هدایای خاص برای خانم های مهرماهی

برگ‌های پاییزی، نم‌نم باران و بوی خاک باران‌خورده خبر از رسیدن ماه مهر می‌دهد و باید به فکر تهیه هدایای خاص برای خانم های مهرماهی بود. اخوان ثالث چه زیبا می‌گوید که پاییز پادشاه فصل‌هاست. گفته می‌شود مهربانی و محبت همراه متولدین مهر است. افرادی صلح‌جو، آرام و متین، اجتماعی، عاشق موسیقی و سرشار از آرامش هستند که همه از همنشینی با آن‌ها لذت خواهند برد. وجود زنان مهرماهی با محبت عجین شده است و اگر عزیز مهرماهی دارید؛ خواهر، مادر، دوست یا همکار خانم فرق نمی‌کند باید به فکر تهیه هدایای مناسب خانم های مهرماهی بود.

قبل از تصمیم‌گیری درباره تهیه بهترین هدیه برای متولدین مهرماه ابتدا خصوصیات روحی و اخلاقی متولدین مهرماه را بررسی کرده و سپس سعی می‌کنیم ایده‌هایی خاص و جالب‌توجه در اختیار شما قرار دهیم. با ما از گالری تخصصی شهر کادو همراه باشید تا ببینیم چه چیزی می‌تواند یک خانم مهرماهی را خوشحال کند.

خصوصیات متولدین مهرماه

می‌گویند خداوند متولدین مهرماه را آفرید تا دیگر بندگانش از بی‌مهری نمیرند. جمله جالبی است؛ ولی اگر واقعاً به عمق مطلب پی ببریم می‌بینیم که متولدین مهرماه واقعاً افرادی مهربان، خوش‎مشرب، شیرین‌بیان، صلح‌جو و متین هستند. ترازو یا همان Libra نماد ماه مهر است. زنان متولد مهر خوش‌رو، خوش‌زبان و گاهی پرحرف هستند. زنان مهرماهی پایبند اصول خاصی بوده و در زندگی خود به آسایش و رفاه دست پیدا می‌کنند؛ پس هنگام خرید هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باید خصوصیات روحی و اخلاقی این گروه از خانم‌ها را هم در نظر گرفت.

 سمبل متولدین مهرماه

هدیه و سمبل متولدین مهرماه

ترازو یا همان میزان سمبل متولدین مهرماه نشان‌دهنده تعادل در این افراد است؛ پس برای خرید هدایای خاص برای خانم های مهرماهی تعادل را رعایت کنید. لازم نیست یک کادوی بسیار گران‌قیمت برای خانم مهرماهی انتخاب کنید؛ ولی نباید هدیه شما سطح پایین و دور از شأن خانم متولد مهرماه باشد. بسیاری از متولدین مهرماه به‌ویژه خانم‌های مهری رمانتیک هستند؛ پس بهتر است هنگام خرید هدایای مناسب خانم های مهرماهی این نکته را هم در نظر بگیرید.

رنگ متولدین ماه مهر

متولد مهرماه فرقی نمی‌کند خانم باشد یا آقا، همگی ذاتاً هنرمند بوده و بسیاری از آن‌ها عاشق رنگ‌های سبز و آبی هستند. رنگ آبی، از آبی کم‌رنگ و آسمانی گرفته تا آبی تیره همگی رنگ‌هایی زیبا و جذاب برای متولدین مهر است. رنگ سفید، رنگ دیگر موردعلاقه مهرماهی‌ها است. هنر، نور و موسیقی چیزهایی هستند که متولدین مهر در ذات ‌خود با آن‌ها آشنایی دیرینه دارند.

هدایای خاص برای خانم های مهرماهی

نماد ماه مهر شعار متولدین مهرماه است: «من تعادل برقرار می‌کنم». همانطور که این افراد خود به دنبال تعادل هستند نمی‌توانند بی‌عدالتی و خشونت را از جانب دیگران هم تحمل کنند. هنگامی که می‌خواهید هدایای خاص برای خانم های مهرماهی انتخاب کنید تعادل را رعایت کنید. این زنان ذره‌ای از حدودی که برای خودشان تعیین و تعریف کرده‌اند کوتاه نمی‌آیند. تلاش می‌کنند در حق دیگران عدالت را رعایت کنند و انتظار چنین رفتاری را از جانب دیگران هم دارند.

یکی از زیباترین هدایای مناسب خانم های مهرماهی که خیلی‌ها هم ممکن است درباره آن ایده داشته باشند استفاده از نماد ماه تولد یا سنگ ماه تولد در تهیه زیورآلات است؛ اما اگر این دو را با هم ترکیب کنیم چه؟ آیا هدیه جذاب‌تری نخواهد شد. یک گردن‌آویز طلای زیبا با نماد میزان که نگین‌های ریزی از سنگ اوپال بر ترازو قرار گرفته‌اند.

هدایای خاص برای خانم های مهرماهی جذاب

سنگ نماد متولدین مهرماه

برای هر کدام از ماه‌های سال نماد و سنگ مشخصی وجود دارد که گفته می‌شود همراه‌داشتن سنگ می‌تواند برای افراد خوش‌یمن باشد و اثرات روحی و ذهنی مثبتی بر آن‌ها دارد. درمورد متولدین مهر، سنگ اوپال سنگی خاص که سنگ نماد متولدین مهرماهی است. به همین دلیل هنگام خرید هدایای خاص برای خانم های مهرماهی می‌توانید ایده‌پردازی کنید و با اوپال هدایای مناسب خانم های مهرماهی طراحی کنید و ایده خود را با یک هنرمند تراشکار که در این زمینه مهارت دارد در میان بگذارید.

هدایای خاص برای خانم های مهرماهی

تهیه یک گردن‌بند از سنگ اوپال تراش‌خورده یا یک جفت گوشواره می‌تواند زیبایی خانم مهرماهی را چندبرابر کند. می‌توانید هدیه خاص خود را از اوپال آتشین، اوپال اونیکسی یا اوپال آتشین مکزیکی تهیه کنید. مردم مشرق‌زمین اوپال را نماد وفاداری و امید می‌دانند.

برخی دیگر معتقدند که سنگ اوپال از بهشت آمده است و این تناسب و تشبیه‌ها واقعاً برازنده یک خانم مهرماهی است؛ چرا که زنان مهرماهی سرشار از مهر، شور زندگی و عشق به همسر و فرزندان هستند. انگشتری با میانه اوپال آبی که نگین‌های ریزی از اوپال کریستالی یا قرمز آن را احاطه کرده‌اند می‌تواند از جمله هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باشد.

هدایای مناسب خانم های مهرماهی سنگ اپال

هدایای مناسب خانم های مهرماهی

در بخش هدایای خاص برای خانم های مهرماهی ایده‌ای برای دو هدیه ویژه و خاص مطرح کردیم. هنگام تهیه یک هدیه ابتدا باید نسبت آن فرد با خود را مشخص کنیم. پس یک هدیه بسیار خاص مانند آنچه در بالا گفته شد می‌تواند برای عزیزی مانند مادر، خواهر یا همسر یا یک دوست بسیار خاص تهیه شود.

هدایای مناسب دیگری نیز وجود دارد که می‌توانیم برای خانم‌های مهرماهی که نسبت دورتر یا رسمی‌تری با ما دارند تهیه کنیم. هدایای مناسب خانم های مهرماهی که متناسب با سن، نسبت و شخصیت آن‌ها خاص و ویژه هم باشد. در ادامه چند مورد جذاب برای تهیه بهترین هدیه برای متولدین مهرماه را معرفی می‌کنیم.

1. دست‌بند چرم با نماد طلاکاری ماه مهر

بسیاری از خانم‌هایی که در سن جوانی یا نوجوانی هستند به دستبند چرم علاقه دارند. یک دستبند چرم ظریف با نماد ترازوی طلاکاری شده یا یک قطعه کوچک از سنگ اوپال تراش‌خورده روی آن می‌تواند ازجمله هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باشد.

2. کیف زنانه چرم

یکی دیگر از هدایای مناسب خانم های مهرماهی خرید یک کیف چرم زنانه است. کیف از جمله وسایل ضروری است که همه خانم‌ها به آن نیاز دارند. اگر فردی که برای او هدیه تهیه می‌کنید کارمند یا یک مقام سازمانی باشد می‌توانید یک کیف اداری چرم زنانه به او کادو دهید. هدیه‌دادن یک کیف زنانه چرم غیراداری هم بسیار مناسب است.

کیف چرم هدایای خاص برای خانم های مهرماهی

3. ادکلن خاص متولدین مهرماه

همان‌طور که هر ماه سال نماد و سنگ تولد خاص خود را دارد فعالان عرصه عطر و زیبایی نیز برای هرکدام از متولدین سال عطر و ادکلن خاصی را روانه بازار کرده‌اند. خرید یک ادکلن خاص می‌تواند یکی دیگر از هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باشد. یکی از جذاب‌ترین عطر و ادکلن‌ زنانه که می‌تواند بهترین هدیه برای متولدین مهرماه باشد ادکلن آمواژ اپیک است.

این عطر دارای رایحه‌ای لوکس و فوق‌العاده است که ترکیب ‌گرم و شیرین آن در کنار تندی دارچین حس شرقی جذابی را در مشام فرد به یادگار می‌گذارد. عطرهای جذاب دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید در لیست گزینشی هدایای مناسب برای خانم های مهرماهی قرار دهید. ازجمله می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • نینا ریچی ریچی مادموازل
  • بربری بریت ادوپرفیوم
  • وان دایرکشن اور مومنت
  • پاکو رابان بلک ایکس
  • کنزو جنگل

 ادکلن خاص متولدین مهرماه

4. هدایای خاص برای خانم های مهرماهی؛ شال یا روسری

یکی دیگر از ملزومات ضروری خانم‌ها شال یا روسری است. البته در این مورد هم باید تعادل را رعایت کنید. یعنی انتخاب یک شال یا روسری سطح پایین و دم‌دستی نمی‌تواند جزو هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باشد. خرید یک شال یا روسری فاخر تک رنگ از رنگ‌های خاص و موردعلاقه متولدین مهر یا یک شال یا روسری، ترکیبی از رنگ‌های سبز تیره و آبی می‌تواند یکی از هدایای مناسب برای خانم های مهرماهی باشد. البته ترکیب  این هدیه با یک شاخه یا 6 شاخه گل رز سفید می‌تواند بهترین هدیه برای متولدین مهرماه باشد. حال چرا 6 شاخه؟ زیرا برخی معتقدند 6 عددی خوش‌یمن برای مهرماهی‌ها است و بسیاری از متولدین مهر اغلب وسایل خود را 6 تایی می‌چینند.

5. کتاب یا وسایل موسیقی

بسیاری از متولدین مهرماهی علاقه زیادی به هنر، موسیقی و ادبیات دارند. با شناختی که از روحیات فرد متولد مهرماهی خود دارید؛ اگر او واقعاً به کتاب علاقه دارد می‌توانید متناسب با سلیقه فرد کتاب و هدایای فرهنگی برایش تهیه کنید. همچنین اگر خانم متولد مهرماهی اهل موسیقی است و با آلات موسیقی کار می‌کند تهیه یک آلت موسیقی جدید که با آن آشنایی دارد می‌تواند یکی دیگر از هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باشد.

بهترین هدیه برای متولدین مهرماه آلت موسیقی

هدایای خاص برای خانم های مهرماهی؛ هدایای متنوع دیگر

خانم‌های مهرماهی که می‌خواهید برای آن‌ها هدیه تهیه کنید لزوماً در سن جوانی به بالا یا بزرگسالی نیستند. بسیاری از آن‌ها دختران نوجوانی هستند که باید هدیه‌ای متناسب با سنشان برای آن‌ها تهیه کنید. در ادامه چند مورد از هدایای خاص برای خانم های مهرماهی که در سنین نوجوانی هستند معرفی می‌کنیم.

  • تیشرت طرح مهرماه با تاریخ تولد
  • ماگ طرح مهرماه با تاریخ تولد
  • ساعت هوشمند
  • دستبند هوشمند
  • کیف کوله‌پشتی با طرح مهرماه
  • آلات موسیقی (در صورت علاقه به موسیقی)
  • ست وسایل طراحی و نقاشی با طرح پاییز

  جمع‌بندی

اولین ماه فصل پاییز ماه مهربانی و محبت است. متولدین این ماه با شعار من تعادل را برقرار می‌کنم به استقبال پادشاه فصل‌ها می‌روند. بسیاری از عزیزان و دوستان ما در این فصل متولد شده‌اند؛ پس برای تهیه هدایای خاص برای خانم های مهرماهی باید دست‌به‌کار شد و هدیه‌ای متناسب و مناسب با روحیات و سلیقه این عزیزان تهیه کرد. از جمله هدایای مناسب خانم های مهرماهی می‌توان به تهیه زیورآلات با استفاده از نماد و سنگ تولد اشاره کرد.

البته همیشه هم لازم نیست در این حد زیاده‌روی کرد؛ زیرا هنگام تهیه هدیه باید نسبت طرف مقابل را هم با خودمان بسنجیم. غیر از جواهرات هدایای مناسب دیگری نیز هستند که می‌توانند در نوع خود خاص باشند. یک کیف چرمی، شال یا روسری یا ادکلن مخصوص زنان متولد مهر می‌تواند بهترین هدیه برای متولدین مهرماه باشد. برای تهیه زیباترین هدایای مناسبتی می‌توانید با مراجعه به بخش هر چه می خواهید سفارش دهید با همکاران ما در گالری شهر کادو مشورت کنید.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها