روز ولنتاین

روز ولنتاین امروزه به عنوان روز عاشقان و ابراز عشق توسط زوج‌ها در نظر گرفته می‌شود. هر ساله در 14 فوریه اکثر دخترها مشتاقانه منتظر هدیه یا حتی سورپرایز عزیزانشان هستند و خدا عاقبت پسرانی را که یا روز ولنتاین را فراموش می‌کنند یا برای شریک زندگی خود سورپرایزی در نظر نمی‌گیرند، به خیر کند. این اتفاق شروع یک جنگ خواهد بود!

روز ولنتاین روز عشاق است؛ چه در این روز از همسرتان دور باشید و چه نزدیک، باید برای ابراز عشق و علاقه خود به او، او را سوپرایز نمایید. سوپرایز معشوقتان در این روز با ارسال یگ گل و شکلات تا ارسال هدیه امکان‌پذیر خواهد بود.

اگر از همسرتان دور هستید و نگران ارسال گل به ایران و یا ارسال گل به خارج از کشور برای او هستید، تیم شهر کادو در خدمت شما است تا این نگرانی را برطرف نماید. فقط کافی است که سفارش خود را در سایت ما به ثبت برسانید و سوپرایز مشوقتان در روز ولنتاین را به عهده ما بسپارید.

روز ولنتاین

روز ولنتاین روزی است درست مثل روزهای دیگر، اما سالی یک بار این روز برای یادآوری عشقمان به عزیزانمان مهم تلقی می‌شود.

اگر شما فردی هستید که عزیزی دارید اما متاسفانه به دلایل زیادی از او دور هستید یا حتی اگر در ایران هستید، اما در روز ولنتاین مشغول هستید و مشتاقانه می‌خواهید عزیز خود را غافلگیر کنید، پس به سایت درستی مراجعه کرده‌اید. تیم شهرکادو در این مورد از شما حمایت کرده است. تیم ما انواع هدایای مناسب روز ولنتاین و گل‌های متناسب با این روز را در اختیار شما قرار داده است.

Charming pink orchid

گلدان همانند تصویر نمیباشد و بستگی به موجودی گلفروشی در شهر مورد نظر دارد.

Ponytail Plant

این گل یکی از زیباترین گلدان‌های موجود در سایت برای ارسال گل به خارج از کشور در روز ولنتاین است.

6 Red Roses in a Box a3295

این گل زیبا که برای ارسال گل به آمریکا در روز ولنتاین مناسب است، شامل 6 شاخه گل رز می‌باشد.

The FTD Elegant Impressions Luxury Orchid a1269

زیباترین گلدان گل سایت ما برای ارسال به آمریکا The FTD Elegant Impressions Luxury Orchid a126 است.

Sweet Combo

برای ارسال گل به امارت در روز عشاق، دسته گل بالا ایده مناسبی است.

ارسال گل در روز ولنتاین با شهرکادو

گل مورد نظر و یا هدیه مناسب معشوقتان را برای روز م ولنتاین سفارش دهید و لبخند و شادی را بر لبان عزیزان خود بیاورید. بعد از ثبت سفارش در سایت رسمی ما، مطمئن باشید که سورپرایز شما بدون معطلی و به موقع به دست فرد مورد نظر خواهد رسید. اگر در مرزهای کشور ایران هستید، می توانید با ارز بومی مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید، اما اگر خارج از مرزهای ایران هستید، فرآیند پرداخت به دلار از طریق ویزا کارت و مستر کارت انجام می‌گیرد.

همچنین می‌توانید کارت هدیه و حتی یادداشت‌هایی از طرف شما برای افزودن وجود به گل مدنظرتان را انتخاب نمایید. ما سفارشات شما را آنگونه که مدنظر شما است، برای عزیزانتان ارسال خواهیم کرد.

منتظر چی هستی؟ روز ولنتاین نزدیک است. اکنون برنامه ریزی کنید، بعداً سفارش دهید.

دسته گل دریا-10 تا 50 شاخه گل رز

طراوت و زیبایی گل‌ها موجب می‌شود تا هر کسی با دیدن آن‌ها حس خوبی پیدا کند. از زمان گذشته تا به امروز هدیه دادن گل برای افراد در تمام دنیا یک احساس خاص و نابی بوده است. گل رز هلندی با توجه به زیبایی بی‌ نظیر و عطر و رایحه بسیار خوبی که دارد می‌تواند هدیه‌ای فوق‌العاده برای کسانی که دوستشان دارید، باشد.

دسته گل وصال

این دسته گل زیبا شامل 15 شاخه گل رز است.

سبد گل ملودی

این گل شامل 10 شاخه رز هلندی و 1 دسته آلستر است. باکس گل یا سفید یا مشکی کار می‌شود که این موضوع به موجودی گلفروشی بستگی دارد.

تاج گل طپش

این محصول درهمه شهرهای ایران قابل ارایه است.

هدیه گل و شکلات – 3 (تهران)

این گل شامل 10 شاخه گل رز هلندی، 4 عدد شکلات Kitkat و یک دسته گل عروس است.

هدیه گل و شکلات – 2 (تهران)

این دسته گل شامل 12 شاخه گل رز هلندی و 5 عدد شکلات Kitkat است.

جمع‌بندی

روز ولنتاین یکی از مهم‌ترین روزهای سال برای عاشقان و افراد متاهل است. بنابراین اگر قصد ارسال گل برای عزیزانتان در ایران را دارید، ااز شهرکادو کمک بگیرید. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها