هدیه خانه نو

در میان رسوم سنتی ایرانیان هدیه خانه نو یکی از جذاب‌ترین سنت‌ها است. وقتی یکی از اقوام یا دوستان خانه جدید می‌خرد اطرافیان و دوستانی که برای اولین‌بار برای مهمانی به منزل جدید می‌روند به سلیقه و توان مالی خود یک کادو چشم روشنی خانه جدید خریده و به‌عنوان هدیه با خود می‌برند. در مورد انتخاب بهترین هدیه برای چشم روشنی عوامل تعیین‌کننده مختلفی وجود دارد.

توان مالی و سلیقه هدیه‌دهنده از جمله این موارد است. گاهی برخی اقوام و خویشاوندان به‌عنوان یک کمک نامحسوس وسیله‌ای که صاحبخانه به آن نیاز داشته باشد را خریداری می‌کنند که این نوع هدیه هم بسیار ارزنده و جالب است. در گالری شهرکادو با دنیای متنوعی از زیباترین هدایای مناسبتی روبرو خواهید شد.

هدیه خانه نو

هدیه‌دادن یکی از رسوم زیبایی است که در سرتاسر جهان رواج دارد. علاوه بر انواع مناسبت‌هایی که افراد به عزیزان یا دوستان خود هدیه می‌دهند در بین ایرانیان رسم جالبی وجود دارد. این رسم زیبا که هدیه خانه نو یا چشم روشنی خانه جدید نام دارد می‌تواند برای صاحبخانه‌ای که به خانه جدید اسباب‌کشی کرده است بسیار جذاب باشد. افراد با سلیقه‌های مختلف گزینه‌های متفاوتی برای خرید کادو چشم‌روشنی دارند.

برخی ترجیح می‌دهند وسایل تزیینی خریداری کنند و بعضی دیگر وسایل آشپزخانه یا لوازم ضروری منزل را ترجیح می‌دهند. با نگاهی به وب‌سایت‌های خریدوفروش لوازم کادویی گزینه‌های زیادی در برابر ما قرار دارند که می‌توانیم با مراجعه به آن‌ها هدیه زیبا و درخور صاحب خانه جدید خریداری کنیم.

شکلات کادو چشم روشنی خانه

چرا کادو چشم روشنی خانه بخریم؟

هنگامی که یکی از دوستان یا آشنایان شما به خانه جدیدی که خریده‌اند نقل‌مکان می‌کنند شما نیز برای نشان‌دادن اینکه در احساس خوشحالی آن‌ها شریک هستید هدیه‌ای را به‌عنوان هدیه خانه نو خریداری کرده و احتمالاً همراه با جعبه‌ای شکلات یا شیرینی به خانه او می‌روید. خرید هدیه چشم روشنی خانه به هدیه گیرنده نشان می‌دهد که شما برای او ارزش قائل هستید و خوشحالی او شما را نیز خوشحال می‌کند. خرید یک هدیه خاص و جذاب حس ارزشمندی را در مخاطب ایجاد می‌کند.

بهترین هدیه برای چشم روشنی

هدیه‌ای که انتخاب می‌کنید باید نه‌تنها از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار باشد؛ بلکه قیمت مناسبی هم داشته باشد. درست است که نفس کار اهمیت زیادی دارد؛ ولی به‌عنوان‌مثال خرید یک مجسمه کوچک یا یک ماگ برای هدیه خانه نو ایده جالبی نیست. در ادامه انواع دسته بندی و بهترین هدایایی که برای چشم روشنی خانه جدید مناسب هستند را به شما معرفی می‌کنیم.

دسته‌بندی و انواع مختلف هدیه خانه نو

برای خرید یک کادو چشم روشنی خانه جدید که جذاب و زیبا هم باشد گزینه‌های مختلف و متنوعی وجود دارد. شما می‌توانید باتوجه‌به سلیقه و علاقه خود و همچنین شناختی که از طرف مقابل دارید یکی از بهترین‌ها را که برای خودتان هم جذاب و خاص باشد انتخاب کنید. انواع مختلف هدایای چشم روشنی خانه که می‌توانید خریداری کنید عبارت‌اند از:

صنایع دستی هدیه خانه نو

1. لوازم دکوراتیو سنتی

یکی از زیباترین و جذاب‌ترین وسایلی که می‌توانید برای کادوی چشم روشنی خانه خریداری کنید لوازم تزیینی و دکوراتیو بسیار زیبای سنتی هستند که با دستان توانای هنرمندان ایرانی ساخته می‌شوند. ایرانیان از دیرباز هنرمندانی چیره‌دست بودند که با دست‌زدن به خاک آن را طلا می‌کردند. ترکیب مس و فیروزه، نقش قلم روی فلز با رنگ‌های آبی و نیلی و آفرینش زیبایی به نام میناکاری از هنرهای زیبای ایرانی هستند.

نقش قلم بر چوب و خلق هنر خاتم‌کاری، همراهی مس و چکش و بسیاری دیگر از آثار هنری دیگر که می‌توانند یک هدیه خانه نو جذاب باشند. برخی از این هدایا که می‌توانند به‌عنوان کادو چشم روشنی خانه استفاده شوند عبارت‌اند از:

  • ست کاسه نگارین فیروزه‌کوب همراه با ترمه در جعبه نفیس
  • جعبه ست گلدان مسی فیروزه کوب و گلیم در جعبه ترمه
  • انواع تابلوهای قلم‌زنی برجسته، تابلوی معرق و تابلوی مسی
  • بشقاب‌های دیوارکوب میناکاری

برای آشنایی با انواع لوازم دکوراتیو از صفحه صنایع دستی شهر کادو دیدن کنید.

هدیه خانه جدید لوازم آشپزخانه

2. هدیه خانه نو؛ لوازم آشپزخانه

یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما برای خرید هدیه خانه نو انتخاب وسایل آشپزخانه است. قرار نیست یک وسیله گران‌قیمت مانند گاز فردار یا یخچال خریداری کنید. لوازم آشپزخانه از وسایل ضروری هر خانه‌ای هستند؛ اگر هدیه خانه نو گزینه موردنظر شما یکی از لوازم آشپزخانه یا لوازم برقی باشد بدانید که انتخاب شما بسیار درست است. درهرحال لوازم آشپزخانه دیریازود به کار خواهند آمد و صاحبخانه با هر بار دیدن آن به یاد شما می‌افتد. در ادامه چند گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

  • سرویس قابلمه
  • ست ادویه
  • ست چاقوی فولادی
  • چای‌ساز و قهوه‌ساز
  • ست سینی چوبی بامبو
  • سبدهای الیافی خاص
  • ترازوی آشپزخانه
  • ست ظروف مسی چکش‌کاری
  • قابلمه‌های مسی چکش‌کاری

برای دیدن گزینه‌های بیشتر به صفحه لوازم برقی و خانگی شهر کادو سر بزنید.

3. گل‌های آپارتمانی زیبا

گل‌ها از آن دسته هدایایی هستند که در همان نگاه اول زیبایی و طراوت را به بیننده هدیه می‌دهند. شما با خرید یک دسته‌گل یا یک گلدان گل بسیار زیبا به‌عنوان کادو چشم‌روشنی خانه جدید دنیایی از احساس را وارد آن خانه خواهید کرد. موجودی زنده که انگار نماینده شما در خانه جدید دوست یا فامیل عزیزتان است. به این منظور می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:

  • خرید یک دسته‌گل زیبا و خاص
  • یک گلدان گل آپارتمانی جذاب

بهترین کادو چشم روشنی گل های آپارتمانی

4. ظروف پذیرایی، چینی، بلور و کریستال

یکی دیگر از ایده‌های بسیار جذاب و جالب برای هدیه خانه نو خرید ظروف پذیرایی است. این ظروف در اندازه‌های مختلف و جنس متنوع وجود دارند. البته این دسته از وسایل فقط چینی یا کریستال نیستند و هنرمندان ماهر ایرانی با خلاقیت خود ظروف پذیرایی مسی با طرح‌های زیبای فیروزه‌کاری را هم به بازار عرضه کرده‌اند. ظروف پذیرایی در جنس‌ها و طرح‌های مختلف پشت ویترین فروشگاه‌ها به ما چشمک می‌زنند و ما را به‌سوی خود می‌کشند تا آنها را برای هدیه خانه نو عزیزان خود خریداری کنیم. در ادامه برخی از این ظروف را معرفی می‌کنیم.

  • شکلات خوری خاتم
  • آجیل‌خوری پایه‌دار مس و خاتم
  • انواع سرویس چایخوری نقره، کریستال
  • ست پذیرایی خاتم‌کاری
  • سرویس‌های آجیل‌خوری چینی و کریستال
  • سرویس‌های چینی و کریستال میوه‌خوری و شیرینی‌خوری

جمع‌بندی

خرید هدیه خانه نو یکی از رسوم جالب و زیبای ایرانی است. این رسم زیبا نشان‌دهنده این است که هر کدام از ما در شادمانی عزیزان خود شریک هستیم و به آنان حس ارزشمندی و اهمیت می‌دهیم. برای خرید کادو چشم روشنی خانه جدید انتخاب‌های متنوع و زیادی در پیش روی ما قرار دارد. از لوازم دکوراتیو مدرن و سنتی گرفته تا گل و وسایل پذیرایی و آشپزخانه که هرکدام در جای خود جذاب، خاص و منحصربه‌فرد هستند.

نمی‌توان یک یا دو مورد را به‌عنوان بهترین هدیه برای چشم روشنی پیشنهاد کرد؛ زیرا سلیقه‌ها و گزینه‌های مختلفی وجود دارد و هر کس بنا بر توانایی مالی، سلیقه و ذوق خود و شخصیت طرف مقابل تلاش می‌کند بهترین انتخاب را داشته باشد. گالری شهرکادو عرضه‌کننده لوازم کادویی متنوع و نفیس می‌تواند شما را در انتخاب هدایای ویژه هر مناسبت راهنمایی کند.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها