کادو برای خانم های شهریوری

در مقوله هدیه دادن شاید یکی از دشوارترین موارد، انتخاب کادو برای خانم های شهریوری باشد. این دختران برج سنبله یا همان خوشه گندم وسواس و ظرافت‌های جالب و عجیبی دارند. به همین دلیل اگر قصد دارید کادو جذاب خانم متولد شهریور بخرید باید حداقل چند ساعت به این کار اختصاص دهید؛ زیرا زنان متولد شهریور افرادی محتاط، واقع‌بین و سنجیده هستند که تمام کارهایشان را بر اساس نظم و منطق انجام می‌دهند.

خاک عنصر وجودی آنان و خوشه گندم در دستان فرشته، سمبل متولدین شهریور است. متولدین شهریور برای رسیدن به اهداف خود با رعایت جوانب عقل و احتیاط قدم برمی‌دارند. این افراد واقع‌بین هستند و هر دوپای خود را روی خاک گذاشته‌اند و با واقعیات زندگی به‌راحتی روبرو می‌شوند. پس شما هم برای خرید بهترین کادو تولد برای خانم شهریوری در ادامه با گالری تخصصی شهر کادو همراه باشید تا شما را با ایده‌های متفاوت کادو برای خانم های شهریوری آشنا کند.

خصوصیات زنان شهریوری

این زنان را نمی‌توان با زرق‌وبرق فریب داد. از نظر این زنان زیبایی حقیقت و حقیقت زیبایی است. زنان متولد شهریور بسیار باریک‌بین هستند و کوچک‌ترین حرکات از چشم آنان پنهان نمی‌ماند. با وجود مهربانی ذاتی زنان شهریوری، آنان در وقت لزوم بسیار خشن می‌شوند. آگاهی از این ویژگی‌ها به شما در خرید کادو برای خانم‌های شهریوری کمک می‌کند.

نماد متولد شهریور

کادو برای خانم های شهریوری

هنگام انتخاب کادو  برای خانم‌های شهریوری بهتر است ابتدا خصوصیات شخصیتی و علایق او را بررسی کنید. همچنین استفاده از نماد زیبای زنان شهریوری که ایده خوبی برای تهیه یک کادو جذاب خانم متولد شهریور است. گردن‌بند، انگشتر با نماد برج فلکی، دستبند،  استفاده از سنگ‌های خوش‌یمن ماه شهریور و عطر و ادکلن‌های زنانه همگی ایده‌های خوبی برای این کار هستند.

زنان شهریوری افرادی با حجب‌وحیا، متواضع و فوق‌العاده تمیز و منضبط هستند. نظم، پاکیزگی و شیک‌بودن اهمیت زیادی برای آنان دارد. برای انتخاب هدیه مناسب برای این زنان باید تمام این موارد را در نظر گرفت. باید به رنگ آن بسیار دقت کنید. زنان شهریوری هر  چیزی را مناسب خود نمی‌دانند و در مورد انتخاب لباس، رنگ و بسیاری چیزهای دیگر بسیار حساس هستند.

کادو جذاب خانم متولد شهریور

هنگام خرید یک هدیه مناسب برای خانم متولد شهریور گزینه‌های زیادی در پیش روی شما قرار دارد. شاید تصور کنید باتوجه‌به شخصیت ایرادگیر و وسواسی آن‌ها تهیه کادو برای خانم های شهریوری دشوار باشد؛ ولی این زنان دوست‌داشتنی و مهربان آن‌قدر هم نمی‌توانند سنگدل باشند. به‌هرحال برای تمام افراد با سلیقه شخصیت‌های مختلف کادوهای جذاب و زیبا وجود دارد؛ کافی است کمی حوصله به خرج دهید. در ادامه ایده‌های مختلف کادو برای خانم های شهریوری را به شما معرفی می‌کنیم. باتوجه‌به شخصیت، سلیقه و روحیات زن شهریوری دوست‌داشتنی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به این فرشته زیبای ذات‌البروج هدیه دهید.

1. طلا و جواهرات با نماد شهریور

شاید این پیشنهاد کمی کلیشه‌ای و تکراری باشد؛ ولی باور کنید این ایده هیچگاه قدیمی نمی‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت کمتر زنی وجود دارد که طلا و جواهرات را دوست نداشته باشد. غیر از بحث زینت و زیبایی داشتن جواهرات و زیورآلات یک پس‌انداز است. پس این پیشنهاد تکراری هیچ‌گاه جذابیت خود را از دست نخواهد داد. باتوجه‌به سلیقه خودتان و بودجه‌ای که در اختیار دارید به‌عنوان کادو به‌ خانم های شهریوری می‌توانید یک گردن‌بند، دستبند یا انگشتر با نماد شهریور تهیه کنید. این می‌تواند انتخاب یک کادو جذاب خانم متولد شهریور برای هدیه دادن به او باشد.

کادو برای خانم های شهریوری زیورآلات

2. کادو برای خانم های شهریوری؛ سنگ خوش یمن متولدین شهریور

یاقوت کبود اصلی‌ترین سنگ متولدین شهریور است. این سنگ زیبا به اندازه‌ای شهرت دارد که متولدین دیگر ماه‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. یاقوت کبود علامت شجاعت، حقیقت، عقل و تفکر است. به‌طوری‌که این سنگ خوش‌یمن متولدی شهریور را «گوهر خردمندان» هم می‌نامند. باتوجه‌به عقلانیت و واقع‌گرا بودن متولدین شهریور این نام و سنگ برازنده متولدین این ماه است.

هنگام تهیه کادو برای خانم های شهریوری استفاده از سنگ یاقوت به‌عنوان نگین جواهراتی همچون انگشتر، گوشواره یا گردنبند ایده‌ای جذاب و زیبا است. استفاده از یاقوت کبود دقیقاً متناسب با روحیه خردگرایی و واقع‌بینی زنان شهریوری است. می‌توان از این ایده نیز به‌عنوان کادو جذاب خانم متولد شهریور استفاده کرد.

3. کادو جذاب خانم متولد شهریور؛ عطر و ادکلن

از آن‌جایی که تمیزی وسواس‌گونه جزء جدایی‌ناپذیر خانم‌های شهریوری است پس انتخاب عطر و ادکلن زنانه به‌عنوان کادو برای خانم های شهریوری هدیه‌ای جذاب و لوکس برای این زنان است. با انتخاب یک ادکلن خاص و شامه‌نواز می‌توانید بهترین کادو تولد برای خانم شهریوری را به او هدیه دهید. در ادامه چند ادکلن خاص و جذاب مخصوص زنان متولد شهریور را معرفی می‌کنیم.

ادکلن کادو جذاب خانم متولد شهریور

1. ادکلن زنانه دیور ادیکت شاین

این عطر اغواکننده مانند دسته‌گلی هوس‌انگیز روح را نوازش می‌دهد. عطر گل و رایحه میوه آن شامه نواز است. مقاومت در برابر این ادکلن خوشبو غیر ممکن است؛ زیرا لذتی وصف‌ناپذیر و روح‌نواز در آن پنهان است. رایحه لیمو، گل یاسمن، سدر و رزبری آن را به عطری جذاب و خاص تبدیل کرده است.

2. ادکلن زنانه بربری لاندن

یکی از اصیل‌ترین عطرهایی که در سال 2006 وارد بازار شد بربری لاندن بود. رایحه گل یاس، نارنگی، مشک، نعناع هندی، گل گیلاس، چوب صندل و گل رز و صدتومانی نشان از اصالت این عطر زنانه دارد. بربری لاندن ترکیبی از روح ظریف زنانه و کلاسیک و عنصر مدرنیته است. به‌عنوان یک کادو برای خانم های شهریوری این ترکیب بسیار جذاب است.

3. ادکلن زنانه  لالیک فلور د کریستال

در سال 2010 عطری با رایحه گل‌های معطر و ته‌مایه خنک از برند لالیک وارد بازار شد. انتخاب این ادکلن زنانه به‌عنوان کادو جذاب خانم متولد شهریور انتخابی عالی برای روزهای بهار و تابستان است. رایحه ظریف این ادکلن زنانه می‌تواند دقیقاً با روحیات یک خانم شهریوری متناسب باشد.

4. صنایع دستی

خانم‌های شهریوری در عین مدرن و به‌ روز بودن طرفدار اصالت و سنت‌ها نیز هستند. هنگامی که به تهیه یک کادو برای خانم های شهریوری فکر می‌کنید می‌توانید صنایع دستی زیبای ایرانی را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. خرید صنایع دستی میناکاری، ست گلدان فیروزه‌ کوب یا هر نمونه از صنایع دستی ایرانی انتخاب‌های جذاب و اصیلی هستند که هر کدام می‌تواند زینت‌بخش دکوراسیون منزل زن تمیز و منظم شهریوری باشد.

صنایع دستی هدیه خاص برای خانم های شهریوری

5. کتاب

شکی در این نیست که بسیاری از زنان شهریوری غالباً کتاب‌خوان هستند. برای این زنان کتاب بخشی از زندگی آنان است و شاید بتوان گفت کتاب حکم نفس کشیدن را برایشان دارد. انتخاب کتابی متناسب با روحیات و سلیقه زن شهریوری می‌تواند یک کادو جذاب خانم متولد شهریور باشد. خرید کتاب و هدایای فرهنگی برای این خانم روشنفکر و فرهیخته می‌تواند بهترین کادو تولد برای خانم شهریوری باشد.

جمع‌بندی

بهتر است هنگام خرید کادو برای خانم های شهریوری بسیار بادقت و ظرافت عمل کنید. زیرا زنان شهریوری افرادی واقع‌گرا، سنجیده و عقلانی هستند. در مورد کادو جذاب خانم متولد شهریور ایده‌های مختلفی وجود دارد از جمله اینکه می‌توانید صنایع دستی، عطر و ادکلن، جواهرات با نماد ماه یا سنگ خوش‌یمن خریداری کنید.

از طرف دیگر چون بسیاری از زنان شهریوری علاقه خاصی به کتاب دارند انتخاب کتاب خوب متناسب با موقعیت، روحیات و سلیقه این فرشته سنبله در دست می‌تواند بهترین کادو تولد برای خانم شهریوری باشد. گالری شهر کادو با معرفی و عرضه بهترین لوازم کادویی و هدیه می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. با مراجعه به وب‌سایت ما از جذاب‌ترین هدایا برای خانم‌های شهریوری دیدن کنید.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها