سالگرد ازدواج

برای هر یک از سالگردهای ازدواج خود بر اساس سال آن، گلی خاص و منحصر به فرد را انتخاب نمایید و به همسرتان هدیه دهید. در این مقاله از تیم حرفه‌ای شهر کادو شما را با گل‌های مناسب هر سالگرد ازدواج آشنا خواهیم کرد. ما را تا انتها همراهی نمایید.

گل‌های مناسب برای تبریک سالگرد ازدواج بر اساس سال

اولین سالگرد: میخک

میخک‌ها گل‎‌های سنتی هستند که برای جشن اولین سالگرد ازدواج یک زوج، استفاده می‌شوند. این گل‌ها ارتباط طولانی با عشق جوان و پرشور دارند. هیچ گل سالگرد دیگری مانند گل میخک، شور، شیرینی و خوش‌بینی عشق را به تصویر نمی‌کشد.

سالگرد ازدواج

دومین سالگرد: کیهان

گل‌های زیبای کیهان نمادی از تبدیل عشق ساده به یک نسخه پیچیده‌تر هستند، چیزی که اکثر زوج‌ها در سال دوم ازدواج خود تجربه می‌کنند. این گل منحصر به فرد و زیبا است و نماد یک عشق قدرتمند است.

سالگرد ازدواج

سومین سالگرد: آفتابگردان

گل آفتابگردان نشان دهنده سومین سالگرد ازدواج است، زیرا قوی، رنگارنگ و پرشور است. بسیاری از مردم بر این باورند که ساقه قوی آفتابگردان نمادی از پایه محکمی است که ازدواج بر آن بنا شده است، در حالی که گلبرگ‌های زرد درخشان نشان دهنده عشقی است که در طول سه سال گذشته در این رابطه درخشیده است.

سالگرد ازدواج

چهارمین سالگرد: شمعدانی

پس از چهار سال، یک زوج متاهل عادت‌های راحت با یکدیگر پیدا کردند، به همین دلیل است که شمعدانی آشنا گل چهارمین سالگرد ازدواج است. این شکوفه نمادی از راحتی و زیبایی است که همه ما در چیزهایی که قابل تشخیص هستند پیدا می‌کنیم.

سالگرد ازدواج

پنجمین سالگرد: مروارید

گل پنجمین سالگرد گل مروارید به دلیل ساختار نمادین خود نشان دهنده پنجمین سالگرد ازدواج است. هر یک از گلبرگ‌های گل به سمت بیرون می‌تابد. این نشان‌دهنده همه راه‌های شگفت‌انگیز است که یک زوج هنوز هم رشد خواهند کرد، در حالی که مرکز قوی نماد پیوند شدیدی است که یک زوج متاهل به اشتراک می‌گذارند.

گل مناسب هر سالگرد ازدواج

ششمین سالگرد: کالا لیلی

گل زنبق یک گل بسیار زیبا و شیک است. این شکوفه بلند و باریک نمادی از تمام روش‌های منحصر به فرد و شگفت انگیزی است که هر یک از شرکا در طول شش سال زندگی مشترک خود در آن‌ها رشد کرده‌اند.

سالگرد ازدواج

هفتمین سالگرد: فریزیا

فریزیا ظاهری عجیب و غریب دارد، با جوانه‌های گل‌های تکان‌خورده زیبا که به سمت بالای ساقه می‌روند. رایحه این گل مورد علاقه همیشگی است و به عنوان یک عنصر کلیدی در چندین صابون و لوسیون مختلف نیز استفاده می‌شود. فریزیا نشان‌دهنده میزان قدردانی و دوست داشتن زوج‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فرد همسرشان است. برای جشن گرفتن هفتمین سالگرد ازدواج ایده آل است و اگر گل‌های تازه گزینه‌ای نیستند، رایحه فریزیا یک جایگزین عالی است.

سالگرد ازدواج

هشتمین سالگرد: کلماتیس

گل‌های کلماتیس نشان دهنده هوش و توانایی فکری هستند. این شکوفه کوچک شیرین یک انتخاب فوق‌العاده برای هشتمین سالگرد ازدواج است زیرا راه‌هایی را بیان می‌کند که یک زوج با هم عاقل‌تر شده‌اند.

گل مناسب سالگرد

نهمین سالگرد: خشخاش

خشخاش رنگارنگ گل مناسب نهمین سالگرد ازدواج است و یکی از گل‌های تولد اوت نیز می‌باشد. گل به نمادی از تخیل و فراموشی تبدیل شده است که منعکس کننده احساس آرامش و رضایتی است که زوجین پس از 9 سال زندگی مشترک به آن می‌رسند.

گل برای سالگرد ازدواج

دهمین سالگرد: نرگس

یک گل نرگس به همان اندازه که هست زیباست، اما وقتی چندین گل نرگس را در یک دسته گل به هم بچسبانید، می‌تواند فوق العاده به نظر برسد! به همین دلیل است که گل نرگس هدیه سنتی دهمین سالگرد ازدواج است. یک سال ازدواج عالی است اما وقتی به ده سالگی رسیدید، خاطرات فوق العاده زیادی را با هم خواهید ساخت!

سالگرد ازدواج

یازدهمین سالگرد: صبح شکوه

گل‌های صبحگاهی گل‌های کوچک دوست داشتنی برای رشد هستند که هر محیطی را بسیار شادتر و زیباتر می‌کنند. این گل نمادی از عشق و محبت است و آن را به شکوفایی آشکار برای جشن یازدهمین سالگرد ازدواج تبدیل می‌کند.

سالگرد ازدواج

دوازدهمین سالگرد: گل صد تومانی

گلبرگ‌های پیچیده گل صد تومانی نشان دهنده 12 سالگرد ازدواج است. پس از 12 سال ازدواج، یک زوج درک و حس قدردانی زیادی نسبت به چیزهای ظریف در زندگی دارند و اتفاقا گل صد تومانی یکی از آنهاست.

سالگرد ازدواج

سیزدهمین سالگرد: گل داودی

دسته گل‌های داوودی سفید و زرد برای سیزدهمین سالگرد ازدواج بسیار مناسب است. در بسیاری از فرهنگ‌ها در سراسر جهان، گل داوودی نمادی از سلطنت است. این گل‌های دیدنی با لایه‌های متراکم خود رنگ‌های عمیق و درخشانی را در خود نگه می‌دارند و برای همه کسانی که آنها را دارند خوش شانسی می‌آورند و آنها را به گل ایده‌آل برای سیزدهمین سالگرد ازدواج تبدیل می‌کنند. چه کسی می گوید 13 بدشانس است؟

گل برای سالگرد ازدواج

چهاردهمین سالگرد: کوکب

گل کوکب بیانیه زیبایی است که دیگری را به وجد می‌آورد، به همین دلیل است که به عنوان گلی برای نشان دادن 14مین سالگرد ازدواج انتخاب شده است. این شکوفه‌ها اغلب دو رنگ هستند و آنها را کاملاً منحصر به فرد می‌سازد.

گل برای هدیه سالگرد ازدواج

پانزدهمین سالگرد: رز

گل رز از دیرباز مترادف با حس اشتیاق و عاشقانه بوده است. پس از 15 سال ازدواج، زوج ها به خوبی یکدیگر را می‌شناسند و همین باعث می‌شود که شور و شوق و عشق آنها زنده بماند. شکوه احساسی و عاشقانه گل رز بهترین گل برای پانزدهمین سالگرد ازدواج است.

بیستمین سالگرد: ستاره

کلمه ستاره از کلمه یونانی باستان برای این گل گرفته شده است. گل ستاره برای بیستمین سالگرد ازدواج ایده آل است.

هدیه سالگرد ازدواج

بیست و پنجمین سالگرد: زنبق

زنبق از دیرباز یک گل مرتبط با خانواده سلطنتی بوده است. با تقدیم این گل‌ها به همسرتان به عنوان هدیه سالگرد ازدواجتان، به او اطلاع می‌دهید که پس از ربع قرن ازدواج، هنوز آنها را به عنوان یک خانواده مدرن و عاشقانه در نظر می‌گیرید.

سالگرد ازدواج

سی امین سالگرد: نیلوفر

نیلوفرها گلهای بسیار محبوبی هستند. آنها به دلیل سایه‌های مختلف زیبای گل، معانی متنوع آنها و مجموعه‌ای از اشکال و رنگ‌ها بسیار محبوب هستند. در اصل، سوسن پر از شگفتی است. این گل بیانیه جسورانه‌ای را برای سی امین سالگرد ازدواج بیان می‌کند، زیرا نمادی از این است که هنوز یک حس اشتیاق و ماجراجویی بین زوج خوشبخت وجود دارد.

سالگرد ازدواج

چهلمین سالگرد: گلایول

گلایول گلی خاص است زیرا درخشان است و می‌تواند هر اتاقی را با جذابیت و زیبایی خود درخشان کند. به همین دلیل است که برای چهلمین سالگرد ازدواج مناسب است.

سالگرد ازدواج

پنجاهمین سالگرد: رزهای زرد و بنفشه‌ها

این گل ها به خوبی با هم ست می‌شوند – زرد و بنفش رنگ‌های مکمل یکدیگر هستند. این ترکیب پنجاهمین سالگرد را نشان می‌دهد، زیرا تا این مرحله، زوج‌های متاهل به اندازه‌ای طولانی با هم بوده‌اند که مکمل یکدیگر باشند!

ارسال گل به ایران و ارسال گل به خارج از کشور ایران با شهرکادو

شهرکادو اینجاست تا شما بتوانید در تمامی مناسبت‌های خاص، از جمله سالگرد ازدواج همسر خود را چه در ایران و چه در خارج از کشور با ارسال گل سوپرایز نمایید. با شهرکادو دیگر فاصله معنایی ندارد.

جمع‌بندی

در این مقاله شما را با انواع گل‌های مناسب هر سالگرد ازدواج آشنا نمودیم. از این که تا انتها با ما بودید، سپاسگزاریم.

 

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها