روز پدر

همه ابرقهرمانان شنل نمی‌پوشند! روز پدر به همه ما فرصتی می‌دهد تا برای قهرمانان گمنام خانواده و زندگی خود جشن بگیریم و از آنها تقدیر کنیم. از زیباسازی زندگی‌مان با شادی‌ها گرفته تا اعطای عشق بی‌قید و شرط به ما، هیچ‌کس مانند پدر نیست. و ما هرگز نمی‌توانیم به اندازه کافی از او به خاطر تمام کارهایی که برای ما انجام داده، به انجامش ادامه می‌دهد و تا آخرین نفسش انجام خواهد داد، سپاسگزار باشیم. اما، مطمئناً می‌توانیم روز او، روز پدر را با سورپرایز کردن او با هدایایی بی‌نظیر برای پدر، به یکی از بهترین روزهای زندگی او تبدیل کنیم.

ایده‌های مناسب برای سوپرایز روز پدر

در اینجا ایده‌های شگفت‌انگیز روز پدر وجود دارد تا او را سوپرایز نمایید.

مسئولیت‌های او را برای یک روز به عهده بگیرید

اگر فکر می‌کنید چگونه پدر را غافلگیر کنید؟ شما باید در مورد این ایده فکر کنید. از اولین پرتو نور خورشید تا ماه درخشان در آسمان، پدران کار می‌کنند. تجملات خانه و لذت‌های دنیوی ثمره شیرین کار و تلاش آنهاست. آنها در طول روز و شب کار می‌کنند تا بتوانیم خوابی آرام داشته باشیم. در روز پدر، به او در وظایفش استراحت بدهید. مسئولیت‌های روز او را بر عهده بگیرید (اگرچه او به شما اجازه نمی‌دهد این کار را انجام دهید) مانند آوردن مواد غذایی، پرداخت صورتحساب معلق و غیره. به او اجازه دهید استراحت کند و تجدید قوا کند. بدون شک، این بهترین هدیه برای پدر خواهد بود.

او را در طول روز محبت کنید

او سنگ تمام گذاشته تا دوازده ماه در سال احساس خاصی به ما بدهد. آرزوی ما همیشه فرمان او بوده است. حتی بدون اینکه ما بگوییم، او همه چیز را می‌فهمد و انجام می‌دهد. حالا نوبت ماست که به او نشان دهیم که ژن‌های محبت کننده‌اش در بدن ما نیز جریان دارد. او را با سورپرایزهای مختلف روز پدر، مانند پذیرایی از او با غذاها و دسرهای مورد علاقه، خوشحال کنید. با قرار دادن گل برای روز پدر همراه با یک کارت پیام در سینی سرو، به این روز شکوه و نوستالژی اضافه کنید.

روز پدر

خاطرات طلایی و قدیمی را با او بازسازی کنید

زندگی مجموعه‌ای از خاطرات زیبا، خنده‌دار و خوش است. همه ما چیزهای زیادی داریم که دوست داریم دوباره برایمان تکرار شوند. این در واقع یکی از بهترین هدایای روز پدر است. با او به مسیر حافظه بروید و خاطراتی که او آن را دوست دارد را به یاد آورید!

او را با یک هدیه غافلگیر کنید

او به هدیه دادن به جای گرفتن اعتقاد دارد. او یک پدر است پدران همیشه طرف دهنده هستند و نه گیرنده. روز پدر به همه ما این فرصت را می‌دهد که او را با هدایایی تجلیل کنیم (او نمی تواند نه بگوید زیرا روز پدر است و یک هدیه غافلگیرکننده برای پدر قانونی است). به او هدیه‌ای بدهید که او را خوشحال کند و یا او را تحریک کند تا کاری را که مدت‌هاست به تعویق انداخته است انجام دهد. مانند اگر پدر شما عاشق نقاشی است، یک کیت نقاشی حرفه‌ای ایده آل به او هدیه دهید. اگر با گیاهان ارتباط خوبی دارد، برای روز پدر از گیاهان همیشه سبز به عنوان هدیه استفاده کنید. پدربزرگ نیز به تمام محبت و مراقبت نوه‌هایش نیاز دارد، هدایای روز پدر را برای پدربزرگ خود نیز تهیه کنید و به او احساس دوست داشتنی بدهید.

برای او سفری برنامه ریزی کنید

پدران هرگز خواسته‌های خود را بیان نمی‌کنند، اما ما به عنوان فرزندان آنها باید ناگفته‌ها را درک کنیم. شاید نگوید، اما بیش از هر کس دیگری سزاوار یک سفر آخر هفته است. بنابراین، برای او در روز پدر برنامه ریزی کنید. ممکن است یک سفر انفرادی، سفر خانوادگی یا سفر پدر و فرزند باشد. با توجه به علایق او، همه مقدمات را انجام دهید. در نظر بگیرید که او یک فرد کوهستانی یا عاشق ساحل است. همچنین می‌توانید هدایای عجیب و غریب برای روز پدر مانند کاریکاتورهای کمیک شخصی شده ارسال کنید. هر چیزی که برنامه ریزی می‌کنید، مطمئن شوید که برای او دوشت داشتنی و خاطره انگیز است.

یک مهمانی در خانه برای او و دوستانش ترتیب دهید

یک مهمانی پر جنب و جوش خانگی یک سورپرایز عالی برای روز پدر خواهد بود. مهمانی‌های مجلسی جذابیت منحصر به فرد خود را دارند. یک کباب پز در حیاط خلوت راه اندازی کنید، نوشیدنی بنوشید و بگذارید اوقات خوش بگذرد.

با او وقت بگذرانید

حضور و زمان ما بهترین هدیه روز پدر است که می توانیم به پدرانمان بدهیم. بنابراین، روز پدر را با او در بازی‌هایی که دوست دارد مانند لودو، شطرنج، کارت، کاروم بگذرانید. هیچ چیز خاص‌تر از هدایای شگفت‌انگیز روز پدر نمی‌تواند به اندازه زمان گرانبهای شما باشد. با یک فنجان چای یا قهوه پیوند خود را با او تقویت کنید. به داستان‌های او گوش دهید، از داستان‌های خود برای او بگویید. روز پدر و پسر یا پدر و دختری داشته باشید.

روز پدر

با او به خرید بروید

با بردن او به خرید، او را سوپرایز کنید. اجازه ندهید او پول بدهد، در عوض برای او لباس، کفش و اکسسوری شیک بخرید. جشن خرید با پدر بدون شک یکی از بهترین هدایای روز پدر است.

یک شب کارائوکه داشته باشید

آیا در انتخاب هدیه روز پدر گیج شده‌اید؟ یک شب کارائوکه با پدر چطور؟ خوب به نظر می رسد؟ چراغ ها را کم کنید، شراب مورد علاقه او را بیاورید، لیستی از آهنگ های کارائوکه را تنظیم کنید. تمام شب آواز بخوانید و برقصید.

خرید هدیه روز پدر از شهرکادو

اگر از خانواده و پدر خود در روز پدر دور هستید و در خارج از کشور زندگی می‌کنید، ارسال هدیه به ایران و یا ارسال گل به ایران را به ما بسپارید. ما در کنار شماییم تا فاصله برای شما بی معنا کنیم. همچنین شما می‌توانید ارسال گل به خارج از کشور را نیز به ما بسپارید.

هدیه روز پدر

فان تایم 3

آریا

جمع‌بندی

با کمک این ایده‌های غافلگیرکننده این مقاله، روز پدر را برای قهرمان خود فراموش نشدنی کنید. از این که تا انتها با ما بودید، سپاسگزاریم.

 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها