هدیه شیک برای تولد 18 سالگی

در بسیاری از فرهنگ‌های جهان 18 سالگی نقطه عطف مهمی در زندگی انسان‌ها است. در این سن شخص از نظر قانونی بالغ شده و حقوق و مسئولیت‌های جدیدی به او اعطا می‌شود. در بسیاری از کشورهای جهان 18 سالگی سن بلوغ محسوب می‌شود و فرد دیگر خردسال نیست و می‌تواند بدون نیاز به اجازه والدین تصمیمات مهم زندگی خود را بگیرد. به همین دلیل هدیه‌ای که برای تولد 18 سالگی یک جوان انتخاب می‌کنیم باید خاص باشد. انتخاب یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی نشان‌دهنده این است که شما به‌خوبی از آغاز مرحله‌ای جدید و متفاوت در زندگی فرد آگاه هستید. به‌عنوان بهترین ایده برای تولد 18 سالگی نمی‌توان برای تمام افراد یک پیشنهاد دادِ زیرا بر اساس فاکتورهای فردی، اجتماعی و اقتصادی بین افراد مختلف تفاوت وجود دارد. گالری تخصصی شهر کادو با تجربه فراوان در زمینه تهیه و عرضه هدایای مختلف می‌تواند هدایای مناسب برای تولد 18 سالگی را به شما معرفی کند.

برای مطالعه مقاله «تاثیرات هدیه دادن به دوستان و اطرافیان» کلیک کنید.

تولد 18 سالگی

سن 18 سالگی مرحله‌ای جدید در زندگی هر فرد است و افراد در این سن تمایل دارند خود را از دوره کودکی و نوجوانی جدا کنند. به‌عنوان کسی که می‌تواند تصمیم‌های مهمی در زندگی خود بگیرد و احتمالاً نیازی به رضایت والدین خود ندارد، دوران جوانی خود را آغاز می‌کند. به همین دلیل علاوه بر تهیه هدیه شیک برای تولد 18 سالگی، جشن تولد 18 سالگی باید متفاوت از جشن تولدهای قبلی باشد. بسیاری از افراد دوست دارند برای ورود به 18 سالگی یک جشن تولد بزرگ بگیرند؛ ولی برخی دیگر ترجیح می‌دهند این رویداد را همراه با خانواده و دوستان خود جشن بگیرند. شما چه بخواهید جشن تولد بزرگ برای فرزندتان بگیرید یا جشنی کوچک باید قبل از آن برای برگزاری جشن اقدامات اولیه را انجام دهید. برای بهتر برگزارکردن جشن 18 سالگی ما شما را راهنمایی می‌کنیم. اقدامات که برای برگزاری یک جشن تولد 18 سالگی باید انجام دهید عبارت‌اند از:

  • برنامه‌ریزی
  • تنظیم بودجه
  • تهیه فهرست مهمانان
  • تعیین مکان جشن
  • تنظیم ساعت و تاریخ جشن
  • ارسال دعوت‌نامه‌ها
  • آماده‌سازی منو
  • کیک تولد

ایده تولد

ایده‌هایی برای تم تولد 18 سالگی

همان‌طور که برای تهیه یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی باید به جنسیت جوان ۱۸ساله خود توجه کنیم برای تم تولد نیز توجه به جنسیت بسیار مهم است. در ادامه انواع تم‌های تولد دختران و پسران را معرفی می‌کنیم.

انواع تم تولد 18 سالگی دختران:

  • تم تولد پرنسس
  • تم تولد راک
  • تم تولد لوازم آرایشی
  • تم تولد کارناوال
  • تم تولد لباس فانتزی
  • تم تولد پاریس
  • تم تولد بادکنکی

انواع تم تولد 18 سالگی پسران:

  • تم تولد ورزشی
  • تم تولد سینمایی
  • تم تولد موسیقی
  • تم تولد مهمانی ماجراجویانه
  • تم تولد بلک‌لایت پارتی

هدیه شیک برای 18 سالگی

با ورود نوجوانان به 18 سالگی برگ جدید و مهمی در زندگی آن‌ها ورق می‌خورد. به همین دلیل بهتر است جشن و هدیه‌ای که برای این سن آن‌ها در نظر گرفته می‌شود خاص باشد. ازآنجاکه روحیات دختران و پسران کاملاً با یکدیگر متفاوت است برای تهیه یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی باید جنسیت را در نظر گرفت. در ادامه ایده‌هایی برای تهیه یک هدیه مناسب برای تولد 18 سالگی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

هدیه‌ شیک برای تولد 18 سالگی دختر

اگر تصمیم دارید برای تولد 18 سالگی دختران خرید، می توانید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید.

1. گوشواره‌های ظریف

دختران علاقه خاصی به زیورت‌آلات با طرح‌های مبتکرانه و ظریف دارند. امروزه در بازار زیور و زینت‌آلات طرح‌های زیبا و خلاقانه زیادی به چشم می‌خورد و می‌توانید از بین آن‌ها طرحی متناسب با شخصیت دختر موردنظر پیدا کنید.

هدیه دخترانه

2. قاب‌های گوشی

دختران دوست دارند برای گوشی‌های هوشمند خود کاورهای فانتزی و پرزرق‌وبرق داشته باشند. تهیه کاورهای زیبا با طرح‌های مختلف در بازار کار دشواری نیست. می‌توانید به‌عنوان یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی کاورهایی با رنگ‌های شاد یا کاورهای اکلیلی برای او تهیه کنید.

3. چراغ‌خواب سه‌بعدی

چراغ‌های فانتزی سه‌بعدی به‌ویژه آن‌ها که به شکل ماه و سیارات هستند محبوبیت زیادی در بین قشر نوجوان و جوان دارند. انتخاب یک چراغ سه‌بعدی با طرحی خاص یا متناسب با ماه تولدش می‌تواند هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد برای او باشد.

4. اسپیکر ضد آب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری تمام نوجوانان و جوانان با گوشی‌های هوشمند خود دائماً در حال گوش‌دادن به موسیقی هستند. خرید یک اسپیکر ضدآب بلوتوث دار یک ایده خوب برای هدیه تولد 18 سالگی یک دختر است.

5. بهترین ایده برای  تولد 18 سالگی؛ کوله‌ پشتی با رنگ دخترانه شاد

امروزه اغلب نوجوانان با ورود به سن 18 سالگی به تجهیزات الکترونیکی بیشتری مجهز می‌شوند و معمولاً در کافه، پارک یا هر جایی که با هم‌سن و سالان خود جمع می‌شوند برای بازی یا تحقیق لپ‌تاپ و تبلت خود را همراه می‌برند. آن‌ها به یک کوله‌پشتی نیاز دارند تا این وسایل را در آن قرار دهند. خرید یک کوله‌پشتی باکیفیت با رنگ شاد دخترانه می‌تواند یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی یک دختر باشد.

برای مطالعه مقاله «هدایای مناسب برای خانم های متولد خرداد» کلیک کنید.

6. خرید یک ساز

بسیاری از نوجوانان و جوانان به دلیل علاقه یا رقابت با هم‌سن و سالان خود دوست دارند یکی از آلات موسیقی را بنوازند؛ اگر قصد دارید برای تولد 18 سالگی دختر خود یک آلت موسیقی خریداری کنید، ابتدا باید از علاقه او به موسیقی و اینکه کدام ساز را دوست دارد مطمئن شوید. خرید یکی از سازهای موسیقی هدیه‌ای شیک برای تولد 18 سالگی است.

7. زنجیر طلا

یک هدیه مناسب برای تولد 18 سالگی یک دختر خرید یک زنجیر طلا است. می‌توانید باتوجه‌به روحیات دختر و همچنین ماه تولد او یک زنجیر طلا با طرح خاص ماه تولد او یا ابتدای نام او یا حتی نام کامل او خریداری کنید. این می‌تواند بهترین ایده برای تولد 18 سالگی یک دختر باشد.

هدیه‌ شیک برای تولد 18 سالگی پسر

برای خرید هدیه تولد 18 سالگی پسر می توانید یکی از گزینه های زیر را خریداری کنید:

1. کوله‌ پشتی مسافرتی

معمولاً با ورود پسرها به دوره جوانی دورهمی‌ها، طبیعت‌گردی و کوه‌پیمایی آن‌ها آغاز می‌شود. شرکت در کمپ‌های طبیعت و کوهنوردی با سن‌وسال آن‌ها سازگاری دارد؛ بنابراین برای لذت‌بردن از این گشت‌وگذارها بهتر است به‌عنوان یک هدیه شیک 18 سالگی وسایل کامل مرتبط با این نوع گردش را برای آن‌ها تهیه کنید و برای روز تولد هدیه دهید. یک کوله‌پشتی باکیفیت با ملزومات کامل می‌تواند آن‌ها را خوشحال کند.

2. دستبند تناسب ‌اندام

به‌عنوان یک پیشنهاد دیگر برای خرید یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی یک دستبند تناسب‌اندام با برند معتبر بسیار شیک و زیبا است. این هدیه برای پسران جوانی که به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند بسیار کاربردی و زیبا است. دستبندهای هوشمند با بررسی و تجزیه‌وتحلیل فعالیت‌های فرد گزارش‌هایی درباره فعالیت‌های جسمانی فرد و از جمله ضربان قلب در اختیار شخص قرار می‌دهد.

هدیه خاص

3. بهترین ایده برای تولد 18 سالگی؛ ساعت ‌مچی

یکی دیگر از هدایای تولد رایج و البته گران‌قیمت و لوکس که معمولاً برای پسران نوجوان انتخاب می‌شود ساعت‌ مچی است. این هدیه شیک برای 18 سالگی معمولاً مناسب جوانانی است که با استایل مدیریتی لباس می‌پوشند و رفتار می‌کنند. برای این افراد زمان اهمیت زیادی دارد و دوست ندارند زمان را دائماً از گوشی خود چک کنند.

4. هارد دیسک و پاوربانک

پیشرفت تکنولوژی بر تمام جنبه‌های زندگی انسان و از جمله خرید هدیه تولد تأثیر گذاشته است. یکی از هدایای مناسب تولد 18 سالگی یک پسر جوان خرید هارد دیسک همراه با پاوربانک است. البته شما می‌توانید یکی از این هدایا را انتخاب کنید. درهرحال هرکدام از آن‌ها یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی یک پسر جوان است.

برای مطالعه مقاله «چرا کتاب حافظ می‌تواند هدیه‌ای جذاب باشد» کلیک کنید.

5. بلیت رویدادهای مختلف

خرید بلیت برای یک مسابقه ورزشی، فیلم یا کنسرت می‌تواند هدیه‌ای جالب برای تولد 18 سالگی جوان شما باشد. البته باید ورزش موردعلاقه یا ژانر موسیقی و فیلم موردعلاقه او را بدانید. لازم نیست هدیه تولد خیلی هم گران‌قیمت باشد، خاص بودن هدیه متناسب با سن ارزش زیادی دارد.

6. ست دکمه‌ سردست و گیره کراوات

به‌عنوان یک هدیه بسیار شیک و لاکچری برای تولد 18 سالگی پسر جوان خرید ست دکمه ‌سردست و گیره کراوات را پیشنهاد می‌کنیم. حتی اگر پسر موردنظر کت‌وشلوار هم نپوشد؛ ولی در زندگی هر فرد مراسم رسمی و موقعیت‌هایی پیش می‌آید که باید تیپ رسمی بپوشند. به همین دلیل خرید این ست می‌تواند یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی باشد.

هدیه ویژه

7. دوربین دیجیتال

عکاسی با ایده‌های جدید یکی از علائق جوانان است. خرید یک دوربین دیجیتال به‌عنوان کادوی تولد 18 سالگی برای پسرهای علاقه‌مند به عکاسی که به دنبال ثبت لحظات خاص هستند یا جوانانی که عکاسی طبیعت و حیوانات را دوست دارند، می‌تواند یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی باشد.

جمع‌بندی

18 سالگی آغاز دوره‌ای جدید در زندگی هر فرد است. در این سن فرد با گذر از دوره نوجوانی وارد دوره بلوغ فکری می‌شود. به دلیل اینکه 18 سالگی نقطه عطفی در زندگی هر جوان است بهتر است با تهیه یک هدیه شیک برای تولد 18 سالگی خاطره ورود به دنیای استقلال فردی را برای جوانان خود ماندگار کنیم. به‌منظور تهیه هدایای مناسب برای تولد 18 سالگی ابتدا باید جنسیت و علایق خاص جوان ۱۸ساله را در نظر بگیریم. اگر به دنبال بهترین ایده برای تولد 18 سالگی هستید گالری تخصصی شهر کادو می‌تواند اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما قرار دهد. شهر کادو با سال‌ها تجربه در زمینه فروش، عرضه و انتخاب بهترین هدایا یک مرجع معتبر در این زمینه است. همچنین می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها