ارسال هدیه به ایران

ارسال هدیه از خارج به ایران دغدغه بسیاری از ایرانیان مقیم کشورهای خارجی است که قصد ارسال هدیه به نزدیکان خود در ایران را دارند؛ اگر دوست دارید که بی‌بهانه یا برای مناسبت‌های مختلف عزیزانتان را خوشحال کنید، با ادامه این مقاله همراه باشید. ارسال هدیه به کشور ایران از سراسر جهان هدف اصلی شهرکادو است. انواع گل، هدیه، کیک و کادوهای خاص را در زمانی کوتاه و باکیفیت به دست عزیزانتان در ایران خواهیم رساند. دلایل بسیار زیادی برای ارسال هدیه به ایران برای عزیزانمان وجود دارد، مانند روز تولد، روز مادر، روز پدر، سالگرد ازدواج، روز دختر، روز ولنتاین، عید نوروز و… که این می توان این روزها را در ذهن آن‌ها ماندگارتر کرد.

ارسال هدیه از امریکا به ایران

اگر ساکن کشور آمریکا هستید قطعا تاکنون قصد خرید انواع هدیه برای عزیزانتان در ایران را داشته‌اید و به دلیل دور بودن از آن‌ها نتوانسته‌اید عزیزانتان را در روزها و مناسبت‌های خاص خوشحال نمایید. باید گفت که فروشگاه اینترنتی شهر کادو امکان ارسال هدیه به ایران از آمریکا را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی هدیه مد نظر خود را انتخاب کرده و برای عزیزان خود ارسال کنید. شما می‌توانید انواع گل، انواع کیک و شیرینی، عروسک و شکلات، بسته‌های هدیه، زیورآلات، صنایع دستی و … را انتخاب نموده و به نزدیکان خود در ایران و تهران از آمریکا ارسال نمایید. ما ارسال هدایای شما را بر عهده خواهیم گرفت و امانت شما را در اسرع وقت به دست شخص مد نظر شما خواهیم رساند.

چند نمونه از بهترین محصولات شهرکادو و مناسب برای ارسال هدیه به کشور ایران از آمریکا را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد:

تخته نرد ام دی اف

ارسال هدیه به ایران
تخته نرد ام دی اف طرح خاتم همراه با مهره در ابعاد ۴۶*۴۶ سانتی‌متر طراحی شده است که می‌تواند بهترین گزینه برای ارسال هدیه به سراسر ایران باشد.

آجیل خوری مس و خاتم سایز 11 با جعبه ترمه

ارسال هدیه به ایران

آجیل خوری با تکنیک خاتم کاری روی مس محصول هنرمندان اصفهانی بوده که با قطعات کوچک چوب و مس و استخوان شتر با ظرافتی خاص روی ظرف مسی نگاشته شده است. شبکه بری و قلمزنی منحصر به فرد بر لبه و داخل ظرف انجام شده است و پوشش پلی استر آن باعث شده فلز مس تغییر رنگ ندهد. جعبه ترمه نفیس دست ساز در ابعاد 20 در20 در14 به شما عزیزان ارائه می‌گردد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارسال هدیه به کشور ایران است.

سرویس شربت خوری مس و خاتم با جعبه ترمه

ارسال هدیه به ایران

این هدیه سنتی شامل 6 عدد گیلاس، یک عدد تنگ درب دار و یک عدد سینی گرد بوده و محصول هنرمندان اصفهانی است. این محصول برای ارسال هدیه به اصفهان و سراسر ایران گزینه بسیار مناسبی است.

عروسک خرس کرم روشن -30 سانتی

ارسال هدیه به ایران

عروسک خرس خارج  دارای ارتفاع 30 سانتی متر و بسیار لطیف و نرم بوده و قابل شستشو در ماشین لباسشویی با 30 درجه حرارت است.

جعبه شکلات ولنتاین-2

ارسال هدیه به ایران

این جعب شامل 2 عدد شکلات کیت کت، 4 عدد شکلات مینی هبی، 4 عدد شکلات مینی اسنیکرز، 4 عدد شکلات مینی مارس بوده و رنگ باکس فلزی متفاوت و بستگی به فروشنده دارد.

ارسال هدیه به تهران

روزهای خاصی در زندگی اغلب افراد وجود دارد که آن روزها را سالانه جشن می‌گیرند و به یکدیگر هدیه می‌دهند. اگر شما نیز در تهران نیستید و دوست دارید که روزهای خاصتان را به یادماندنی کنید، از شهرکادو کمک بگیرید. شما می‌توانید بی‌بهانه و یا در مناسبت‎های خاص با ارسال هدیه به تهران عزیزانتان را خوشحال کنید. ما با ارسال گل و یا هدیه مد نظر شما و یا دعوت عزیزانتان به رستوران از طرف شما، آن روز را تبدیل به یک روز خاص و همیشگی خواهیم کرد. از جمله بهترین گل‌های قابل ارسال در تهران و رستوران‌های لاکچری پذیرای عزیزان شما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. قابل ذکر است که شهرکادو امکان دعوت عزیزانتان به رستوران در سایر شهرهای ایران نیز برای شما فراهم نموده است.

رستوران شاندیز جردن تهران

ارسال هدیه به ایران

رستوران شاندیز جردن تهران یکی از رستوران‌های معروف در شهر تهران است که با ارائه بالاترین کیفیت غذاهای ایرانی، طرفداران جهانی دارد.

رستوران نایب سعادت آباد تهران

ارسال هدیه به ایران

رستوران نایب سعادت آباد تهران یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌های معروف تهران است.

رستوران قیمه قورمه تهران

ارسال هدیه به ایران

رستوران قیمه قورمه  تهران از رستوران‌های جدید و در عین حال پرطرفدار تهران است که غذاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد.

دسته گل رز رنگی – تهران و کرج

ارسال هدیه به ایران

این گل دارای 19 عدد رز هلندی زیبا بوده و بهترین گزینه برای ارسال هدیه به تهران است.

باکس گل هستی – همه شهرها

ارسال هدیه به ایران

در شهرهای مختلف رنگ گل ممکن است متفاوت باشد و رنگ باکس بستگی به موجودی گلفروشی دارد. این گل زیبای هدیه‌ای مناسب برای عزیزان شما در ایران خواهد بود.

گل رز جاودان-1

ارسال هدیه به ایران

گل رز جاودان درجه یک نوعی گل رز طبیعی مومیایی شده بدون نیاز به آب و نور است که به مدت 2 تا 3 سال ماندگاری دارد.

ارسال گل و هدیه به ایران

شما می‌توانید احساسِ عشق و محبت، قدردانی و یا همدردی خود را با ارسال گل و هدیه به ایران به سادگی به عزیزان‌تان منتقل نمایید. ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که از سراسر دنیا برای عزیزانتان در سراسر ایران گل‌های زیبا و با طراوتی را ارسال نمایید.

دسته گل ارمغان

ارسال هدیه به ایران
این گل زیبا با 10 شاخه رز هلندی طراحی شده است. این دسته گل جزء بهترین گزینه ها برای ارسال گل به ایران محسوب می‌شود.

دسته گل ناز

ارسال هدیه به ایران

این دسته گل فوق‌العاده زیبا با ده شاخه گل رز هلندی و یک دسته گل عروس تزئین شده است. برای ارسال هدیه به ایران می‌توانید این گل زیبا را سفارش داده و رساندن آن به دست عزیزان‌تان را به ما بسپارید.

هدیه گل و سورپرایز ولنتاین – 3 ( تهران و کرج )

ارسال هدیه به ایران

این هدیه همانند تصویر با گل و شکلات و عروسک تزیین شده است و در مناسبت‌های عاشقانه هدیه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود.

هدیه گل و شکلات – 3 (تهران)

ارسال هدیه به ایران

این گل دارای 10 شاخه گل رز هلندی، 4 عدد شکلات Kitkat، یک دسته گل عروس و سبد گل است.

ارسال هدیه از خارج به ایران

هدیه دادن هر چقدر هم که کوچک باشد، ارزش بالایی دارد و علاقه و محبت میان افراد را دو چندان می‌کند. بنابراین ارسال هدیه از خارج به ایران نیز برای افزایش صمیمیت افراد حتی از فاصله‌های دور ضروری است. فقط کافی است از محصولات ما انتخاب نمایید و بعد از سفارش، ارسال هدیه خود را به نزدیکانتان در شهرهای ایران به ما بسپارید.

ماساژ

ارسال هدیه به ایران

شاید یکی از بهترین هدایایی که می‌توانید به عزیزانتان در ایران بدهید، یک تایم ماساژ باشد. این هدیه می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن او باقی بماند.

گوشواره طلا – طرح اسلیمی

ارسال هدیه به ایران

گوشواره طلا 18 عیار دارای وزن حدودی 2.100 گرم است. وزن مروارید روی محصول حساب نمی‌شود و اجرت جداگانه محاسبه شده است.

گردنبند طلا – طرح مادر آرام جانم

ارسال هدیه به ایران

این گردنبند از جنس طلا 18 عیار بوده و در وزن حدوی 2.350 گرم ساخته شده است. اگر قصد ارسال هدیه به ایران را دارید، این گردنبند گزینه مناسبی است.

برای مشاهده انواع زیورآلات موجود در شهرکادو به این دسته‌بندی مراجعه کنید.

VERSACE/ Vanitas EDP

ارسال هدیه به ایران

این ادکلان یکی از بهترین عطرهای زنانه و شیرین محسوب می‌شود.

برای مشاهده انواع عطرهای موجود در شهر کادو به دسته‌بندی عطر و ادکلان مراجعه نمایید.

ارسال هدیه تولد

برای ارسال هدیه تولد یک هدیه خاص و متناسب با سلیقه فردی که تولدش است را در سایت شهرکادو انتخاب کنید تا برای فرد مد نظرتان ارسال شود. در سایت شهرکادو انواع هدایای مناسب برای روز تولد عزیزانتان موجود است.

هدایای خاص

ارسال هدیه به ایران
برای ارسال هدیه به  کشور ایران در روز تولد نزدیکانتان در ایران، می‌توانید در بین انواع هدایای خاص موجود در شهر کادو سفارش خود را ثبت نمایید.

هدایای ترکیبی

ارسال هدیه به ایران

از جمله دیگر هدایای مناسب برای روز تولد عزیزانمان، هدایای ترکیبی محسوب می‌شوند. با انتخاب یکی از این هدیه ها و ارسال آن به عزیزانتان، روز تولد آن‌ها را خاص‌تر کنید.

بسته‌های هدیه

ارسال هدیه به ایران

بسته‌های هدیه نیز می‌توانند گزینه مناسبی برای ارسال هدیه به ایران در روز تولد عزیرنمان به حساب بیایند.

ارسال هدیه به ایران از استرالیا

اگر در کشور استرالیا زندگی می‌کنید و از نزدیکان خود در ایران بسیار دور هستید، می‌توانید برای ارسال هدیه به کشور ایران از ما کمک بگیرید. ما آماده ارسال هدیه به ایران از استرالیا برای عزیزان شما هستیم. فقط کافی است هدیه مدنظر خود را در سایت ما انتخاب نموده و پس از ثبت سفارش و تعیین روز مدنظرتان، رساندن آن را به عزیزانتان در تهران یا سراسر ایران بر عهده ما بگذارید.

ست مردانه جذاب

ارسال هدیه به ایران

ست مردانه جذاب شامل موزر بینی دو کاره فیلیپس (گوش و بینی/ خط زن خط ریش)، ست اسپری و ادکلن، واکس مو، 4 عدد گل معطر پارچه‌ای، باکس و پوشال می‌شود.

انواع کیک وشیرینی

ارسال هدیه به ایران

برای ارسال هدیه به ایران از استرالیا می‌توانید انواع کیک و شیرینی‌های خوش طعم و متنوع موجود در شهر کادو را نیز ثبت سفارش نمایید.

ارسال هدیه از کانادا به ایران

ارسال هدیه به ایران از کانادا برای اکثر افراد ساکن در این کشور یک دغدغه مهم به شمار می‌رود، اما با شهرکادو دیگر نگران این موضوع نباشید. ایرانیان ساکن کانادا با این که از عزیزان خود در ایران فرسنگ‌ها فاصله دارند، می‌توانند در روزهای خاص و یا عادی با ارسال یک هدیه خاص به آن‌ها یادآوری کنند که همچنان به یادشان خواهند بود.

آجیل و خوراکی

ارسال هدیه به ایران

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ارسال جعبه‌های حاوی انواع آجیل و خوراکی‌های متنوع نیز می‌تواند یاد شما را در دل عزیزانتان زنده کند.

ارسال هدیه به سراسر ایران

شهر کادو امکان ارسال هدیه به سراسر ایران را نیز فراهم نموده است. ایرانیان مقیم خارج از کشور یا حتی ایرانیان ساکن شهرهای ایران نیز می‌توانند انواع هدیه را به عزیزان خود در سراسر ایران ارسال نمایند. ارسال گل و هدیه به سراسر ایران یکی از خدمات بی نقص ما در شهرکادو است.

کیف و کراوات

ارسال هدیه به ایران

یکی از هدایایی که هر آقای شیک پسند ایرانی را خوشحال می‌کند، انواع کیف و کراوات‌های خاص و جذاب هستند.
ارسال فوری هدیه

شاید امروز روز خاصی در زندگی شما باشد و باید به صورت فوری هدیه‌ای را به فرد مهمی در زندگیتان ارسال نمایید. نگران نباشید. ارسال فوری هدیه مد نظر خود را به تیم شهرکادو بسپارید.

دسته گل

ارسال هدیه به ایران

یکی از هدایایی که می‌توانید به صورت فوری به عزیزانتان ارسال نمایید انواع دسته گل است. البته ما سایر هدایای مدنظر شما را نیز فورا به دست نزدیکانتان خواهیم رساند.

ارسال هدیه به ایران از اروپا

با شهر کادو دیگر نگران سورپرایز عزیزان در ایران نباشید. خرید و ارسال هدیه اینترنتی کار شما را آسان کرده است. سفارش خود را در شهرکادو ثبت کنید تا ما ارسال هدیه به ایران از اروپا را بر عهده بگیریم و سفارش شما در اسرع وقت به دست عزیزانتان برسانتیم.

ارسال هدیه اینترنتی به ایران

ارسال هدیه اینترنتی به ایران کار ایرانیان خارج از کشور را تا حد زیادی آسان کرده است. فقط کافی است، هدیه مدنظر خود را ثبت سفارش کنند تا در روز و تاریخ مدنظرشان به دست نزدیکان خود در ایران برسد. در فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند شهرکادو انواع هدایای زنانه و مردانه برای ارسال هدیه به ایران موجود است.

ارسال هدیه به استرالیا از ایران

جالب است بدانید که شما نیز می‌توانید برای نزدیکان خود که در کشور استرالیا ساکن هستند، هدایای متنوعی را ارسال نمایید. با ارسال هدیه به استرالیا از ایران، یاد خود را در دل عزیزانتان زنده کنید و آن روز را برای همیشه ماندگار نمایید.

خرید و ارسال هدیه از استرالیا به ایران را به ما بسپارید.

ارسال هدیه به اصفهان

شما می‌توانید در هر کجای ایران و جهان که هستید، ارسال هدیه به اصفهان را به تیم شهرکادو بسپارید. سفارش انواع گل، کیک، دعوت به رستوران و… برای عزیزان اصفهان امکان پذیر است.

جمع بندی

برای ارسال هدیه به ایران از انگلستان، ارسال هدیه به تمام نقاط ایران و ارسال هدیه به شهرهای ایران در هر کجای ایران و جهان که باشید، شهرکادو در خدمت شما خواهد بود. خرید هدیه ارسال فوری تخصص شهرکادو است. از این که ما را تا پایان این مقاله همراهی نمودید، سپاسگزاریم.

برچسب ها

اشتراک گزاری

Share on whatsapp
Share on telegram
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on facebook
Share on print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات پیشنهادی

آخرین مقالات منتشر شده

مقالات پیشنهادی

دسته بندی ها