هدیه تولد برای مردان مهرماهی

بسیاری از ما منتظر ماه مهر هستیم تا هدیه تولد برای مردان مهرماهی که بخشی از زندگی ما هستند تهیه کنیم. این فرد می‌تواند پدر، برادر، همسر، دوست یا همکار ما باشد. شاید در نگاه اول تصور شود برای ایده‌ های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی چیز زیادی وجود ندارد؛ ولی نگران نباشید.

همان‌طور که برای هدیه خانم‌های مهرماهی ایده‌های مختلف تولد وجود دارد، با اندکی جستجو و شناخت روحیات مرد مهرماهی می‌توان جذاب ترین هدایا برای تولد مرد مهرماهی هم تهیه کرد. در این مقاله از شهرکادو با ما همراه باشید تا ایده‌های متفاوت و خاصی در اختیار شما قرار دهیم تا یک هدیه خاص و جذاب برای مرد متولد مهرماه تهیه کنید.

ماه مهر، ماه مهربانی

مردی ترازو در دست در میان برج‌های فلکی ایستاده است. او تعادل و برابری را در دست دارد. مردان متولد مهر افرادی شاد، مملو از صداقت، با قلبی بزرگ و بسیار سخت‌کوش هستند. این مردان با وجود قلب بزرگی که دارند بسیار حساس هستند؛ پس مراقب قلب مهربان آنان باشید. هنگام تهیه هدیه تولد برای مردان مهرماهی باید کاملاً به این موارد توجه کنید. مس درخشان همان فلز وجود متولدین مهرماه است که تلألو نور محبت وجود مردان مهرماهی را می‌توان در آن دید.

هدیه تولد برای مردان مهرماهی؛ نماد متولدین مهرماه

ترازو، Libra و میزان همگی یک معنی می‌دهند. این همان چیزی است که به سمبل متولدین مهرماه تبدیل شده است. افرادی که خود طرف‌دار نظم، تعادل و عدالت هستند و همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا آن را در زندگی خود اجرا کنند.

متولدین مهر انتظار چندانی از شما ندارند که برای تهیه هدیه تولد برای مردان مهرماهی، خود را به‌زحمت بیندازید؛ ولی این‌طور هم نیست که آن‌ها را دست‌کم بگیرید. نباید هدیه‌ای کمتر از شأن و منزلت این آقایان برایشان تهیه کنید. مراقب قلب حساس آن‌ها باشید.

هدیه تولد برای مردان مهرماهی؛ نماد متولدین مهرماه

سنگ نماد متولدین مهرماه

اوپال سنگی زیبا که در برخی فرهنگ‌ها معتقدند این سنگ از آسمان و بهشت روی زمین آمده است. سنگی متناسب با روحیات متولدین مهر، نماد وفاداری و امید. امید به آینده‌ای درخشان در کنار خانواده‌ای که به آن عشق می‌ورزند. انواع مختلف اوپال وجود دارد که برای تهیه هدیه تولد برای مردان مهرماهی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. چند نمونه از انواع سنگ اوپال که می‌تواند برای ایده ‌های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی استفاده شود عبارت‌اند از:

  • اوپال سیاه
  • اوپال آبدار
  • اوپال پراز
  • اوپال عسلی
  • اوپال چینی
  • اوپال کریستالی

ایده‌ های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی

یکی از زیباترین ایده‌های خاص هدیه تولد برای مردان مهرماهی ترکیبی زیبا از طلا، نماد ماه تولد و سنگ ماه تولد است. آیا با یک تابلو که تصویر آب‌طلاکاری ترازو روی مخمل جیر سیاه جاخوش کرده باشد موافقید؟ در این میان تکه‌های سنگ اوپال سیاه تراش‌خورده بر پایه‌های ترازو زیبایی این تابلو را چندین برابر می‌کند.

به‌عنوان یک ایده دیگر از مجموعه جذاب ترین هدایا برای مرد مهرماهی می‌توانید یک گردن‌بند زیبا که نماد ظریف مهرماه روی آن خودنمایی می‌کند، تهیه کنید. به نظر شما اگر به جواهرساز ماهری سفارش دهید تا نماد ترازو را از سنگ اوپال تهیه کند و آن را به یک آویز داخل اتومبیل یا یک سر سوئیچی تبدیل کنید می‌تواند هدیه‌ای جذاب برای مرد مهرماهی شما باشد؟

ایده های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی

هدیه تولد برای مردان مهرماهی

هنگام تهیه هدیه تولد برای مردان مهرماهی لازم نیست حتماً از سنگ نماد یا سمبل ماه استفاده کنید. طیف وسیعی از هدایای مختلف وجود دارد که هرکدام متناسب با مرد مهرماهی موردنظر می‌تواند جذاب ترین هدایا برای تولد مرد مهرماهی باشد. در ادامه برخی از ایده ‌های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. ایده های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی؛ ست رومیزی اداری

یکی از ایده‌های خرید هدیه تولد برای مردان مهرماهی تهیه یک ست کامل رومیزی اداری است؛ اگر مرد مهرماهی که می‌خواهید برای او هدیه تهیه کنید پشت‌میزنشین و اداری باشد خرید یک ست رومیزی اداری نفیس ایده‌ای جالب است. این نکته را در نظر داشته باشید که ست موردنظر باید متناسب با میز کار فرد باشد. یعنی برای میز کار مدرن، ست مدرن و برای میز کار کلاسیک، ست کلاسیک خریداری کنید.

2. ست کیف، کمربند و کراوات

اغلب آقایان مهرماهی به ظاهر خود اهمیت زیادی می‌دهند. بسیاری از مردان مهرماهی در مناسبت‌های خاص از کراوات استفاده می‌کنند. برای این دسته از مردان مهرماهی تهیه یک ست کیف و کراوات خوش‌رنگ مناسب با سن فرد می‌تواند یک هدیه تولد برای مردان مهرماهی، آن‌هم هدیه‌ای خاص باشد.

ست کیف،کمربند و کراوات

3. هدیه تولد برای مردان مهرماهی؛ کیف چرم اداری

برای بسیاری از آقایان مهرماهی که در ادارات مشغول به کار هستند یا سمت‌های سازمانی بالا دارند تهیه یک کیف چرم نفیس می‌تواند یکی از ایده ‌های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی باشد. یک کیف متناسب با شغل فرد که بسیاری از ملزومات اداری خود را در آن قرار دهد.

4. عطر و ادکلن ویژه مردان مهرماهی

یکی دیگر از ایده‌های خاص هدیه تولد برای مردان مهرماهی خرید یک ادکلن خاص است. عطری که یادآور مهربانی مرد متولد مهر باشد. یکی از ادکلن‌های خاص مردان متولد ماه مهر عطر مردانه بولگاری من این بلک است. عطری خاص با رایحه تند و گرم که روحیه‌ای کاریزماتیک و جسورانه در خود نهان دارد.

این عطر با رایحه عرق نیشکر، بنفشه، رز، چرم و دانه تونکا دقیقاً متناسب با روحیات مردان مهرماهی است. انواع دیگری از  عطرهای جذاب مناسب مردان مهرماهی وجود دارد که می‌توانید در لیست گزینشی جذاب ترین هدایا برای تولد مرد مهرماهی قرار دهید. ازجمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا
  • کرید اورجینال سانتال
  • لالیک سفید
  • کاپیتال بلک پورهوم

4. دوربین عکاسی

بسیاری از آقایان عاشق عکاسی، هنر، طبیعت و هیجان هستند؛ اگر مرد مهرماهی موردنظر شما از این دسته افراد است یکی از گزینه‌های جذاب هدیه تولد برای مردان مهرماهی خرید یک دوربین عکاسی است. دقت کنید که گفتیم متولدین مهر انتظار ندارند خودتان را به دردسر بیندازید؛ ولی قرار نیست یک دوربین عکاسی ارزان‌قیمت برایش خریداری کنید. یک دوربین عکاسی باکیفیت یکی از ایده های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی است.

دوربین عکاسی

5. ساعت‌ مچی انتخابی جذاب

یکی از معدود ویترین‌های موردعلاقه آقایان، ویترین‌ ساعت‌فروشی است. اگر همسر، برادر یا پدر شما از این دسته افراد است، خرید یک ساعت‌مچی از جنس و برندی مناسب و در یک بسته‌بندی خاص می‌تواند یکی از جذاب ترین هدایا برای تولد مرد مهرماهی باشد.

6. هدیه تولد برای مردان مهرماهی؛ لوازم الکترونیکی

اگر مرد مهرماهی که می‌خواهید برای او هدیه تهیه کنید علاقه‌مند به تکنولوژی است خرید لوازم الکترونیکی می‌تواند واقعاً برای او جذاب باشد. گزینه‌هایی مانند تبلت، اسپیکر، تلفن همراه و تکنولوژی‌هایی ازاین‌دست می‌تواند یک ایده جالب و جذاب به‌عنوان هدیه تولد برای مردان مهرماهی باشد.

7. هندزفری بی‌سیم

یکی از ابزار موردعلاقه آقایان هندزفری بی‌سیم است. آقایان معمولاً بیشتر اوقات روز را در بیرون از خانه هستند. مشغولیت‌های روزانه گاهی مانع از آن می‌شود تا بتوانند تماس‌های تلفنی را به‌موقع پاسخ دهند. ازطرف دیگر بسیاری از آن‌ها به‌ویژه جوان‌ترها نیز علاقه زیادی به موسیقی دارند. با این تفاسیر خرید یک هندزفری بی‌سیم می‌تواند یک هدیه تولد برای آقایان مهرماهی باشد.

عطر و ادکلن ویژه مردان مهرماهی

هدیه تولد برای مردان مهرماهی؛ انتخاب‌های دیگر

مردان متولد مهر که قصد دارید هدیه‌ای مناسب برای آن‌ها تهیه کنید می‌توانند در رده سنی نوجوان یا اوایل جوانی باشد. هنگام تهیه هدیه تولد برای مردان مهرماهی باید سنشان را نیز در نظر بگیرید؛ زیرا طرف مقابل ممکن است پسری نوجوان یا بسیار جوان باشد.

حتی ممکن است فردی باشد که با او احساس راحتی می‌کنید و لازم نیست خیلی رسمی باشد. در ادامه ایده‌های دیگری را معرفی می‌کنیم که می‌توانند ایده های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی باشند.

  • سرامیک یا لمینت خودرو (برای عاشقان اتومبیل)
  • اسپرسوساز سفری
  • گیم و کنسول بازی
  • دوربین ورزشی
  • برنامه‌ریزی برای یک سفر هیجان‌انگیز (اگر عاشق سفر و هیجان است)
  • خرید کفش طبیعت‌گردی
  • ساعت هوشمند
  • کتاب و هدایای فرهنگی
  • دستبند هوشمند
  • ست اکسسوری اتومبیل
  • عینک‌آفتابی عالی
  • کوادکوپتر (از ایده های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی)
  • آلات موسیقی

نکته مهم هنگام خرید هدیه تولد برای مردان مهرماهی اینکه حتماً باید با روحیات و سلیقه این آقایان آشنا باشید و بتوانید نیازهایشان را درک کنید. خرید یک وسیله کاربردی متناسب با روحیه و علاقه او می‌تواند ازجمله جذاب ترین هدایا برای تولد مرد مهرماهی باشد.

جمع‌بندی

هنگام خرید هدیه تولد برای مردان مهرماهی باید ابتدا روحیات، علائق و سلیقه این گروه از مردان را در نظر بگیرید. تهیه کیف چرم، ست کمربند و کراوات یا ادکلن‌های شیک و خاص مخصوص مردان متولد مهر از جمله ایده های خاص هدیه تولد مرد مهرماهی هستند. هنگامی که قصد دارید برای مردی که در اولین ماه پاییز به دنیا لبخند زده هدیه تهیه کنید تعادل را رعایت کنید.

برای تهیه جذاب ترین هدایا برای تولد مرد مهرماهی ابتدا نسبت او را با خودتان درنظر بگیرید. توجه به شغل، سن، روحیات و علاقه‌مندی‌ها نیز در انتخاب یک هدیه مناسب، مؤثر است. ما در گالری تخصصی شهر کادو با شما هستیم تا بتوانید بهترین و جذاب‌ترین هدیه را برای مرد مهرماهی تهیه کنید. اگر مایل باشید همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا خریدی شیرین و خاطره‌انگیز داشته باشید. به همین منظور می‌توانید به صفحه چه کادویی بخرم؟ مراجعه کنید.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به هلند ارسال گل به آلمان، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها