هدیه دادن به مردان شهریوری

هدیه دادن به مردان شهریوری از آن کارهایی است که باید بادقت و ظرافت تمام آن را انجام داد. به همین دلیل اگر قصد دارید کادو جذاب برای مردان متولد شهریور بخرید باید حداقل چند ساعت به این کار اختصاص دهید. زیرا مردان متولد شهریور افرادی سنجیده، عقلانی و محتاط هستند که تمام کارهایشان را بر اساس نظم و عقلانیت انجام می‌دهند.

نماد ماه تولد مردان شهریوری سنبله یا خوشه گندم و عنصر وجودی آنان خاک است. نماد خوشه گندم و عنصر خاک نشان می‌دهد که این افراد واقع‌بین هستند و هر دوپای خود را روی خاک گذاشته‌اند با واقعیات زندگی به‌راحتی روبرو می‌شوند. در ادامه با گالری تخصصی شهر کادو همراه باشید تا شما را با ایده‌های جذاب هدیه برای مردان شهریوری آشنا کند.

خصوصیات مردان شهریوری

مردان متولد شهریور افرادی شوخ‌طبع و دوست‌داشتنی هستند؛ ولی ممکن است زبان تند و تیزی داشته باشند. این گروه از افراد عاشق‌پیشه، پرشور و مهربان هستند. رنگ‌های صورتی، سرمه‌ای و گاهی قهوه‌ای رنگ‌های موردعلاقه و پسند این مردان است؛ بنابراین هنگام هدیه دادن به مردان شهریوری توجه به این نکات موجب می‌شود تا هدیه‌ای مناسب و موردپسند مرد شهریوری انتخاب کنید.

هدیه دادن به مردان شهریوری

هنگام انتخاب هدیه برای مرد متولد شهریور بهتر است ابتدا خصوصیات شخصیتی و علایق او را بررسی کنید. همچنین استفاده از نماد ماه تولد مردان شهریوری که بین زنان و مردان مشترک است ایده خوبی برای تهیه یک کادو جذاب برای مردان متولد شهریور است. دستبند چرمی با نماد برج فلکی، استفاده از سنگ‌های خوش‌یمن ماه شهریور و عطر و ادکلن‌های مردانه همگی ایده‌های خوبی برای این کار هستند.

مردان شهریوری افرادی با حجب‌وحیا، متواضع و خجالتی هستند. برای انتخاب هدیه‌ای مثل لباس یا کراوات باید به رنگ آن بسیار دقت کنید. چون این گروه از مردان هر رنگ و هر سبک لباسی را مناسب خود نمی‌بینند و معمولاً بسیار شیک‌پوش و رسمی هستند.

یاقوت سنگ خوش یمن مردان شهریوری

کادو جذاب برای مردان متولد شهریور

هنگام خرید یک هدیه مناسب برای مرد شهریورماهی گزینه‌های زیادی در پیش روی شما قرار دارد. شاید تصور کنید باتوجه‌ به شخصیت ایرادگیر و وسواسی آنها هدیه دادن به مردان شهریوری دشوار باشد؛ ولی این‌گونه نیست. به‌هرحال برای تمام افراد باسلیقه شخصیت‌های مختلف کادوهای جذاب و زیبا وجود دارد. فقط بهتر است کمی حوصله به خرج دهید. در ادامه ایده‌های مختلف کادوی جذاب برای مردان متولد شهریور را معرفی می‌کنیم. شما باتوجه‌به شخصیت، سلیقه و روحیات مرد شهریوری می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به عزیز خود هدیه دهید.

1. کیف چرم طبیعی

تمام ملزوماتی که از چرم طبیعی تهیه می‌شوند اعم از کیف، ست چندتکه کیف مدارک و کمربند و… همگی کادوهایی جذاب، خاص و گران‌قیمت هستند. تهیه چنین هدیه‌ای برای یک مرد شهریوری نشان‌دهنده میزان علاقه و اهمیتی است که برای او قائل هستید. اگر مرد شهریوری کارمند، رئیس شرکت یا استاد دانشگاه باشد یک کیف چرم طبیعی گزینه‌ای بسیار عالی برای هدیه دادن به مردان شهریوری است.

2. هدیه دادن به مردان شهریوری؛ سنگ خوش‌یمن متولدین شهریور

یاقوت کبود اصلی‌ترین سنگ متولدین شهریور است. این سنگ زیبا به اندازه‌ای شهرت دارد که متولدین دیگر ماه‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. یاقوت کبود علامت شجاعت، حقیقت، عقل و تفکر است. به‌طوری‌که این سنگ خوش‌یمن متولدی شهریور را «گوهر خردمندان» هم می‌نامند. باتوجه‌به عقلانیت و واقع‌گرا بودن متولدین شهریور این نام و سنگ برازنده متولدین این ماه است.

مردان شهریوری زیادی هستند که به جواهرات قیمتی مانند انگشتر و گردن‌بند علاقه دارند. به همین دلیل برای هدیه دادن به مردان شهریوری می‌توانید انگشتری با نگین یاقوت کبود انتخاب کنید یا گردن‌بند ظریفی که میانه آن گوهر خردمندان قرار گرفته باشد.

هدیه دادن به مردان شهریوری دستبند نماد ماه تولد

3. کراوات و دکمه‌سردست

همان‌طور که قبلاً گفتیم مردان شهریوری اغلب رسمی‌پوش و شیک هستند. به همین دلیل خرید ست کراوات و دکمه‌سردست یک کادو جذاب برای مردان متولد شهریور به‌حساب می‌آید. بهتر است هنگام انتخاب کراوات برای هدیه دادن به مردان شهریوری در مورد رنگ کمی وسواس به خرج دهید. چون این مردان معمولاً رنگ‌های جیغ و خیلی روشن استفاده نمی‌کنند.

4. کادو جذاب برای مردادن متولد شهریور؛ عطر و ادکلن

می‌توان گفت عطر و ادکلن از لوازم شخصی ضروری تمام مردان شیک‌پوش و متشخص است؛ به‌ویژه اگر این آقا یک مرد متولد شهریور باشد. باتوجه‌به وسواسی و تمیز بودن مردان شهریوری بهداشت شخصی و پاکیزگی برای این گروه از افراد اهمیت زیادی دارد. هنگام هدیه دادن به مردان شهریوری می‌توانید عطر و ادکلن مردانه را به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌های جذاب و لوکس در گوشه ذهن خود داشته باشید. در ادامه چند ادکلن خاص و جذاب مخصوص مردان متولد شهریور را معرفی می‌کنیم.

1. ادکلن مردانه کرید اونتوس

این عطر مردانه که در سال 2010 وارد بازار شد با رایحه خنک و شیرین خود تلفیقی از شادابی، وقار و ابهت را در خود دارد. یعنی همان چیزی که در مردان متولد شهریور می‌بینیم. رایحه ترنج، سیب سرخ، رز، نعناع هندی، مشک و چوب درخت قان این عطر جادویی را مناسب هدیه دادن به مردان شهریوری کرده است.

2. ادکلن مردانه لالیک انکر نویر

این ادکلن جذاب در سال 2013 وارد بازار شد و با رایحه اغواکننده خود بسیاری از زنان و مردان را شیفته خود کرده است. رایحه تلخ و خنک این ادکلن مناسب فصول معتدل و گرم سال است و یک عطر اسپرت به‌حساب می‌آید. بوی ترنج، جوز، سرو، چوب کشمیر، مشک و اسطوخدوس آن را به کادو جذاب برای مردان متولد شهریور تبدیل کرده است.

ادکلن کادو جذاب برای مردان متولد شهریور

3. ادکلن مردانه ورساچه اروس

این ادکلن ویژه و خاص هدیه دادن به مردان شهریوری در سال 2012 توسط کمپانی معروف ورساچه وارد بازار شد. رایحه شیرین و ملایم آن الهام‌گرفته از اساطیر یونان و قرون‌وسطی است. رایحه سیب، لیمو، نعناع، دانه تونکا، درخت بلوط، سدر و… همگی در انسجامی مثال‌زدنی آن را به هدیه‌ای جذاب برای مردان متولد شهریور تبدیل کرده است.

5. هدیه دادن به مردان شهریوری؛ کتاب

بسیاری از مردان متولد شهریور افرادی فرهیخته و اهل کتاب هستند. این افراد دانش بسیاری در زمینه‌های مختلف دارند و کتاب بخش مهمی از زندگی آنها را تشکیل می‌دهد. معمولاً مردان شهریوری کتاب‌خوان با فروتنی زیادی که دارند هیچ‌گاه دانش و فرهیختگی خود را به رخ نمی‌کشند. تنها زمانی که با آنان هم‌کلام شوید به روح بزرگ آنان و دنیای دانش و معرفتی که در سینه خود دارند پی خواهید برد.

انتخاب کتاب و هدایای فرهنگی برای هدیه دادن به مردان شهریوری بسیار خاص و موقرانه است. البته باید از سلیقه و علاقه او در مورد زمینه کتاب آگاه باشید. به‌عنوان یک پیشنهاد می‌توانید همراه با کتاب یک ادکلن مخصوص مردان شهریوری یا یک شاخه گل هم اضافه کنید. در این صورت آن را به یک کادو جذاب برای مردان متولد شهریور و البته ماندگار تبدیل خواهید کرد.

جمع‌بندی

هدیه دادن به مردان شهریوری باید بسیار بادقت و توجه انجام گیرد. زیرا مردان شهریوری افرادی متواضع، سنجیده و عقلانی هستند. در مورد کادو جذاب برای مردان متولد شهریور ایده‌های مختلفی وجود دارد از جمله اینکه می‌توانید کیف چرم، ست کیف و کمربند، دکمه‌سردست یا عطر و ادکلن خریداری کنید.

همچنین ایده گرفتن از سنگ خوش‌یمن شهریور و نماد ماه تولد مردان شهریوری نیز به شما در انتخابی عالی کمک خواهد کرد. گالری شهر کادو با معرفی و عرضه بهترین لوازم کادویی و هدیه می‌تواند راهنمایی‌های ارزشمندی در اختیار شما قرار دهد. با مراجعه به وب‌سایت ما از جذاب‌ترین هدایا برای مردان شهریوری دیدن کنید.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها