جداب‌ترین هدایا

اگر که کسی را دوست دارید، آیا می‌دانید چگونه عشق خود را به او نشان دهید؟ همانطور که استفاده از هر گل منحصر به فرد گزینه مناسبی است، هر فردی دوست دارد به روشی متفاوت به او عشق نشان داده شود!

وقتی تعطیلاتی مانند روز ولنتاین فرا می‌رسد، می‌توانید به شریک زندگی، والدین یا دوست خود نشان دهید که عشق خود را به گونه‌ای که آن‌ها دوست دارزند بهشان ابراز می‌کنید. با این حال، خریدن یک خرس عروسکی برای کسی که از ارسال یک نامه صمیمانه لذت می‌برد، ممکن است باعث شود که او کمی احساس بی‌مهری کنند. با پیدا کردن زبان عاشقانه یک فرد و انتخاب هدیه‌ای که با سلیقه او مطابقت دارد، می‌توانید در روز ولنتاین احساس خوبی به عزیزانتان هدیه دهید.

دانستن اینکه چگونه عشق خود را در روز ولنتاین بیان کنند، برای روابط مفید است

وقتی یاد می‌گیرید که چگونه کسی دوست دارد به او محبت نشان داده شود و سپس مطابق با آن رفتار کنید، باعث می‌شوید که او احساس کند دیده می‌شود، از او قدردانی می‌کنید و دوستش می‌دارید. این به معنای نزدیک شدن به یکدیگر است، چه کسی این را نمی‌خواهد؟

توجه به چیزهایی که باعث شادی محبوب شما می‌شود می‌تواند راه خوبی برای درک زبان عشق آنها باشد. بنابراین در روز ولنتاین کاری را انجام دهید که او را خوشحال کند. آیا وقتی یک شب آرام را با هم می‌گذرانید و در مورد اتفاقاتی که در زندگی شما می‌افتد صحبت می‌کنید، خوشحال هستند؟ با این اوصاف، شرم‌آور نیست که بپرسیم چگونه کسی دوست دارد به او نشان داده شود که دوستش داری! اگر خودشان مطمئن نیستند، می‌توانند در یک آزمون آنلاین شرکت کنند تا بفهمند چگونه عشق را به روش خودشان بیان کنند.

هدایایی که محبوب را تایید می‌کنند: عشق با عبارات تاکیدی مثبت

برخی از تعریف و تمجیدهایی کهاثرات مثبتی بر محبوب خواهد گذاشت، عبارتند از: تعریف مدل مو یا لباس جدیدشان، شناخت دستاوردهایشان در زندگی کاری و شخصی و اجازه دادن به آنها که بدانند به آنها افتخار می‌کنید.

و به یاد داشته باشید که لازم نیست این عشق را به زبان بیاورید – همچنین می توانید یک یادداشت، ایمیل یا متن بنویسید.

چه گل‌هایی برای کسی که دوست دارد بشنود چقدر دوستش دارید، مناسب است

برای یافتن پاسخ، به زبان گل‌ها رجوع کنید! اگر می خواهید عشق عاشقانه و پرشور را به کسی نشان دهید، رز قرمز را برای روز ولنتاین انتخاب می کنید. و اگر می خواهید عشق عمیق و افلاطونی نشان دهید، گل رز زرد یا آلسترومریا را انتخاب کنید.

هدایای روز ولنتاین

یکی دیگر از گزینه‌های هدیه روز ولنتاین، بسته‌بندی «همه شما نیاز دارید یادداشت‌های عشق» است. این شامل یک تقویم روزانه مملو از یادداشت های عاشقانه روزانه و همچنین گل های زیبای تازه مزرعه است.

مهم نیست که کدام دسته گل را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که آن را با یک یادداشت صمیمانه همراه کنید که نشان دهد چه چیزهایی را در مورد گیرنده خاص، تحسین و دوست دارید.

هدایای عجیب: عشق با هدایای متفکرانه

برخی از مردم فقط عاشق دریافت هدیه هستند، به همین سادگی است. با این حال، فکر نکنید که خرید اولین کالایی که می‌بینید این کار را انجام می‌دهد – هدایای متفکر مهم هستند! این بدان معنا نیست که شما باید گران‌ترین یا پیچیده‌ترین اقلام را انتخاب کنید، بلکه اقلامی را انتخاب کنید که به افراد اجازه می‌دهد متوجه شوند که آنها را می‌بینید و به آنها اهمیت می‌دهید.

آیا همسرتان همیشه کلیدهای خود را در صبح گم می‌کند؟ یک قفسه کلید جدید یا دستگاهی به آنها بدهید که به آنها امکان می‌دهد کلیدهای گم شده خود را ردیابی کنند. آیا هم اتاقی شما عاشق شکلات است؟ دفعه بعد که در خواربار فروشی هستید، آب نبات مورد علاقه آنها را بردارید. آیا خواهر یا برادرتان در هنگام بازدید از حوله‌های شما، از آن‌ها خوششان آمده است؟ سپس برای آنها حوله‌های مشابه بفرستید!

وقتی نوبت به نشان دادن محبت خود در تعطیلات روز ولنتاین می‌رسد، می‌توانید از یک دسته گل زیبا استفاده کنید. با این حال، انتخاب دسته گلی که متناسب با عشق و خواسته‌های گیرنده باشد، مهم است! اگر از رنگ‌های روشن مانند قرمز و نارنجی لذت می‌برند، چیدمانی را انتخاب کنید که با این سبک مطابقت داشته باشد و اگر آنها یک رمانتیک کلاسیک هستند، گل رز قرمز یا صورتی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، اگر آنها گیاهان را برای هدیه ولنتاین بیشتر از گل‌ها دوست دارند، به آن احترام بگذارید! به جای سفارش دادن دسته گل به آنها، یک گیاه آپارتمانی گلدانی انتخاب کنید که می‌توانند ماه ها از آن لذت ببرند.

هدایایی که شما را به هم متصل می‌کند: عشق با گذراندن زمان با هم

این افراد دوست دارند با گذراندن وقت با شما عشق دریافت کنند. لزوماً مهم نیست که با هم چه می‌کنید تا زمانی که هر دوی شما حضور دارید و در ارتباط هستید. می‌توانید با قدم زدن در پارک، گذراندن یک شب در خانه برای پختن یک دستور غذای جدید، یا رفتن به شهر برای یک کنسرت وقت خود را با هم بگذرانید. با این حال، برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه‌ای که می‌توانید در کنار هم از آنها لذت ببرید، باعث می‌شود که شریک زندگی‌تان احساس عشق بیشتری کند.

اگر آنها همیشه می‌خواستند اسکی را امتحان کنند، یک روز را به اینکار اختصاص دهید و اگر دوست دارند به طراحی داخلی بپردازند، آنها را به یک فروشگاه مبلمان جدید ببرید، جایی که می‌توانید ساعت‌ها در راهروها پرسه بزنید و در مورد گزینه‌های مختلف نظر دهید.

مهم نیست که چگونه با هم وقت می‌گذرانید، فراموش نکنید که چقدر مهم است که حضور داشته باشید. این بدان معناست که هنگام شام بیرون از خانه تلفن خود را خاموش کنید و هنگامی که در حال مکالمه با معشوقتان هستید، تلویزیون را خاموش کنید. در عوض، واقعاً با افرادی که وقت می‌گذرانید هماهنگ کنید – از آنها سؤال کنید، به پاسخ‌های آنها گوش دهید و به آنها بگویید که چقدر از وقت گذرانی با آنها لذت می‌برید.

هدایایی که جرقه احساس را روشن می‌کنند: عشق با نشان دادن صمیمیت

درست حدس زدید، این افراد دوست دارند از طریق انواع تعاملات فیزیکی مورد محبت قرار گیرند. در آغوش گرفتن، بوسه، مالش شانه‌ها، دست‌های در هم تنیده و برآمدگی های مشت، همگی آنها را خفه می کنند. البته، عشق فیزیکی که به افراد نشان می دهید به رابطه شما با آن شخص بستگی دارد. یک بوسه پرشور ممکن است یک گزینه عالی برای شریک عاشقانه شما، یک در آغوش گرفتن برای مادرتان و یک امتیاز مشتاقانه برای همکارتان باشد.

روز ولنتاین ابراز عشق

همچنین می‌توانید به راه‌هایی برای گسترش ایده لمس فیزیکی فکر کنید. یک غلتک فوم، روغن ماساژ، یا بالش‌های مخمل خواب‌دار همگی می‌توانند زمان فیزیکی را که با هم می‌گذرانید خاص‌تر کنند.

گل‌های منحصر به فرد برای روز ولنتاین به شما امکان می‌دهند با گلبرگ‌های ظریف، شکوفه‌های کرکی و ساقه‌های سفت بازی کنید. فرد مورد علاقه شما می تواند از کشیدن دست های خود بر روی بافت های مختلف لذت ببرد یا از لمس گل های مختلف لذت ببرد.

عشق خود را با صحبت کردن به زبان آنها ابراز کنید

وقتی صحبت از ابراز عشق در این روز ولنتاین می‌شود، به یاد داشته باشید که هر فردی با دیگران متفاوت است! صرف مدتی برای یادگیری زبان عشقی یک فرد به شما کمک می‌کند به گونه‌ای رفتار کنید که باعث شود فرد مورد علاقه‌تان احساس کند واقعاً دوستش دارید.

شهرکادو

تیم شهرکادو در کنار شماست تا انواع هدایای مختلف را برای عزیزان خود انتخاب نمایید و سوپراز آن‌ها در ایران را به ما بسپارید.

جمع‌بندی

روز ولنتاین بهانه‌ای است برای ابراز عشق به عزیزانی که دوستشان داریم. بنابراین حتی اگر از عزیزان خود در این روز دور هستید، باز هم فرصت ابراز عشق به آن‌ها را از دست ندهید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها