خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی

هدیه‌دادن به دوستان صمیمی و هدیه گرفتن از آن‌ها همواره یکی از زیباترین خاطرات زندگی انسان است. دوستی یکی از بخش‌های مهم زندگی هر فرد است و دوستان جایگاه ویژه‌ای در زندگی ما دارند. به دلیل ارزشی که برای دوستی قائل هستیم تهیه یک هدیه برای دوست از کارهایی است که با اشتیاق زیادی آن را انجام می‌دهیم. به همین دلیل دوستان صمیمی همیشه به بهانه‌های مختلف به یکدیگر هدیه می‌دهند و شاید بتوان گفت بسیاری از افراد دوست دارند خاص‌ ترین هدایا برای دوستان صمیمی خود تهیه کنند.

باتوجه‌به سلیقه‌ها و شخصیت‌های متفاوت  افراد بهترین هدیه برای دوست صمیمی از نظر هر کس متفاوت از دیگری است. اگر شما هم قصد دارید هدیه‌ای خاص برای دوست صمیمی خود تهیه کنید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شهر کادو از زیباترین و خاص‌ترین هدایای مناسبتی دیدن کنید و خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی خود انتخاب کنید.

همچنین  می‌توانید با ثبت سفارش در شهرکادو و قابلیت ارسال گل به خارج از ایران مانند ارسال گل به سوئد، ارسال گل به اروپا، ارسال گل به امارات و… برای عزیزان و دوستان خود در خارج از کشور گل بفرستید و آن‌ها را سورپرایز کنید.

خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی

دوستان صمیمی و خوب بخشی از دارایی‌های زندگی هر فرد هستند. دوستان صمیمی از جایی به بعد همچون یکی از اعضای خانواده به‌حساب می‌آیند. به همین دلیل در مناسبت‌ها و به بهانه‌های مختلف می‌خواهیم با هدیه‌دادن احساس خود را به آن‌ها نشان داده و آن‌ها را خوشحال کنیم. خرید یک هدیه خاص برای دوست صمیمی حس لذت‌بخشی را برای ما به ارمغان می‌آورد. دوستان صمیمی به دلیل ارتباط نزدیک با یکدیگر به میزان زیادی از سلیقه و انتظارات یکدیگر اطلاع دارند. به همین دلیل هنگام خرید هدیه انتخاب راحت‌تر خواهد بود؛ اگر می‌خواهید هدیه‌ای به‌یادماندنی و خاص برای دوست صمیمی خود تهیه کنید بهتر است علایق و سلیقه او را در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم مقاله تاثیرات هدیه دادن به دوستان و اطرافیان را مطالعه کنید.

خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی شکلات

هدیه برای دوست

بهترین و صمیمی‌ترین دوست شما کسی است که بیشترین اوقات خود را با او می‌گذرانید، رازدار و همدم یکدیگر هستید و هنگام روبروشدن با مشکلات در کنار یکدیگر از هم حمایت می‌کنید. چنین دوستانی ارزش آن را دارند که به دنبال هدیه‌ای خاص برای آن‌ها باشید. در ادامه ایده‌های جذاب خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

هدایای مشترک بین دخترها و پسرها

برخی هدایا بین دخترها و پسرها مشترک هستند و شما می‌توانید بدون توجه به جنسیت دوست خود آنها را تهیه کنید؛ ولی برخی هدایا ویژه جنس خاصی هستند. در ابتدا هدایایی که بین دخترها و پسرها مشترک هستند را معرفی می‌کنیم سپس هدایایی ویژه هر جنس را به تفکیک بیان خواهیم کرد.

1. عطر و ادکلن هدیه‌ای ماندگار

اولین هدیه از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی خرید عطر و ادکلن است. یکی از انتخاب‌های زیبا و دوست‌داشتنی که بسیاری آن را به‌عنوان یک هدیه لوکس انتخاب می‌کنند. مزیت خرید عطر و ادکلن رایحه‌های متنوع و مطابق با سبک سلیقه همه افراد است. این ایده کاربردی هدیه ماندگار برای یک دوست صمیمی است.

2. ست ورزشی برای علاقه‌مندان به ورزش

شاید در نگاه اول به نظر برسد خرید ست ورزشی یک کادوی پسرانه است؛ ولی این هدیه نیز انتخابی مشترک برای دخترها و پسرها است؛ زیرا علاوه بر پسرها، دختران زیادی هم به ورزش علاقه‌مند هستند. به همین دلیل خرید یک ست ورزشی در نوع خود انتخابی زیبا و خاص است.

3. خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی؛ ساعت هوشمند هدیه‌‌ای شیک و لوکس

اگر از نظر اقتصادی و بودجه محدودیت ندارید خرید یک ساعت هوشمند گزینه‌ای ناب و لاکچری است. این ساعت‌ها به دلیل قابلیت‌های بالایی مانند دریافت پیام، امکان تماس و… طرف‌داران زیادی به‌ویژه در بین نسل نوجوان دارند. ساعت و ساعت هوشمند از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی هستند.

4. کتاب بهترین دوست برای دوستان صمیمی

اگر دوست صمیمی شما اهل مطالعه و کتاب‌خوان باشد، می‌توانید باتوجه‌به سلیقه و علائق او کتابی مناسب برای او خریداری کنید و با یک کارت‌پستال زیبا در ابتدای کتاب و بسته‌بندی شکیل و زیبا احساس قلبی خود را به دوست صمیمی خود ابراز کنید.

کتاب بهترین دوست برای دوستان صمیمی

5. قاب گوشی

با واردشدن گوشی‌های هوشمند به زندگی ما یکی از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی خرید قاب گوشی زیبا با طرح و رنگ موردعلاقه دوست صمیمی شما است. به‌عنوان یک ایده دیگر می‌توانید یکی از عکس‌های دونفره خود را روی گارد گوشی چاپ کنید و با این کار هدیه خود را منحصربه‌فرد سازید.

6. هدیه برای دوست؛ بلیت سفر، کنسرت یا سینما

اگر شما و دوست صمیمی‌تان اهل سفر یا از علاقه‌مندان به هنر باشید، می‌توانید بلیت دونفره برای هرکدام از این رویدادها تهیه کنید و در کنار یکدیگر از سفر یا تماشای فیلم لذت ببرید. حتی می‌توانید بلیت دونفره یک رویداد ورزشی مثل فوتبال (بیشتر مخصوص پسرها) تهیه کنید و با هیجان تمام ورزش را دنبال کنید.

7. عینک‌آفتابی

عینک‌آفتابی دیگر از حالت لوکس خارج شده و یکی از نیازهای روزمره افراد است. به‌عنوان یکی دیگر از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی می‌توانید باتوجه‌به جنس، برند و فصل یک عینک زیبا و خاص برای دوست خود تهیه کنید.

خرید هدیه برای دوست صمیمی (پسر)

همان‌طور که گفتیم برخی هدایا بین دخترها و پسرها مشترک هستند؛ ولی برخی دیگر ویژه یک جنس هستند. در ادامه هدایایی که می‌توانید برای دوست صمیمی خود به‌عنوان پسر تهیه کنید را پیشنهاد می‌دهیم.

1. خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی؛ توپ ورزشی

اگر دوست صمیمی شما از علاقه‌مندان به ورزش و به‌ویژه فوتبال است می‌توانید با خرید یک توپ فوتبال همراه با متن تاریخ و امضای خودتان روی توپ یک یادگاری ارزشمند برایش داشته باشید. این می‌تواند گزینه جالبی از گروه خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی عاشق فوتبال باشد.

توپ ورزشی هدیه ای برای دوستان

2. تیشرت با چاپ متن دلخواه

اگر می‌خواهید یک هدیه برای دوست خود تهیه کنید و کمی منحصربه‌فرد باشد می‌توانید با خرید تیشرتی که می‌دانید مدل موردعلاقه دوستتان است متنی جالب یا عکسی دونفره از خودتان روی آن چاپ کنید. البته تیشرت با چاپ متن می‌تواند برای دخترها هم هدیه مناسبی باشد؛ ولی معمولاً پسرها بیشتر به آن تمایل نشان می‌دهند.

3. ست کراوات و دکمه‌سردست

گرچه اغلب نوجوانان تیپ لباس‌های اسپرت و راحت را می‌پسندند؛ ولی در زندگی هر شخص زمان‌ها و مناسبت‌هایی وجود دارد که باید لباس رسمی شیک بپوشند. خرید ست کراوات و دکمه‌سردست یکی از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی پسر است.

4. خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی؛ باکس هدیه کیف

این باکس هدیه بسیار زیبا، کاربردی و منحصربه‌فرد است و شامل کیف پول، کیف کارت‌ و کمربند است. تمام اجزای این باکس کاملاً کاربردی هستند و دقیقاً در زندگی روزمره یک پسر کاربرد دارند.

5. فرنچ پرس و پک قهوه

اگر دوست صمیمی شما از علاقه‌مندان به قهوه است و بسیاری از اوقات مجبور می‌شود هزینه‌های زیادی برای کافی‌شاپ و قهوه بپردازد، شما می‌توانید با تهیه پک قهوه و فرنچ پرس یکی از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی را تهیه کنید.

خرید هدیه برای دوست صمیمی (دختر)

دخترها هم علایق خاص خود را دارند و معمولاً هدایای رنگارنگ، لوکس و پرزرق‌وبرق را می‌پسندند. در ادامه دسته‌ای از بهترین هدیه برای دوست صمیمی دختر را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

1. هدیه برای دوست؛ عروسک روسی

ست عروسک روسی از آن دسته هدایای خاصی هستند که بسیار دوست‌داشتنی و به‌قول‌معروف بسیار گوگولی و ناز هستند. این عروسک‌ها که از الیاف و پارچه تهیه شده‌اند بدون بینی، دهان و گوش هستند؛ ولی محبوبیت زیادی در بین بسیاری از دختران دارند و یک هدیه‌ای منفاوت برای دوست عزیز شما باشد.

هدیه برای دوست عروسک عروسی

2. پک هدیه عروسک

پک‌های هدیه عروسک یکی از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی دختر است. این پک‌ها شامل عروسک، شکلات و کاکائوهای خوشمزه‌ای است که هر دختری با دیدن آن‌ها ذوق‌زده خواهد شد و با خوردن شکلات‌ها شیرینی دوستی‌تان را با تمام وجود احساس خواهد کرد.

3. محصولات مراقبت پوست و مو

بهترین هدیه برای دوست صمیمی دختر که به سلامت پوست و موی خود اهمیت می‌دهد تهیه پک محصولات مراقبتی است. این پک‌ها شامل کرم مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، شامپو مو، فوم‌ها و ژل‌های شستشو و انواع مختلف ماسک مو و ماسک صورت است. این هدیه نیز یکی از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی دختر به‌حساب می‌آید.

4. خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی؛ ماگ

ماگ‌های زیبا و فانتزی با عکس‌های جالب روی آن‌ها یکی دیگر از هدایایی است که می‌توانید به دوست صمیمی خود هدیه دهید. البته هدیه‌دادن ماگ فقط مختص دخترها نیست؛ ولی اغلب دخترها به ماگ‌های زیبا با تصاویر فانتزی علاقه زیادی دارند. شما می‌توانید تصویری از دوست خود یا یک تصویر دونفره روی ماگ چاپ کنید و به‌عنوان یکی از خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی دختر به دوست صمیمی خود هدیه دهید.

ماک های فانتزی هدیه ای خاص

5. پک هدیه لاک‌های رنگارنگ و وسایل آرایشی

اغلب دخترها به لاک‌های رنگارنگ و زیبا علاقه زیادی دارند و حتی اگر میزشان از لاک پر باشد با دیدن یک رنگ جذاب دیگر آن را خریداری می‌کنند. تهیه یک پک لوازم آرایشی همراه با لاک می‌تواند به‌عنوان یک هدیه ای جذاب برای دوست ایده خوبی باشد. اگر خواستید می‌توانید یکی از آن‌ها یعنی یا لاک یا لوازم آرایشی را خریداری کنید یا هر دو را به‌عنوان بهترین هدیه برای دوست صمیمی خود انتخاب کنید. برای تهیه پک هدیه آرایشی از بخش بسته هدیه شهر کادو دیدن کنید.

جمع‌بندی

همه ما تمایل داریم خاص ترین هدایا برای دوستان صمیمی خود تهیه کنیم؛ زیرا دوستان صمیمی ارزش زیادی برای ما دارند و بسیاری از مواقع همانند عضوی از خانواده برای ما عزیز هستند. به‌منظور تهیه بهترین هدیه برای دوست صمیمی عوامل مختلفی دخیل هستند. ولی مهم‌ترین عامل سلیقه و علائق دوست صمیمی است. به دلیل صمیمیت و نزدیکی دوستان صمیمی با یکدیگر تقریباً می‌دانیم چه چیزی را به‌عنوان هدیه‌ای خاص برای دوستان خود تهیه کنیم. دومین موضوع بودجه است و باتوجه‌به سلیقه دوست صمیمی و بودجه خود تلاش می‌کنیم هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد تهیه کنیم تا احساسات و عواطف قلبی خود را به آنها نشان دهیم. پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه زیباترین و خاص‌ترین هدایا برای دوستان صمیمی خود از وب‌سایت شهر کادو دیدن کنید. شهرکادو علاوه بر ارسال هدیه و گل در سراسر ایران، امکان ارسال گل به خارج از ایران را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند عزیزان خود را در خارج از کشور سورپرایز کنند.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها