و به دنبال یک ایده برای سوپرایز تولد هستید، اصلا نگران نباشید. تنها با کمی ابتکار و خلاقیت می‌توانید عشق و علاقه‌یتان را به او نشان دهید تا بداند که چقدر برایتان مهم هست. در ادامه شما رو با چند سوپرایز تولد همسر آشنا خواهیم کرد.

تهیه یک سبد هدیه

چند هدیه‌ی خلاقانه و جذاب را خریداری کنید و همه آنها را در یک سبد یا جعبه زیبا با یک روبان و گل تزیین کنید. برای این ایده می‎توانید از بسته‌های هدیه موجود در شهر کادو نیز استفاده نمایید.

ست روسری و رز جاودان – 02

باکس یونیکورن زرد

ست مردانه جذاب

پک هدیه کیف و آیینه چرم طبیعی – زنانه

اختصاص دادن یک روز کامل به او

بعد این که همسرتان از خواب بیدار شد، به او بگویید که امروز او پادشاه است و هر کاری که دلش می‌خواهد امروز می‌تواند انجام دهد. آن روز را در کنار همسرتان بمانید و او را در فعالیت‌های مورد علاقه‌اش همراهی نمایید.

دستبد طلا – طرح قلب فرفوژه

گردنبند طلا – طرح عشق

گردنبند طلا – طرح قلب

دستبند مردانه طلا – دو ردیف چرم

جاسوییچی مردانه طلا – طرح هیچ 2

دستبد طلا و چرم مشکی – طرح جان من است او

سورپرایز برای تولد پدر

پدر یکی از محبوب‌ترین افراد زندگی ما محسوب می‌شود که با اینکه از ما انتظارات زیادی ندارد، اما می‌توان روز تولد را بهانه‌‎ای برای جبران زحمات او دانست تا او را سوپرایز نماییم. در ادامه ایده برای سوپرایز تولد شما را با چند ایده سوپرایز برای تولد پدر آشنا خواهیم کرد.

باکس سوپر لاکچری مردانه

باکس پیپ شهرکادو

پکیج جذاب عاشقانه مردانه

خرید هدیه با اسم

شما می‌توانید هدایایی مثل شکلات، ماگ، عکس و… را خریداری کنید و اسم او و عکس‌های او را بر روی هدیه‌یتان چاپ نمایید.

شکلات اسم دلخواه

قاب عکس یادگاری

ماگ اسم دلخواه

ماساژ

یکی دیگر از هدایای مناسب برای پدر، گرفتن یک تایم ماساژ برای او در روز تولدش است.

ماساژ سنتی تایلندی

ماساژ سوئدی

ماساژ پرفرمنس

سورپرایز برای تولد مادر

مادر فرشته‌ای زمینی است که خیلی روزها از خودش گذشته تا شادی را به لب‌های ما بیاورد. پس چه روزی بهتر از تولد که او را سوپرایز کنیم و به او یادآوری کنیم که همیشه عزیزترین شخص زندگی ما خواهد بود. در ادامه معرفی ایده برای سوپرایز تولد شما را با چند ایده سوپرایز برای تولد مادر نیز آشنا خواهیم کرد.

گردنبند طلا – طرح تو با من بمان مادر

دستبند طلا – تو با من بمان مادر

برای مشاهده زیورآلات مرتبط با تبریک تولد مادر به این دسته‌بندی در سایت ما مراجعه کنید.

خرید انواع گل

ما می‌توانید برای تبریک روز تولد مادرتان به او گل هدیه بدهید. فرقی ندارد که یک شاخه گل رز یا یک دسته گل و باکس گل خریداری کنید. در هر صورت مادرتان خوشحال خواهد شد.

دسته گل امید-50 تا 150 شاخه گل رز

دسته گل رز

دسته گل دلاویز

خرید صنایع دستی

برای سوپرایز کردن مادرتان می‌توانید انواع ظروف و لوازم سنتی را خریداری کرده و او را در روز تولدش سوپرایز نمایید.

ظرف چوبی – 06

ست فانوس سفالی میناکاری شده و گلیم

ست 5 تکه ترمه

سورپرایز برای تولد فرزند

اکثر پدر و مادرها به دنبال ایده سوپرایز برای تولد فرزند خود می‌گردند. اما باید بگوییم که خرید هدیه و سوپرایز تولد بچه‌ها کار بسیار آسانی است. انواع ایده برای سوپرایز تولد فرزندان را در زیر مشاهده نمایید.

عروسک و شکلات

شاید بهترین گزینه برای سوپرایز تولد بچه‌ها را بتوان عروسک و شکلات دانست. اکثر بچه‌ها با دیدن یک عروسک در کنر شکلات‌های خوشمزه خوشحال خواهند شد.

عروسک شیر عاشق

عروسک زرافه گردن بلند 40 سانتی

عروسک خرس قهوه ای-30 سانتی

عروسک خرس نسکافه ای 50 سانتی

کیک تولد

یکی دیگر از چیزهایی که می‌تواند فرزند شما را در روز تولدش سوپرایز نماید، خرید یک کیک تولد زیبا و خوش‌طعم است.

کیک فوندانت بچه رئیس

کیک مینی موس

کیک رنگین کمان

کیک تصویری

بردن او به شهربازی

بچه‌ها عاشق شهربازی و بازی در پارک هستند. یک ایده براس سوپرایز تولد را می‌توان بردن فرزندان به یک شهربازی مهیج دانست.

سورپرایز عزیزان در ایران

اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید و از عزیزانتان دور هستید، اصلا نگران نباشید، ما با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین هدایا به شما عزیزان و ارسال سفارش شما درب منزل عزیزانتان کار شما را برای سوپرایز عزیزان در ایران آسان خواهیم کرد.

شهر کادو یکی از بعهترین سایت‌های ارسال هدیه به ایران است.

سورپرایز از راه دور

سوپرایز از راه دور را به ما بسپارید. فقط کافیست یکی از هدایای خاص ما را انتخاب کرده و رساندن آن به دست عزیزانتان را به ما بسپارید. شهر کادو ارسال گل به خارج و داخل ایران و ارسال هدیه به سراسر ایران را برای راحتی شما عزیزان بر عهده خواهد گرفت.

سورپرایز خاص

در ادامه معرفی انواع ایده برای سوپرایز تولد، شما می‌توانید با گرفتن هدایایی مانند عطر و ادکلان، کیف و کروات و… یک سوپرایز خاص برای عزیزانتان در روز تولدشان رقم بزنید.

کیف دستی و کیف پول مردانه – چرم طبیعی

کیف پالتویی چرم طبیعی با پلاک مس و فیروزه

ست کراوات-05

کیف دوشی چرم طبیعی دیپلمات – 03

VINCE CAMUTO (اصل)

YSL / Cinema (اصل)

LANCOME / La Nuit Tresor (اصل)

جمع‌بندی

از اینکه ما را تا انتها همراهی کردید و با 5 ایده برای سورپرایز تولد آشنا شدید سپاسگزاریم. شهرکادو همراه همیشگی شما در خرید هدیه و سوپرایز عزیزانتان در ایران و خارج از کشور خواهد بود.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها