شعر

یکی از قدیمی‌ترین مناسبت‌های کشور ایران، شب یلدا است که بلندترین شب سال است و در این رسم دیرینه، یکی از آداب آن، دیدوبازدید و رفتن به دیدن بزرگان فامیل به‌خصوص پدربزرگ و مادربزرگ‌ها است. یکی از رایج‌ترین کارها در این شب، این است که برای تازه عروسان هدیه ببرند. در شکل مدرن‌تر، شب یلدا را زوج‌های جوان بهانه‌ای برای هدیه گرفتن و شادی و در کنار هم بودن، برای یکدیگر هدیه آماده می‌کنند. در ادامه مقاله چند مورد ایده برای خرید هدیه شب یلدا معرفی می‌کنیم.

شب چله به خوراکی‌های خوشمزه و خاص نیز معروف است. از انواع تنقلات و شکلات تا آجیل و میوه‌های پاییزی؛ بنابراین در این شب، علاوه بر زوج‌ها، افراد خانواده هم به یکدیگر هدیه می‌دهند و کنار یکدیگر این شب را جشن می‌گیرند. در طی این چند سال اخیر باتوجه‌به شیوع کرونا ویروس و همچنین مدرن شدن دنیا، امکان برگزاری جشن شب یلدا کنار آشنایان و بزرگان فامیل نیست. اما می‌توانید از راه دور هم با تهیه یک هدیه مناسب برای شب یلدا، خانواده و دوستانتان را خوشحال کنید.

بررسی چند ایده جذاب برای خرید هدیه شب یلدا

برای اینکه هدایای بسیار زیبایی را برای کسانی که دوستشان دارید، تدارک ببینید در ادامه مقاله چند ایده برای خرید هدیه شب یلدا معرفی و شرح می‌دهیم.

ایده برای خرید هدیه شب یلدا

1- ماگ سرامیکی با تصاویر زیبا

ماگ سرامیکی یکی از ایده‌های جذاب برای خرید هدیه شب یلدا است. خرید ماگ سرامیکی چند مزیت دارد، از جمله اینکه ماگ‌ها هدیه‌های بسیار کاربردی هستند و این هدیه ماندگاری زیادی را تا سال‌ها دارد و می‌توان از آن تا سال‌ها استفاده کرد. همچنین با دیدن ماگ، شخص یاد شما می‌افتد و خاطرات شب یلدا برایش تداعی می‌شود. انتخاب یک عکس زیبا که بر روی ماگ نیز باشد، می‌تواند ماگ سرامیکی را بسیار زیباتر کند و یک هدیه فوق‌العاده جذاب باشد.

2- خرید پک هدیه

یکی دیگر از موارد ایده برای خرید هدیه شب یلدا خرید یک باکس یا پک هدیه است. برای داشتن یک جعبه هدیه معمولاً یک جعبه کادویی ویژه را مشخص می‌کنند و درون آن یک یا چندین آیتم هدیه قرار می‌دهند. برای خرید باکس هدیه زنانه و یا مردانه بهتر است که بیش از دو گزینه هدیه در جعبه و یا باکس باشد. همچنین باید به صورتی باشد که از لحاظ اندازه و رنگ با کادوها تناسب داشته باشند.

ایده برای خرید هدیه شب یلدا

به‌عنوان‌مثال اگر برای ولنتاین قصد دارید، هدیه بدهید می‌توانید از ترکیب رنگ‌های قرمز و مشکی یا سفید و قرمز در بین کادوها استفاده کنید. همچنین اگر می‌خواهید که پک هدیه‌تان جلوه شیک‌تر و لاکچری‌تری داشته باشد، می‌توانید از رنگ‌های طلایی و مشکی و یا سورمه‌ای و طلایی در بین آیتم‌های کادوها و جعبه استفاده کنید.

علاوه بر گزینه هماهنگی رنگ در پک هدیه، یک مورد جذاب دیگر ایده برای خرید هدیه شب یلدا این است که اطراف و همچنین درون باکس هدیه‌ها را از یک یا چندین مدل شکلات استفاده کنید و یا اینکه می‌توان برای فانتزی کردن هدیه، از چند عروسک کوچک داخل جعبه هدیه استفاده کرد. این ایده را علاوه بر شب یلدا می‌توانید برای سالگرد ازدواج هم به کار، برد.

3- گردنبند و گوشواره با طرح انار

گردنبند و گوشواره با طرح انار نیز یک ایده برای خرید هدیه شب یلدا است. بر اساس یک افسانه قدیمی با پایان شب چله زمانی که خورشید طلوع کرد، دیو سیاهی از بین می‌رود و کمر تاریکی می‌شکند و نحسی از زندگی مردم دور می‌شود. به همین خاطر مردم سعی می‌کنند که این شب را به نحو احسن گرامی بدارند و آداب‌ورسوم آن را به جا آورند. استفاده از زیورآلات مخصوص شب یلدا نیز، یکی دیگر از رسوم این شب است. طرح انار که نماد شب یلدا است، علاوه بر زیبایی بی‌نظیری که دارد، می‌تواند عزیزانتان را بسیار خوشحال کند.

ایده برای خرید هدیه شب یلدا

4- خرید عطر

یکی دیگر از موارد جذاب ایده برای خرید هدیه شب یلدا خرید عطر است که به‌عنوان یک وسیله پرکاربرد است که رایحه آن، طرف مقابل را به یاد شما می‌اندازد. این وسیله به‌یادماندنی، در موقعیت‌های مختلف نیز کاربرد دارد. علاوه بر این، عطرهای خوشبو که ارتباط عمیقی را با قسمت مربوط به خاطرات مغز برقرار می‌کند، از جمله هدایای خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و بسیار ماندگار محسوب می‌شوند.

همه افراد از دریافت هدیه عطر، بسیار خوشحال می‌شوند و ممکن است که یک فرد در خانه خود، عطرهای متفاوتی با رایحه‌های مختلفی، برای خود داشته باشد و باتوجه‌به موقعیت‌های مکانی که به آنجا می‌رود، از یکی از آنها استفاده کند؛ بنابراین خرید عطر یک گزینه بسیار خوب ایده برای خرید هدیه شب یلدا است.

5- خرید ساعت

یکی دیگر از موارد جذاب ایده برای خرید هدیه شب یلدا خرید ساعت است. ساعت‌های کلاسیک و عقربه‌ای همیشه طرف‌داران خودشان را داشته‌اند و بیشتر خانم‌ها، به ساعت‌های عقربه‌ای که ظریف و شیک نیز باشند، علاقه‌مند هستند.

خرید از شهر کادو

یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که می‌توانید در آن برای خرید گل و یا هدایای زیبا ثبت سفارش کنید، شهر کادو است. همان‌طور که گفتیم در شب یلدا، افراد به یکدیگر هدیه می‌دهند؛ بنابراین اگر شما در خارج از کشور هستید و می‌خواهید برای دوستان خود و یا همسر خود که در ایران زندگی می‌کنند، هدیه زیبایی ارسال کنید تا بدانند که شما به یادشان بوده‌اید، شهر کادو این کار را برایتان انجام می‌دهد. همچنین، مجموعه شهر کادو از یک تیم پشتیبانی بسیار خوب برخوردار است که در زمینه ارسال هدیه و یا گل اگر برایتان سؤالی پیش‌آمده باشد، پاسخگو هستند و شما را راهنمایی می‌کنند.

ایده برای خرید هدیه شب یلدا

سخن پایانی

در این مقاله چند مورد جذاب ایده برای خرید هدیه شب یلدا معرفی کردیم. همان‌طور که گفتیم، شب یلدا که بلندترین شب سال است و در این رسم دیرینه، آداب مختلفی انجام می‌شود که دیدوبازدید و رفتن به دیدن بزرگان فامیل به‌خصوص پدربزرگ و مادربزرگ‌ها یکی از آداب‌ورسوم این شب است. علاوه بر این، یکی دیگر از آداب‌ورسوم شب یلدا، هدیه دادن است. به‌خصوص برای تازه‌عروس‌ها و زوج‌های جوان. همچنین چند مورد ایده برای خرید هدیه شب یلدا از جمله ساعت، عطر، گردنبند و گوشواره با طرح انار، پک هدیه و همچنین ماگ سرامیکی با تصاویر زیبا هستند که می‌توانید خرید کنید و عزیزان خود را خوشحال کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها