هدیه برای خانم های متولد مرداد

بخاطرسپاری برخی مناسبت‌های مهم زندگی عزیزان و اطرافیان اهمیت زیادی دارد. یکی از این مناسبت‌ها تاریخ تولد است. هر کدام از ماه‌های سال علامت و ویژگی‌های خاص خود را دارند و باتوجه‌به این ویژگی‌ها می‌توانیم هدایایی خاص و منحصربه‌فرد برای عزیزان خود تهیه کنیم و اما دومین ماه تابستان و پنجمین ماه سال مزین به شیر، سلطان جنگل نشانه شخصیتی قوی و پرقدرت است. بله نماد ماه تولد مرداد شیر است. به‌طورکلی مردادماهی‌ها همواره تلاش می‌کنند یک رابطه عاطفی عاشقانه خلق کنند. متولدین مرداد دوست دارند همیشه و تحت هر شرایطی مورد تأیید، تحسین و حمایت دیگران قرار گیرند. آن‌ها همیشه به دنبال برقراری ارتباطات مختلف بوده و افرادی اجتماعی و اهل معاشرت هستند.

از جمله ویژگی‌های زنان متولد مرداد می‌توان به باهوشی، جذابیت، ریاست‌طلبی و شیک‌پوشی آن‌ها اشاره کرد. برای انتخاب هدیه برای خانم های متولد مرداد باید به ویژگی‌ها و علائق آن‌ها توجه کنیم. شاید بپرسید بهترین هدیه برای خانم مردادی چیست؟ در ادامه با گالری تخصصی شهر کادو همراه باشید تا شما را برای انتخاب یک هدیه خاص برای خانم مردادماهی راهنمایی کند.

زنان متولد مرداد

زن متولد مرداد باهوش، گرم و جذاب، متشخص، دوستدار تعریف و تجمل، ریاست‌طلب و خواهان زندگی لوکس است. زن مردادماهی باوجوداینکه مادری بسیار مهربان است؛ ولی تلاش می‌کند فرزندانی مستقل و با اعتمادبه‌نفس بالا تربیت کند. اگر زن متولد مرداد بیرون از خانه شاغل باشد تمام وظایف مادری، همسری و شغل خود را به بهترین صورت انجام می‌دهد و هیچ‌کدام را فدای دیگری نمی‌کند. احتمالاً باتوجه‌به این تعاریف بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که مناسب‌ترین هدیه برای خانم های متولد مرداد چیست.

نماد متولدین مرداد

هدیه برای خانم های متولد مرداد

هنگام خرید هدیه برای یک متولد مرداد باید به این فکر کنید که این هدیه را برای یک شخصیت بزرگ می‌خواهید. این باعث می‌شود که هدیه‌ای جالب و بی‌نقص تهیه کنید. خلق‌وخوی زنان متولد مرداد ایجاب می‌کند که همیشه در مرکز توجه باشند. بهتر است هدیه او را در جمع به او تقدیم کنید؛ چون خوشحال‌تر می‌شود. برای تهیه یک هدیه خاص برای خانم متولد مرداد می‌توانیم از فاکتورهای زیر کمک بگیریم.

  • استفاده از نماد مرداد (شیر)
  • کمک گرفتن از صورت فلکی مرداد
  • استفاده از سنگ مخصوص متولدین مرداد

بهترین هدیه برای خانم مردادی

همان‌طور که گفتیم می‌توانیم با استفاده از صورت فلکی مرداد، نماد شیر یا سنگ مخصوص متولدین مرداد هدیه‌ای مناسب و درخور یک خانم مردادی تهیه کنیم. قبل از صحبت درباره تهیه هدیه برای خانم های متولد مرداد آن‌هم یک هدیه خاص بهتر است ابتدا نماد و سنگ‌های خوش‌یمن ماه مرداد را معرفی کنیم.

1. برج اسد

همان‌طور که می‌دانید هر سال 12 ماه دارد و ما 12 برج فلکی هم داریم. پنجمین برج فلکی شیر یا اسد است. صورت فلکی شیر به دلیل ستارگان نورانی خود به‌راحتی در آسمان تشخیص داده می‌شود. شاید این موضوع با دلیل جذابیت و درخشش متولدین مرداد در ارتباط باشد. احتمالاً همین نکته بتواند راهنمایی خوبی برای انتخاب هدیه برای خانم های متولد مرداد باشد.

2. سنگ‌های ماه تولد مرداد

بنا بر اساطیر و داستان‌ها هر کدام از ماه‌های سال سنگ مخصوص خود را دارند که می‌تواند برای آن‌ها خوش‌یمن باشد. در ادامه سنگ‌های خوش‌یمن متولدین مرداد را معرفی می‌کنیم. قبل از آن  یک پیشنهاد داریم: می‌توانید به‌عنوان هدیه برای خانم های متولد مرداد با استفاده از سنگ خوش‌یمن مردادی‌ها هدیه‌ای خاص برایش سفارش دهید و اما سنگ‌های خوش‌یمن متولدین مرداد:

  • زبرجد یا پریدوت: رنگ از زرد به زیتونی تا سبز، بسته به میزان آهن موجود در آن
  • ساردونیکس یا عقیق یمانی: سنگی قرمزرنگ و زیبا با نوارهای سیاه، سفید یا عمیق‌تر قرمز
  • کوارتز شفاف یا دُر کوهی: همان‌طور که از نامش پیداست شفاف و بی‌رنگ مانند آب
  • تورمالین: متنوع‌ترین و زیباترین سنگ مرداد. از شیشه سان گرفته تا کدر که شیشه سان آن در جواهرسازی استفاده می‌شود.
  • الماس: خاص‌ترین سنگ متولدین مرداد، زیبا، گران‌بها و خیره‌کننده
  • اونیکس: معروف به عقیق سیاه یا عقیق سلیمانی که در حکاکی‌ سنگ‌های قیمتی استفاده می‌شود.

هدیه برای خانم های متولد مرداد زیورآلات

انتخاب و تهیه بهترین هدیه برای خانم های متولد مرداد

با توضیحاتی که در مورد سنگ‌های زیبا و خوش‌یمن مخصوص متولدین مرداد گفتیم انتخاب با شماست که کدام سنگ را و به چه منظوری استفاده کنید. به‌عنوان هدیه برای خانم های متولد مرداد می‌توانید انگشتری سفارش دهید که نگین آن یکی از این سنگ‌ها باشد. گردنبندی که میانه آن زبرجد باشد یا دستنبدی ظریف با کوارتزهای شفاف. این بستگی به سلیقه، بودجه شما و نسبت خانم مردادی با شما دارد.

در مورد الهام‌گرفتن از نماد ماه برای تهیه بهترین هدیه برای خانم مردادی می‌توانید گردنبندی طلا سفارش دهید که میانه آن نماد برج فلکی اسد باشد یا گوشواره‌های زیبایی با ترکیبی از نماد و سنگ زبرجد؛ اما اگر بنا به دلایلی این ایده‌ها را نمی‌پسندید می‌توانید یک کیف پول چرم طبیعی تهیه کنید و نماد شیر را هم سفارش دهید و روی کیف پول بچسبانید. البته تهیه یک هدیه مناسب برای خانم های متولد مرداد به همین‌جا ختم نمی‌شود و شما می‌توانید گزینه‌های دیگر را هم در نظر بگیرید.

ایده‌های جدید برای تهیه هدایایی خاص برای خانم مردادی

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم لازم نیست حتماً از نمادها یا سنگ‌های خوش‌یمن متولدین مرداد برای هدیه تولد آن‌ها استفاده کنیم. یکی از ویژگی‌های خانم‌های متولد مرداد علاقه به تجملات و زندگی لوکس است. پس انتخاب ادکلن می‌تواند یک انتخاب لوکس و یک هدیه برای خانم های متولد مرداد باشد.

1. هدیه برای خانم های متولد مرداد؛ عطر و ادکلن‌های مناسب برای زن متولد مرداد

انتخاب عطر و ادکلن به‌عنوان یک هدیه می‌تواند انتخابی لوکس، خاص و جذاب باشد. در طیف تابستانی عطر و ادکلن‌ها رایحه‌های جذاب و خنک زیادی وجود دارد که دقیقاً مطابق باشخصیت و ویژگی‌های یک خانم مردادی است. در ادامه چند عطر از مجموعه عطرهای زنانه مخصوص خانم‌های مرداد را معرفی می‌کنیم.

عطر و ادکلن هدیه ای خاص برای مردادی ها

1. عطر زنانه ورساچه اروس پورفم

این عطر در شیشه طلایی و جذاب به بازار عرضه شده است. رایحه این عطر ترکیبی از نت‌های میوه‌ای، گلی و چوبی است. می‌توان این ادکلن را به‌عنوان هدیه برای خانم های متولد مرداد انتخاب کرد. این عطر دقیقاً متناسب با ویژگی‌های زنان مردادی است؛ زیرا بوی آن حس قدرت و سربلندی را برای خانم‌های دارای جذبه بالا و شخصیت جدی به ارمغان می‌آورد.

2. عطر زنانه دلچه گابانا دلچه

این عطر زنانه با رایحه خنک و ملایم دقیقاً متناسب با گرم‌ترین فصل سال یعنی مرداد است. این عطر با رایحه بهارنارنج و شکوفه پاپایا آغاز می‌شود و در میانه به گل نرگس و نیلوفر آبی می‌رسد. نت پایانی این ادکلن ترکیبی از مشک و چوب کشمیر را در مشام فرد به جا می‌گذارد.

3. عطر زنانه دیویدوف کول واتر سی رز

این عطر با رایحه خنک به‌عنوان فصل جدیدی در حماسه عشق بین یک زن و دریا عرضه شد. جذبه، شکوه و وقاری که این عطر با خود به همراه دارد دقیقاً یادآور زن متولد مرداد است. این عطر زنانه خاص از ترکیب میوه و گل برای آفرینش شادابی و خودانگیختگی کمک می‌گیرد و می‌تواند گزینه‌ای خاص به‌عنوان هدیه برای خانم های متولد مرداد باشد.

با مراجعه به وب‌سایت شهرکادو و انتخاب عطر و ادکلن موردنظر خود، می‌توانید آن را با زیباترین بسته‌بندی و در کوتاه‌ترین زمان برای عزیزان مردادماهی خود و دیگر دوستان در هر کجای ایران ارسال کنید.

2. گل هدیه‌ای جذاب برای خانم متولد مرداد

به‌عنوان یک هدیه برای خانم های متولد مرداد این بار می‌خواهیم گل‌ها را پیشنهاد کنیم. بسیاری از خانم‌های متولد مرداد عاشق گل و طبیعت هستند و حتی خود گل‌های زیبایی را پرورش می‌دهند. خانم‌های متولد مرداد معمولاً گل‌های ساده و سمبلیک را دوست دارند. در ادامه گل‌های مناسب و خاص مردادی‌ها را معرفی می‌کنیم.

گل هدیه برای خانم های متولد مرداد

1. گل شب‌بو

شب‌بو گلی زیبا، مقاوم و پرگل است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. دقیقاً مانند خانم‌های متولد مرداد که دوست دارند در مرکز توجه باشند. گل شب‌بو یکی از گل‌های جذابی است که در دکوراسیون داخلی مورداستفاده قرار می‌گیرد و مناسب مردادی‌های خوش‌سلیقه است.

2. بهترین هدیه برای خانم مردادی؛ گل گلایل

اصلی‌ترین گل مخصوص مردادی‌ها، گل گلایل است. گلایل با شکوفه‌های برجسته، ساقه‌های چشمگیر و رنگ‌های متنوع می‌تواند به‌عنوان یک هدیه برای خانم های متولد مرداد باشد. گلایل نماد قدرت، سخاوت و صداقت است. دقیقاً همان صفاتی که در متولدین مرداد می‌توان یافت.

جمع‌بندی

خانم‌های متولد مرداد جذاب، خوش‌پوش و اهل ریاست هستند. آن‌ها دوست دارند همیشه در مرکز توجه باشند؛ اگر قصد خرید هدیه برای خانم های متولد مرداد را دارید بهتر است ابتدا ویژگی‌ها و علائق او و همچنین بودجه خود را در نظر بگیرید. می‌توانید از نماد ماه تولد مرداد یا صورت فلکی آن یعنی اسد برای خرید یک هدیه کمک بگیرید. استفاده از سنگ‌های خوش‌یمن متولد مرداد یکی دیگر از ایده‌هایی است که می‌توانید به‌عنوان نگین انگشتر، نگین گردنبند یا گوشواره از آن‌ها استفاده کنید.

خرید گل‌های خاص مرداد یا عطرهایی که یادآور جذابیت و شکوه زنان متولد مرداد هستند نیز می‌تواند به‌عنوان بهترین هدیه برای خانم مردادی باشد. گالری تخصصی شهر کادو با معرفی و عرضه بهترین لوازم کادویی و هدیه می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها