گل هدیه دادن

افرادی که از گل هدیه دادن لذت می‌برند و به دیگران گل هدیه می‌دهند به عنوان افرادی موفق و دلسوز شناخته می‌شوند. برای تبریک تولد، فارغ التحصیلی، ابرازِ علاقه، سپاسگزاری و بسیاری دلایل دیگر، هر روزه میلیون‌ها هدیه و گل بین افراد مختلف در سراسر دنیا تبادل می‌شود؛ اما تا به حال به تاثیرات گل هدیه دادن در روابط مختلف توجه کرده‌اید؟

بر اساس تحقیقی که در دانشگاه روتگرز مشخص شده است کسانی که به گل هدیه دادن علاقه‌مند هستند در مقایسه با کسانی که از سایر هدایا استفاده می‌کنند، موفق‌تر، دلسوزتر و دارای هوش اجتماعی بالاتری هستند.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با تاثیرات گل هدیه دادن در روابط مختلف آشنایی پیدا نمایید.

ویژگی افرادی که گل هدیه می‌دهند

  • آقایان و بانوانی که به گل هدیه دادن علاقه‌مند هستند، به عنوان افرادی شاد، قوی، توانمند و شجاع در جامعه شناخته می‌شوند.
  • این افراد از لحاظ عاطفی باهوش‌تر هستند و به راحتی متوجه چگونگی ابراز موثر احساساتشان می‎شوند و در درک احساسات دیگران نیز توانمندند.
  • زنانی که به دیگران گل هدیه می‌دهند زیبایی‌ها را بهتر می‌بینند‎ و طبیعت را بهتر درک می‌کنند. این افراد از ویژگی قدرشناسی بیشتری نسبت به دیگران برخوردار هستند.

گل هدیه دادن

تاثیرات گل هدیه دادن در روابط مختلف

شاید جالب باشد که بدانید شما می‌توانید با گل هدیه دادن بر آنچه که مردم درباره شما فکر می‌کنند تاثیر بگذارید و تفکرات آن‌ها را نسبت به خودتان از طریق گل هدیه دادن تغییر دهید. بنابراین اگر علاقمند به تقویت دوستی و روابط خود باشید، می‌توانید از تاثیرات گل هدیه دادن در روابط مختلف بهره‌مند شوید.

گل‌ها در ایجاد شادی و افزایش نشاط و رضایت از زندگی تاثیر زیادی دارند. اکثر خانم‌ها و آقایان پس از دریافت گل به عنوان هدیه، با لبخندی عمیق و واقعی رضایت خود را نشان می‌دهند. حالِ خوبی که افراد بعد از دریافت گل در درونشان احساس می‌کنند تا روزها ادامه دارد.

به طور کلی وجود گل هدیه دادن، باعث افزایش میزان ارتباط افراد با خانواده و دوستانشان خواهد شد. هاویلند جونز- محقق- می‌گوید: «گل‌ها برای فعال کردن پاسخ‌های عاطفیِ مثبتِ انسان‌ها، بسیار موثر هستند.»

دریافت کنندگان هدیه، ارتباطات بسیار عمیقی را با کسانی که گل هدیه میدهند تجربه می‌کنند و این پیوندِ مثبت، به ویژه در تبادل گل به عنوان هدیه، مشهود است. یک فرد موفق در زندگی و ارتباطاتش، لزوماً کسی نیست که پول و کالای مادی زیادی داشته باشد، بلکه کسی است که با انسان‌ها ارتباط دارد و می‌داند چگونه قلب آن‎ها را لمس کند.

اثرات گل در روابط عاطفی و عاشقانه

چه گل رز قرمز را برای یک روز عاشقانه به معشوقتان انتخاب کنید و چه دسته گلی از گل‌های تازه برای هدیه دادن در روزهای معمولی و چه گلی برای مراسم ختم، گل‌ها به طور غیرقابل توصیفی با روابط عاطفی و عاشقانه در ارتباط هستند.

در واقع گل هدیه دادن باعث ایجاد حس آرامش و روحیه خوب در افراد می‌شود و می‌تواند افراد عصبی و تندخو را به راحتی نرم و آرام کند.

گل‌ها، دلالان عشق هستند

گل‌ها به عنوان بزرگترین و قدرتمندترین دلالان عشق معرفی شده‌اند. افراد می‌توانند احساسات متفاوت را با گل‌های مختلف ابراز کنند؛ زیرا هر رنگ از هر مدل گل معنای متفاوتی دارد.

 

زمانی که می‌خواهید به ساده‌ترین شکل ممکن به کسی بگویید «دوستت دارم»، می‌توانید با خرید دسته گلی زیبا  شگفتی خاصی در روابطتان ایجاد کنید. در واقع هر گلی می‌تواند راه رسیدن به قلب عزیزان شما باشد.

محبوبترین گل‌ها برای هدیه

گل رز

گل رز قرمز یکی از انواع پرطرفدار گل است که نمادی از عشق و اشتیاق محسوب می‌شود. گل رز زرد برای آغاز یک دوستی مناسب است و همچنین گل رز سفید، کهبه گل رز عروس معروف است، نمادی از معصومیت و پاکی می‌باشد.

گل هدیه دادن

گل میخک

میخک‌ها گل‌های بسیار زیبایی هستند که طرفدار بسیاری دارند و سمبل جذابیت و تمایز محسوب می‌شوند. میخک‌های قرمز نماد عشق و تحسین و غرور هستند. همچنین میخک‌های صورتی عشق به یک زن یا یک مادر را نشان می‌دهد و میخک سفید بی‌گناهی و عشق خالص را نشان می‌دهند. میخک زرد نیز نشان از ناامیدی، بیزاری و طرد شدن دارد.

گل مروارید

هدیه گل مروارید نماد عشق وفادارانه است و پاکی و معصومیت را نشان می‌دهد.

گل ارکیده

گل ارکیده نماد از قدرت بوده و پیام آور تجمل و زیبایی است.

گل ماگنولیا

گفته می‌شود ماگنولیاها نماد اشرافیت، عزت و پشتکار هستند و عشق به طبیعت را گرامی می‌دارند.

گل شقایق

گل شقایق نشان از انتظار، امید و ترس از ترک شدن است.

گل داوودی

گل داوودی یکی از زیباترین انواع گل‌های پرطرفدار برای گل هدیه دادن است که آرزوی شادی و زندگی طولانی، خوش‌بینی و وفاداری را منتقل می‌کند. گل داوودیِ قرمز نشان عشق و داوودی‌های سفید نشان حقیقت و عمق عشق وفادارانه است. همچنین، گل داوودی زرد شکایت از عشق سطحی را نشان می‌دهد.

به طور کلی تأثیر عاطفی گل هدیه دادن برای همه افراد مثبت است و موجب دیدگاه مثبت‌تر هدیه گیرنده به هدیه دهنده می‌شود. بنابراین اگر به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در در انواع روابط خود از دوستانه و کاری تا خانوادگی و عاشقانه هستید، از تاثیر گل هدیه داردن در روابط مختلف غافل نشوید.

گل هدیه دادن

مهم‌ترین تاثیرات گل هدیه دادن در روابط مختلف

گل‌ها تأثیر فوری بر ایجاد حس خوشحالی و خوشبختی دارند. افراد مختلف در هنگام دریافت گل، لبخندهای “واقعی” یا “هیجان زده”، ابراز خوشحالی و قدردانی فوق‌العاده‌ای دارند. این واکنش برای همه افراد تقریبا یکسان بوده و در همه گروه‌های سنی و همه جنسیت‌ها رخ می‌دهد. گل هدیه دادن تأثیر مثبت طولانی مدتی بر خلق و خوی افراد خواهد گذاشت. پس از دریافت هدیه گل، احساس افسردگی، اضطراب و ناامیدی در افراد، به احساس لذت و رضایت بیشتری از زندگی تبدیل خواهد شد. پس گل هدیه دادن را فراموش نکنید و از تاثیر آن غافل نشوید. گل در افزایش صمیمیت در روابط مختلف نیز تاثیرگذار است.

ارسال گل به خارج از کشور و ارسال گل به ایران با شهر کادو

اگر از عزیزانتان دور هستید و نمی‌خواهید که از تاثیرات گل هدیه دادن در روابط مختلف غافل شوید، با شهر کادو برای عزیزانتان چه در ایران و چه در خارج از کشور به راحتی گل ارسال کنید.

سبد گل ومیوه رویان – تهران و کرج

سبد گل عروس – تهران

سبد گل رویال-تهران

سبد گل مینو-تهران

سبد گل نیاز-تهران

گل رز جاودان (سنسوردار شبنما)-2

جمع‌بندی

با توجه به آنچه در این مقاله بررسی شد، به این نتیجه رسیدیم که گل هدیه دادن می‌تواند موجب افزایش شادی و صمیمیت در روابط مختلف شود. از این که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید، متشکریم.

 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها