هدایای مناسب برای آقایان متولد مرداد

بهترین هدایایی مناسب آقایان متولد مرداد کدامند؟ کمتر کسی را می‌توان یافت که رسم زیبای هدیه‌دادن و هدیه گرفتن را دوست نداشته باشد. یکی از مناسبت‌های بسیار مهمی که در زندگی هر فرد اهمیت زیادی دارد، سالروز تولد است و معمولاً همه ما روز تولد عزیزان خود را به‌خاطر می‌سپاریم. هدیه‌ای که هر کس برای سالروز تولد عزیزان و اطرافیان خود در نظر می‌گیرد به سلیقه هدیه‌دهنده بستگی دارد. یکی از ایده‌هایی که در چند سال اخیر رواج بسیاری پیدا کرده است تهیه هدیه تولد باتوجه‌به ماه تولد است. همان‌طور که می‌دانید هر کدام از 12 ماه سال دارای یک نماد و یک برج فلکی هستند. بسیاری از افراد با ایده گرفتن از نمادها هدایای جالب و خلاقانه‌ای به عزیزان خود تقدیم می‌کنند.

مرداد پنجمین ماه سال با نماد شیر و برج فلکی اسد در تقویم خودنمایی می‌کند. برای تهیه بهترین هدیه برای مردان مردادی می‌توانید از نماد متولدین مرداد کمک بگیرید و باتوجه‌به روحیات و شخصیت فرد موردنظر هدیه‌ای زیبا و خاص برای او تهیه کنید. گالری تخصصی شهر کادو با تجربه‌های زیبا در زمینه تهیه و عرضه هدایای مناسب برای انواع مناسبت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا هدایای مناسب آقایان متولد مرداد تهیه کنید.

. همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

خصوصیات مردان متولد مرداد

مردان مردادی موجوداتی عاطفی، پیچیده و مردد هستند. علاقه به پیشرفت اولین خصوصیت یک مرد مردادماهی است. او عاشق تجارت است و علاقه به ریاست از خصوصیات بارز سلطان جنگل است. یک عاشق پاک‌باز، دوست واقعی و یک پدر نمونه که بدون عشق نمی‌تواند زندگی کند. دلی پاک‌تر از آیینه دارد؛ ولی خشمش می‌تواند طوفانی سهمگین به پا کند. مردان مردادی شیفته توجه هستند و می‌خواهند همیشه در رأس توجه همگان قرار بگیرند. حال باتوجه‌به این خصوصیات مردان مردادی شاید بهتر بتوانید هدایای مناسب آقایان متولد مرداد تهیه کنید.

نماد مردادن متولد مرداد

هدایای مناسب آقایان متولد مرداد

معمولاً به دلیل تنوع بالا تهیه هدیه برای خانم‌ها راحت‌تر از تهیه هدیه برای آقایان است؛ ولی این بدان معنا نیست که اصلاً نمی‌توانیم برای یک مرد مردادی هدیه‌ای خاص، مناسب و درخور او تهیه کنیم. همان‌طور که گفتیم شیر نماد ماه مرداد است و یکی از شخصیت‌هایی است که معمولاً آقایان آن را بسیار دوست دارند.

ایده‌هایی برای تهیه هدایای مناسب آقایان متولد مرداد

همیشه لازم نیست برای تهیه یک هدیه تولد حتماً از نماد آن ماه یا سنگ خوش‌یمن  استفاده کنیم. می‌توانید سلیقه شخصی، میزان علاقه خود، توان مالی و نسبت مرد مردادی با خودتان را هم برای تهیه هدیه در نظر بگیرید. در ادامه برخی ایده‌ها برای تهیه هدایای مناسب آقایان متولد مرداد معرفی می‌کنیم.

  • ایده گرفتن از نماد ماه تولد مرداد
  • ایده گرفتن از برج فلکی مرداد
  • استفاده از سنگ خوش‌یمن مرداد
  • کتاب
  • ادکلن
  • گل
  • تابلوهای خاص و سفارشی

در مورد سنگ‌های خوش‌یمن متولدین مرداد باید گفت که چندین سنگ وجود دارد؛ ولی اصلی‌ترین سنگ متولدین مرداد زبرجد یا پریدوت است. شما می‌توانید با ایده گرفتن از سنگ‌های خوش‌یمن، هدایای مناسب آقایان متولد مرداد تهیه کنید. با این توضیح سنگ‌های خوش‌یمن مرداد را معرفی می‌کنیم.

  • زبرجد یا پریدوت: اصلی‌ترین سنگ متولدین مرداد، زیبا و درخشان با رنگی جذاب و چشم‌نواز
  • اونیکس و عقیق سلیمانی سیاه: این دو سنگ شباهت زیادی به هم دارند و گاهی به‌جای هم استفاده می‌شوند. برخی دارای نوارهای سفید در زمینه سیاه و برخی سیاه خالص
  • گارنت یا لعل: رنگی مانند دانه‌های خوش‌رنگ و شفاف انار؛ لعل یمانی زیبا و خیره‌کننده مخصوص متولدین مرداد
  • در کوهی: بهترین نوع شفاف و بی‌رنگ همچون آب معروف به کوارتز شفاف، نگینی زیبا که بر جواهرات می‌درخشد.
  • الماس: قیمتی‌ترین سنگ، زیبا، باشکوه و پرابهت مانند شیر درخشان؛ همچون برج اسد در آسمان
  • تورمالین: دارای بلورهای بلند با رنگ مرکزی صورتی و اطراف آن سبز. بیننده با نگاه به آن لبریز از شادی می‌شود.

برای تهیه هدایای مناسب آقایان متولد مرداد سنگ‌های خوش‌یمنی که در بالا معرفی کردیم می‌توانند به‌عنوان نگین انگشتری، میانه یک گردن‌بند به صورتی زیبا تراش‌خورده هدیه‌ای زیبا و مناسب برای یک مرد مردادی باشند. می‌توان از نماد این ماه یعنی شیر و برج فلکی اسد برای تهیه تابلوهایی خاص استفاده کرد.

زبرجد سنگ اصلی مردادی ها

ایده‌ های جدید به‌عنوان هدایای مناسب آقایان متولد مرداد

ایده هایی که می‌توانید برای آقایان متولدین مردادماه استفاده کنید عبارت‌اند از:

1. تابلوهای مسی قلم‌زنی

تابلوهای مسی قلم‌زنی یکی از هنرهای زیبا و اصیل ایرانی هستند که به دستان توانای هنرمندان ایرانی خلق می‌شوند. به‌عنوان یکی از هدایای خاص برای مردان متولد مرداد می‌توانید یک تابلوی مسی قلم‌زنی با طرح شیر یا طرح صورت فلکی سفارش دهید. برای تهیه تابلوهای زیبای هنری می‌توانید از بخش صنایع دستی شهر کادو دیدن کنید.

2. تابلوهای معرق‌کاری

معرق‌کاری یکی دیگر از هنرهای بسیار زیبای ایرانی است. به‌عنوان یکی از هدایای مناسب آقایان متولد مرداد می‌توانید با تهیه تابلویی از تصویر یک شکارگاه یا جنگل که سلطان جنگل در آن فرمانروایی می‌کند، هدیه‌ای به‌یادماندنی به مرد متولد مرداد هدیه دهید که نه‌تنها بر دیوار خانه‌اش؛ بلکه بر دیوار ذهنش نیز یادگار بماند.

3. بهترین هدیه برای مردان مردادی؛ کتاب هدیه‌ای مناسب برای اهل آن

بسیاری از مردان مردادی عاشق کتاب و کتاب‌خوانی هستند. هدیه یک کتاب خاص به اهل آن می‌تواند یادگاری بسیار ارزشمندی باشد. یکی از رمان‌های ارزشمند ایرانی رمان کلیدر است و جالب اینکه نویسنده آن محمود دولت‌آبادی خود متولد مرداد است. کتابی زیبا پر از پیچ‌وخم و درون‌مایه زیبا که خواننده را در خود غرق می‌کند. من اگر بخواهم برای یک عزیز مردادماهیِ کتاب‌خوان هدیه انتخاب کنم کتاب تاریخ‌تمدن ویل دورانت را انتخاب خواهم کرد که البته برای تهیه آن باید کمی دست و دلباز بود.

4. کیف چرمی

بهترین هدیه برای مردان مردادی می توان به یک کیف چرمی نفیس اشاره کرد. اگر آقای مردادی شما دارای یک رتبه عالی سازمانی است؛ مثلاً رئیس شرکت، سازمان یا کارخانه‌ای است و حتی کارمند باشد یک کیف چرمی نفیس که بتواند مدارک خود را در آن قرار دهد هدیه‌ای نفیس و انتخابی زیبا است. اگر دوست دارید به یک آقای متولد مرداد کیف چرمی هدیه دهید پیشنهاد می‌کنیم به قسمت کیف و کراوات شهر کادو سر بزنید.

هدایای مناسب برای آقایان متولد مرداد کیف چرم

5. بهترین هدیه برای مردادن مردای؛ عطر و ادکلن

یک عطر مردانه جذاب یکی از ملزوماتی است که هر مرد شیک‌پوش و جذابی باید آن را داشته باشد. یکی از هدایای مناسب آقایان متولد مرداد عطر و ادکلن است. مانند متولدین سایر ماه‌ها برای آقایان متولد مرداد نیز عطر و ادکلن‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید باتوجه‌به شخصیت فرد مقابل، بودجه خودتان و البته اندکی سلیقه شخصی عطری خاص برای او تهیه کنید. در ادامه چند عطر خاص مردان متولد مرداد را معرفی می‌کنیم.

1. عطر مردانه لالیک انکر نویر

این عطر با نت‌های اولیه ترنج، گریپ‌فروت و جوز یک عطر اسپرت است که تاکنون افراد زیادی را شیفته خود کرده است. نت‌های میانی سرو و اسطوخدوس این عطر را مناسب فصول گرم سال کرده و نت‌های پایانی چوب کشمیر، مشک و خس‌خس پایان خوشی را برای لالیک رقم می‌زند.

عطر مردانه لالیک انکر نویرهدیه مردادی

2. عطر مردانه کالوین کلین کانترادیکشن

این عطر یکی از رایحه‌های قدیمی و اصیل است که با رایحه ملایم و تلخ خود دقیقاً در زمره هدایای مناسب آقایان متولد مرداد و استفاده در روزهای گرم سال است. این عطر حس اعتمادبه‌نفس و خاص بودن را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

3. عطر مردانه بولگاری آکوا پورهوم

بهترین هدیه برای مردان مردادی می تواند عطر بولگاری آکوا پورهوم باشد. این عطر مردانه با رایحه خنک و تلخ خود مناسب استفاده در گرم‌ترین فصل سال یعنی مرداد است. خنکی رایحه این عطر یکی از هدایای مناسب آقایان متولد مرداد است که اهل ورزش هستند. این عطر با نت‌های آغازین نارنگی و پرتقال، نت‌های میانی جلبک دریایی، لاواندولا و گل پنبه و نت پایانی سدر، نعناع هندی، عنبر سائل، سالویا و چوب‌های جنگلی می‌تواند خستگی بعد از ورزش را از تن ورزشکار مردادی خارج کند.

4. عطر مردانه بلو شنل

قرارگرفتن نام شنل بر روی شیشه ادکلن برای خاص بودن آن کافی است و می‌توانید به‌عنوان یکی از هدایای مناسب آقایان متولد مرداد چشم‌بسته آن را انتخاب کنید. کمپانی سرشناس و محبوب شنل با معرفی این عطر خاص بار دیگر مشتریان خود را شگفت‌زده کرد. از جمله نکات مثبت این عطر می‌توان به ماندگاری فوق‌العاده، رایحه خنک و تلخ این عطر مردانه اشاره کرد که دقیقاً مناسب روزهای گرم تابستان و بهترین هدیه برای مردان مردادی متشخص است.

هدیه مردادی عطر بلو شنل مردانه

6. هدایای مناسب آقایان متولد مرداد؛ گل هدیه‌ای خاص و زیبا

برخی تصور می‌کنند که گل تنها مناسب خانم‌ها است درحالی‌که مردان زیادی هم هستند که عاشق گل و طبیعت‌اند. گل‌های زیبای متولدین مرداد عبارت‌اند از:

  • شب‌بو: زیبا، مقاوم و یادآور جذابیت مردادماهی‌ها
  • فیکوس: فیکوس نمایانگر خصوصیات مردادی‌ها؛ گرم، دوست‌داشتنی و مغرور
  • گلایل: گلایل همراه با فیکوس اصلی‌ترین گل مردادی‌ها، گلایل نماد قدرت، سخاوت و صداقت
  • رز قرمز: مردادی‌ها عاشق‌پیشه هستند. رز قرمز هم نماد عشق است. آیا دلیل دیگری می‌خواهید تا قانع شوید این گل مختص مردادی‌ها است؟
  • شقایق: مردادی‌ها قوه تخیل بالایی دارند و شقایق نیز نماد تخیل و خیال‌انگیزی است و می‌تواند بهترین هدیه برای مردان مردادی باشد.

جمع‌بندی

هنگام تهیه هدیه برای عزیزان خود تلاش می‌کنیم بهترین چیزی را که می‌توانیم برای او تهیه کنیم. برای تهیه بهترین هدیه برای مردان مردادی می‌توانیم از نمادهای این ماه کمک بگیریم؛ ولی ضرورتی ندارد که حتماً انگشتر یا گردن‌بندی با نماد یا از سنگ خوش‌یمن مرداد باشد. ایده‌های خلاقانه دیگری برای تهیه هدایای مناسب آقایان متولد مرداد وجود دارد که در اینجا برخی از آنها را معرفی کردیم. به‌عنوان‌مثال استفاده از نماد متولدین مرداد برای تهیه یک تابلوی نفیس یا خرید عطر و ادکلن مخصوص متولدیم مرداد هم می‌تواند خاص و زیبا باشد. اگر شما هم قصد دارید برای یک مرد متولد مرداد هدیه‌ای زیبا و جذاب تهیه کنید می‌توانید با گالری تخصصی شهر کادو در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد و راهنمایی‌ها را در اختیار شما قرار دهند. همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها