دسته گل مناسب ترحیم

سوگواری‌کردن برای درگذشتگان، از قدیمی‌ترین رسوم در بین انسان‌ها بوده است. دسته گل مناسب ترحیم یکی از نشانه‌های همدردی با کسانی است که عزیز خود را ازدست‌داده‌اند. فقدان عزیز سفرکرده تجربه‌ای بسیار تلخ است و بسیاری از دوستان و نزدیکان خانواده عزادار تلاش می‌کنند عرض تسلیت و همدردی خود را به بهترین صورت ابراز کنند. انتخاب تاج گل ترحیم یکی از روش‌های متداول برای ابراز همدردی با خانواده داغدار است.

بسیاری از ما در شرایط سخت از بیان احساسات خود و دلداری دادن افراد داغدیده ناتوان هستیم. به همین دلیل با انتخاب یک دسته گل مناسب برای ترحیم می‌توانیم احساس اندوه و همدردی خود را نسبت به داغدیدگان بیان کنیم. همراه با گالری شهرکادو انواع مختلف دسته گل ترحیم با اسم و دسته‌گل مناسب برای چنین مراسمی را معرفی کنیم.

انتخاب دسته گل مناسب ترحیم

اهمیت ارسال گل برای عرض تسلیت

مراسم ترحیم سراسر غم و اندوه است و افرادی که عزیز خود را ازدست‌داده‌اند انگار که برای مدتی دست از دنیا شسته‌اند. مراسمی سراسر سیاهی، غم و گریه که علاوه بر فقدان عزیز، لباس‌های سیاه نیز بر خلق‌وخو و روحیات تمام حاضران تأثیری ناخوشایند دارد. وجود دسته گل مناسب ترحیم در چنین مراسمی نه‌تنها عرض تسلیت فرستنده گل را نشان می‌دهد؛ بلکه می‌تواند بر فضا و خلق‌وخوی حاضران نیز تأثیر داشته باشد.

در برخی فرهنگ‌ها اعتقاد بر این است که بین مرگ و زندگی و گل ارتباطی نزدیک وجود دارد. گل نشان تولد دوباره است روحی تازه که سفری دیگر و تولدی دوباره را آغاز می‌کند. با انتخاب یک تاج گل ترحیم از نوع تاج گل رحمت و ارسال آن برای داغ‌دیدگان می‌توانید احساس اندوه خود را به آنان نشان دهید.

چند نوع گل ترحیم برای عرض تسلیت

در تمام فرهنگ‌ها و قومیت‌ها ارسال دسته‌ گل ترحیم با اسم برای مراسم خاکسپاری روشی است تا از طریق آن حس اندوه و عرض تسلیت خود را به داغدیدگان ابراز کنیم. وجود گل در چنین مراسم غم‌باری می‌تواند حس گرمی و آرامش را به محیط تزریق کند. معمولاً در تزیین دسته گل مناسب ترحیم از گل‌های خاصی استفاده می‌شود که در ادامه آن‌ها را برررسی می‌کنیم.

1. لیلیوم

یکی از گل‌هایی که تقریباً در تمامی انواع دسته گل مناسب ترحیم دیده می‌شود گل لیلیوم است. لیلیوم سفید نشانه خلوص، ابراز همدردی و وقار است. این گل نماد معصومیت روحی است که به سوی ابدیت پرواز کرده است. حضور دسته‌گل یا یک تاج‌گل مملو از لیلیوم آرامش و وقار خاصی به فضای اندوه‌بار خواهد بخشید.

لیلیوم

2. خرید دسته گل مناسب ترحیم؛ رز سفید

رز سفید از دیگر گل‌های زیبای و باوقاری است که هم در مراسم شادی و هم برای مراسم ترحیم می‌توان از آن استفاده کرد. با خرید یک دسته‌ گل ترحیم با اسم و یک کارت با متن تسلیت می‌توانید اندوه خود را به خانواده متوفی نشان دهید و خود را در غم آنان شریک بدانید. باکس رز آسمانی یکی از این دسته‌گل‌های زیبا و مناسب برای عرض تسلیت است.

3. گلایل

یکی دیگر از گل‌هایی که در دسته گل مناسب ترحیم کاربرد زیادی دارد گلایل است. معمولاً اگر برای انتخاب تاج گل ترحیم رفته باشید می‌بینید که گل گلایل به‌صورت بادبزنی و پشت گل‌های دیگر در تاج‌گل ترحیم استفاده می‌شود. گلایل سفید نماد صمیمیت، ارزش‌های اخلاقی و پاکی است. با انتخاب دسته گل مناسب برای ترحیم (تاج گلی که در آن گلایل به‌کاررفته است) صمیمیت خود و شریک‌بودن در غم داغ‌دیدگان را به آن‌ها نشان می‌دهید. چند گل دیگری که معمولاً برای مراسم ترحیم بسیار پرکاربرد هستند عبارت‌اند از:

پیام تسلیت همراه با دسته‌ گل مناسب ترحیم یا تاج گل

بعد از انتخاب تاج گل مناسب ترحیم یا یک دسته گل ترحیم، بهتر است تا جایی که امکان دارد خودتان آن را به دست فرد موردنظر برسانید. در غیر این صورت می‌توانید سفارش دهید تا آن را به مقصد موردنظر ارسال کنند. قبل از این کار پیام همدردی خود را نیز روی یک کارت مخصوص تاج‌گل یا دسته‌گل، نصب کنید. همان‌طور که انتخاب دسته گل مناسب برای ترحیم اهمیت دارد، انتخاب واژگان مناسب هم مهم است. می‌توانید از این جملات برای ابراز اندوه و تسلیت خود استفاده کنید.

  • آسمانی شدن آن عزیز سفرکرده را به شما تسلیت می‌گویم. مرا (ما را) هم در غم خود شریک بدانید.
  • آرزو می‌کنم روح مرحوم در آرامش ابدی و در جوار حق باشد.
  • از خداوند متعال برای شما صبر و شکیبایی آرزو می‌کنم. ما هم در این اندوه سنگین شریک شما هستیم.

دسته‌ گل مناسب ترحیم یا تاج گل

زمان مناسب برای ارسال گل ترحیم

زمانی که تصمیم گرفتید برای فردی که عزیز خود را ازدست‌داده است یک دسته گل مناسب ترحیم یا تاج‌گل ارسال کنید باید بدانید چه زمان‌هایی برای این کار مناسب است. معمولاً گل‌های مخصوص ترحیم در این مواقع ارسال می‌شوند:

  • مراسم تشییع‌جنازه: معمولاً اگر متوفی از آشنایان نزدیک باشد در مراسم تشییع تاج‌گل ترحیم یا دسته‌گل، ارسال می‌شود.
  • مراسم ترحیم بعد از خاکسپاری: این مراسم که معمولاً در مسجد و منزل برگزار می‌شود زمان مناسبی برای ارسال یک دسته گل مناسب ترحیم با متن تسلیت مناسب است.
  • چند روز بعد از مراسم: اگر به دلایلی نتوانسته‌اید برای خانواده داغدار دسته گل مناسب ترحیم یا تاج گل ارسال کنید تا از این طریق اندوه خود را ابزار کنید، نگران نباشید. 3-2 روز بعد از وفات فرد متوفی می‌توانید با انتخاب یک تاج گل ترحیم و پیام تسلیت، اندوه خود را به آنان نشان دهید.

نکات مربوط به انتخاب تاج گل ترحیم

هنگامی که برای انتخاب تاج گل ترحیم اقدام می‌کنید بهتر است چند نکته را به‌خاطر داشته باشید. با رعایت این نکات می‌توانید یک تاج‌گل مناسب و در خور شأن خانواده متوفی برای آن‌ها ارسال کنید. این موارد عبارت‌اند از:

  • ماندگاری گل‌ها: استفاده از گل‌هایی با ماندگاری بالا مانند گلایل، آنتوریوم، مریم
  • مدل تاج‌گل: شامل تاج‌گل یک‌طبقه، دوطبقه، سه‌طبقه، بیضی، حلقه‌ای، گرد و… مطالعه مقاله چگونه یک تاج گل مناسب را خریداری کنیم؟ می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.
  • رنگ مناسب گل: در تاج‌گل یا دسته گل مناسب ترحیم معمولاً از رنگ سفید یا رنگ‌های ملایم استفاده می‌شود. تاج گل غفران دقیقاً یک تاج‌گل مناسب برای مراسم ترحیم است که رنگ سفید و رنگ‌های ملایم آن کاملاً متناسب هستند.
  • انتخاب متن زیبا که نشان‌دهنده احساسات عمیق شما باشد.

انتخاب تاج گل ترحیم

ارسال آنلاین دسته گل مناسب برای ترحیم یا تاج گل

امروزه با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان از طریق این فروشگاه‌ها حتی دسته ‌گل مناسب ترحیم یا تاج‌گل سفارش داده و با مشخص‌کردن زمان، گل موردنظر به آدرس خواسته‌ شده ارسال خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله راهنمای خرید آنلاین گل را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

وقتی یکی از دوستان یا آشنایانمان عزیز خود را از دست می‌دهد، بسیار تلاش می‌کنند تا با ارسال دسته گل مناسب ترحیم یا تاج گل مناسب ترحیم اندوه خود را نشان دهند. برای انتخاب تاج گل ترحیم و تزیین آن معمولاً از گل‌های خاصی استفاده می‌شود. گل‌های لیلیوم، آنتوریوم، گلایل و مریم برخی از گل‌هایی هستند که در یک دسته‌گل مناسب برای مراسم ترحیم به کار می‌روند. یکی دیگر از مواردی که برای ارسال تاج گل یا دسته گل ترحیم با اسم مهم است پیام تسلیت است که باید در متن روی آن بتوانید اندوه و عرض تسلیت خود را بیان کنید.

گالری شهر کادو عرضه‌کننده تمام انواع هدایا و گل‌های مناسبتی است که می‌تواند آن‌ها را به بهترین صورت در اختیار شما قرار دهد. یکی از مهم‌ترین خدمات شهرکادو این است که نه‌تنها سفارش‌های مشتریان را در کمترین زمان به سراسر ایران ارسال می‌کند؛ بلکه امکان ارسال گل به خارج از ایران را نیز فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شهرکادو مراجعه کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها